eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem lub wykorzystaniem z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 9/ZP/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-28

Zgierz: Usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem lub wykorzystaniem z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 9/ZP/15
Numer ogłoszenia: 390822 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem lub wykorzystaniem z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy numer sprawy 9/ZP/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem lub wykorzystaniem z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy . - niesegregowanych ( zmieszanych ) odpadów komunalnych ( kod odpadu 20 03 01 ) - segregowanych Papier i tektura ( kod odpadu 20 01 01) Tworzywa sztuczne ( kod odpadu 20 01 39 ) Szkło ( kod odpadu 20 01 02 ) Metale ( kod odpadu 20 01 40 ) Liście ( odpady ulegające biodegradacji kod odpadu 20 02 01 ) Odpady wielkogabarytowe ( kod odpadu 20 03 07 ) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadań nr 1-4 zawierający min. miejsca odbioru odpadów, ilości, częstotliwość odbioru określają specyfikacja techniczna ( załącznik nr 1 do umowy ) oraz formularze cenowe ( załączniki nr 1a-1d do SIWZ ) . Podane w w/w załącznikach ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi ( szacunkowymi ) natomiast rozliczne będą faktyczne ilości m3 odebranych nieczystości stałych . 3.Lokalizacja obiektów: Zadanie nr 1 ( Zgierz , Jeżewo , Łódź , Regny , Gałkówek ) Zadanie nr 2 ( Leźnica Wielka ) Zadanie nr 3 ( Kutno , Skierniewice ) Zadanie nr 4 ( Nowy Glinnik , Tomaszów Mazowiecki ).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość oraz formy wniesienia wadium zostały określone w rozdziale XI SIWZ .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: a)zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie gminy właściwej dla miejsca wykonywania usługi zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach ( Dz.U. z 2013r. poz. 1399 ze zm. ) b)zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce transportującego odpady zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) c)złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert co najmniej jednej lub kilku usług (umów) odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. usłudze odbioru i wywozu odpadów komunalnych o wartości nie mniejszej niż: Dla zadania nr 1 - 40.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie ( załącznik nr 6 do SIWZ) Dla zadania nr 2 - 40.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie ( załącznik nr 6 do SIWZ) Dla zadania nr 3 - 10.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie ( załącznik nr 6 do SIWZ) Dla zadania nr 4 - 40.000,00 zł. brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dowodów/dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie ( załącznik nr 6 do SIWZ) Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp - tj. wg załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualną opłaconą polisę potwierdzającą , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , w wysokości minimum: dla zadania nr 1 - 40.000,00 złotych dla zadania nr 2 - 40.000,00 złotych dla zadania nr 3 - 10.000,00 złotych dla zadania nr 4 - 40.000,00 złotych Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych na terenie gminy właściwej dla miejsca wykonywania usługi zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach ( Dz.U. z 2013r. poz. 1399 ze zm. ) 2). Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce transportującego odpady zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Poziom recyklingu - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umownych wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem ich nieważności i jest dopuszczalna jedynie w sytuacjach określonych w art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1)Zmiany lokalizacji pojemników, częstotliwości wywozu odpadów, pojemności oraz ilości pojemników; 2)Zmiany siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy/Zamawiającego 3)Zmiany strukturalne (przekazanie kompleksu poza resort obrony narodowej), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia - zmniejszenie zakresu usług. 4)Wyłączenie jednego kompleksu, a włączenie drugiego, o ile nie ma to wpływu na wartość umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 WOG 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 budynek nr 1 pokój 104-105 pon.- pt. 7.30-15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2014 godzina 10:00, miejsce: 31 WOG 95-100 ZGIERZ, UL.KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 2, I PIĘTRO, POMIESZCZENIE NR 114 (KANCELARIA JAWNA).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem lub wykorzystaniem z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zadanie nr 1 ( Zgierz , Jeżewo , Łódź , Regny , Gałkówek ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawierający min. miejsca odbioru odpadów, ilości, częstotliwość odbioru określają specyfikacja techniczna ( załącznik nr 1 do umowy ) oraz formularz cenowy ( załącznik nr 1a do SIWZ ) . Podane w w/w załącznikach ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi ( szacunkowymi ) natomiast rozliczne będą faktyczne ilości m3 odebranych nieczystości stałych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Poziom recyklingu - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem lub wykorzystaniem z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zadanie nr 2 ( Leźnica Wielka ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawierający min. miejsca odbioru odpadów, ilości, częstotliwość odbioru określają specyfikacja techniczna ( załącznik nr 1 do umowy ) oraz formularz cenowy ( załączniki nr 1b do SIWZ ) Podane w w/w załącznikach ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi ( szacunkowymi ) natomiast rozliczne będą faktyczne ilości m3 odebranych nieczystości stałych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Poziom recyklingu - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem lub wykorzystaniem z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zadanie nr 3 ( Kutno , Skierniewice ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawierający min. miejsca odbioru odpadów, ilości, częstotliwość odbioru określają specyfikacja techniczna ( załącznik nr 1 do umowy ) oraz formularz cenowy ( załączniki nr 1c do SIWZ ) . Podane w w/w załącznikach ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi ( szacunkowymi ) natomiast rozliczne będą faktyczne ilości m3 odebranych nieczystości stałych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Poziom recyklingu - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych wraz z ich późniejszym unieszkodliwieniem lub wykorzystaniem z terenów administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy Zadanie nr 4 ( Nowy Glinnik , Tomaszów Mazowiecki ).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawierający min. miejsca odbioru odpadów, ilości, częstotliwość odbioru określają specyfikacja techniczna ( załącznik nr 1 do umowy ) oraz formularz cenowy ( załącznik nr 1d do SIWZ ) . Podane w w/w załącznikach ilości przedmiotu zamówienia są ilościami prognozowanymi ( szacunkowymi ) natomiast rozliczne będą faktyczne ilości m3 odebranych nieczystości stałych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Poziom recyklingu - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.