Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-10
Łódź: dostawy ziemiopłodów
Numer ogłoszenia: 390992 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 1 w Łodzi , ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6750415, 6750415, faks 042 6750500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamówienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka penitencjarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy ziemiopłodów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: marchew korzeń 13000kg., pietruszka korzeń śr. 4-7 cm. 8000kg., seler korzeń 1000kg., cebula średnia od 5 cm. 6000kg., por 7000kg., burak ćwikłowy 6000kg., kapusta biała 4000kg., kapusta czerwona 3000kg. Część 2: ziemniaki 120000 kg. Część 3: kapusta kwaszona 5500kg., ogórki kwaszone 5000kg., Część 4: jabłka 25000kg., śliwki 1500kg., wiśnie 500kg., truskawki 500kg. Część 5: pomidor szklarniowy 2000kg., ogórki zielone 3000kg.,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.21.21.00 - Ziemniaki 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 03.22.20.00 - Owoce i orzechy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 2. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, 3, zaakceptowany wzór umowy- załącznik nr 3. 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 5
- 2 - upust - waga kryterium - 95
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/index.php/zamówienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 1
ulica Beskidzka 54
91-612 Łódź
e-mail zk_lodz_1@sw.gov.pl
strona www. http://www.sw.gov.pl
godziny urzędowania 8.00-16.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny Nr 1 ulica Beskidzka 54 91-612 Łódź godziny urzędowania 8.00-16.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WARZYWA ŚWIEŻE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: marchew korzeń 13000kg., pietruszka korzeń śr. 4-7 cm. 8000kg., seler korzeń 1000kg., cebula średnia od 5 cm. 6000kg., por 7000kg., burak ćwikłowy 6000kg., kapusta biała 4000kg., kapusta czerwona 3000kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. upust - 95
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZIEMNIAKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ziemniaki 120000 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. upust - 95
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WARZYWA PRZETWORZONE CPV 15331000-7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kapusta kwaszona 5500kg., ogórki kwaszone 5000kg.,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. upust - 95
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OWOCE ŚWIEŻE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jabłka 25000kg., śliwki 1500kg., wiśnie 500kg., truskawki 500kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. upust - 95
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WARZYWA SEZONOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pomidor szklarniowy 2000kg., ogórki zielone 3000kg.,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. upust - 95
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa jabłek, owoców, warzyw i ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki MOPS w Lipnie w drugiej połowie 2024 r.
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Dostawa warzyw i owoców dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze w okresie 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
- TP.D.DN NŻ.21.24_Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.