eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu na kierunku Pielęgniarstwo i Kosmetologia oraz Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych na kierunku Pedagogika w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Płock: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu na kierunku Pielęgniarstwo i Kosmetologia oraz Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych na kierunku Pedagogika w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.
Numer ogłoszenia: 391080 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu na kierunku Pielęgniarstwo i Kosmetologia oraz Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych na kierunku Pedagogika w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu na kierunku Pielęgniarstwo i Kosmetologia oraz Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych na kierunku Pedagogika w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku w roku akademickim 2013/2014. Informacje ogólne: 1) Poprzez zajęcia strony rozumieją w szczególności: wykłady, ćwiczenia, seminaria, konwersatoria. Integralną częścią wykonywanych zajęć są: konsultacje (1 godzina tygodniowo), dyżury dydaktyczne, przeprowadzanie egzaminów, sprawdzanie prac kontrolnych studentów oraz udzielanie zaliczeń z przedmiotu - za wykonywanie czynności będących integralną częścią zajęć nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 2) Zajęcia na studiach stacjonarnych trwają od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 21:30, z tym, że plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 3) Za 1 godzina określona w opisie przedmiotu zamówienia to 45 min. 4) Zajęcia na studiach niestacjonarnych trwają w piątki, soboty, niedziele i poniedziałki w godzinach od 7:00 do 21:30, z tym że terminy zjazdów ustala Zamawiający. Plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 5) Szczegółowy harmonogram zajęć dla każdej części zamówienia zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 6) Wykonawca usługi musi także w cenie usługi przeprowadzić zaliczenia i egzaminy zgodnie z harmonogramem sesji. 7) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przeprowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego oraz ją udostępniać na żądanie Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji efektów kształcenia, sylabusów i programów kształcenia dla realizowanych zajęć zgodnie z obowiązującym prawem. 9) Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy skontaktować się z Sekretariatem Instytutu Nauk o Zdrowiu bądź Sekretariatem Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych PWSZ w Płocku. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia hospitacji i innych form oceny jakości kształcenia zajęć prowadzonych przez Wykonawcę. 11) Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w wymiarze wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia (umowy), natomiast zajęcia niezrealizowane z powodu nieobecności (planowanych i nieplanowanych - wynikających np. ze zwolnień lekarskich, wyjazdów, konferencje itp.) muszą być wykonane w innym terminie uzgodnionym z Działem Nauczania Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 12) Zamawiający nie będzie ponosił kosztów za dojazd Wykonawcy do miejsca, w którym będą przeprowadzane zajęcia. 13) Zamawiający zapewni sale, w których będą przeprowadzane wykłady/ćwiczenia oraz listę obecności dla Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmioty zamówienia zawiera Rozdział II SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 88.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty poświadczające wykształcenie, posiadany tytuł naukowy (np. kserokopia dyplomu) 2. Wykaz zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami poświadczającymi doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych/praktycznych (np. kserokopia umowy o pracę, umowy cywilno-prawnej, zakresy obowiązków itp.) 3. Wykaz publikacji naukowych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 1. Wypełniony Formularz oferty załączony do SIWZ - wg wzoru na Załączniku Nr 1 do SIWZ. (Należy wypełnić odrębnie dla każdej oferowanej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę) 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmian w przypadku kiedy potrzeba zmian wynikła po zawarciu umowy w zakresie: a) zmiany wysokości wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, b) zmniejszenia do 50% wartości realizowanego zamówienia w przypadku zmniejszenia ilości godzin dydaktycznych, c) zmiany harmonogramu realizacji zajęć (zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia), d) przedłużenia terminu umowy wynikającego z organizacji procesu dydaktycznego, e) obniżenie ilość/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany, f) aktualizacji sposobu i zakresu prowadzonych zajęć ze względu np. na zmiany obowiązujących przepisów, g) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: - zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, - zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki, Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku braku możliwości uruchomienia danego przedmiotu ze względu na okoliczności nie zależne od niego np. ze względu na małą ilość lub brak osób uczestniczących w procesie rekrutacji - może nie dojść do podpisania umowy z uwagi na jej bezprzedmiotowość. W powyższym zakresie zostanie podpisany stosowny Aneks do umowy najpóźniej na 3 dni przed wejściem ich w życie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa (PWSZ) Pl. Dąbrowskiego 2 09-402 Płock pokój 127.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 09:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, Sekretariat Kanclerza, pok.202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.