eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gietrzwałd › Udzielenie kredytu w wysokości 600000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie przebudowy drogi Naterki-Gronity - etap I, ul. Diamentowa w Naterkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Gietrzwałd: Udzielenie kredytu w wysokości 600000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie przebudowy drogi Naterki-Gronity - etap I, ul. Diamentowa w Naterkach
Numer ogłoszenia: 390884 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Olsztyńska 2, 11-036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5241900, faks 089 5241925.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gietrzwald.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w wysokości 600000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie przebudowy drogi Naterki-Gronity - etap I, ul. Diamentowa w Naterkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w wysokości 600000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie przebudowy drogi Naterki-Gronity - etap I, ul. Diamentowa w Naterkach. Inwestycja realizowana jest w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011. 2) Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy po podpisaniu umowy kredytowej, ustanowieniu prawnego zabezpieczenia oraz złożeniu oświadczenia o poddaniu się egzekucji, poprzez przelanie środków na rachunek podstawowy Zamawiającego do dnia 30.11.2009 r. 3) Okres karencji: do dnia 14.06.2010 r. 4) Termin spłaty kredytu: 15.12.2015 r. 5) Termin spłaty odsetek: w okresach miesięcznych, do 30 każdego miesiąca począwszy od momentu uruchomienia transzy kredytu. 6) Rodzaj oprocentowania: zmienna stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego ustalana będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1M z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który naliczane będą odsetki, powiększona o stałą marżę banku podaną w ofercie (obowiązującą przez cały okres kredytowania). 7) Prowizja: ewentualna prowizja od kredytu, płatna będzie jednorazowo w terminie do 7 dni od dnia uruchomienia kredyty. 8) Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanko wraz z deklaracją wekslową. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, z zachowaniem 14-dniowego powiadomienia Wykonawcy o wcześniejszej spłacie kredytu, bez ponoszenia dodatkowych opłat. 10) Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do zmiany terminu wypłaty transzy kredytu o czym powiadomi Wykonawcę pisemnie nie później niż 5 dni przed ustaloną datą wypłaty transzy kredytu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu obywać się będzie na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający sprawdzi kompletność wymaganych dokumentów i oświadczeń a następnie dokona oceny spełniania warunków wg zasady spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Oferta na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub w oparciu o formularz o treści zgodnej ze wzorem. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski oraz na świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. 6) Dokumenty składane przez Wykonawcę spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) w przypadku, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3) - powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; c) dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, b) wszyscy partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gietrzwald.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2. W przypadku przekazania (na wniosek wykonawcy) SIWZ w wersji papierowej opłata wynosi 80 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Gietrzwałdzie, sekretariat, adres: 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.