eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawy materiałów, narzędzi i wyrobów budowlanych do utrzymania infrastruktury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Przemyśl: Dostawy materiałów, narzędzi i wyrobów budowlanych do utrzymania infrastruktury
Numer ogłoszenia: 390728 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771500, 6771513, faks 016 6784971.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.114szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów, narzędzi i wyrobów budowlanych do utrzymania infrastruktury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy materiałów, narzędzi i wyrobów budowlanych do utrzymania infrastruktury. Opis części zamówienia: Pakiet I. Wyroby ze stali stosowane w budownictwie, Pakiet II. Narzędzia i wyroby elektryczne, Pakiet III. Materiały i wyroby budowlane, Pakiet IV. Narzędzia i wyroby budowlane, Pakiet V. Materiały i wyroby elektryczne stosowane w budownictwie, Pakiet VI. Materiały i wyroby sanitarne stosowane w budownictwie. Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik nr 3 (odpowiednio 3.1 - 3.6) do Specyfikacji, będący jednocześnie Formularzem cenowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 44.19.10.00 - Różne drewniane materiały budowlane 44.81.00.00 - Farby 44.82.00.00 - Lakiery 44.92.12.00 - Wapno 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne 14.21.10.00 - Piasek 14.21.21.20 - Żwir 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe 44.11.13.00 - Ceramika 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.22.12.00 - Drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o treść oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; 2. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie posiada potencjału technicznego i nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art. 23 ustawy - składających ofertę wspólnie - wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 114 Szpital Wojskowy Z Przychodnią SP ZOZ w Przemyślu ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 1, II pietro, Kancelaria Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zaoferowane przez wykonawcę materiały, narzędzia wyroby budowlane powinny odpowiadać wymogom określonym w prawie budowlanym oraz posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności z Polską Normą, normami europejskimi lub aprobatą techniczną; 2. Wykonawca zobowiązuje się na każde żądanie Zamawiającego okazać - w stosunku do wskazanych materiałów, w zależności od ich rodzaju - odpowiedni certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności z Polską Normą, normami europejskimi lub aprobatą techniczną, przekazać instrukcję eksploatacji i użytkowania narzędzi i urządzeń oraz dokumenty gwarancyjne wystawione przez ich producentów. Wraz z ofertą należy przedłożyć: -Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że materiały, narzędzia oraz wyroby budowlane, zaoferowane do wykonania przedmiotu umowy, odpowiadają co do jakości wymogom określonym w prawie budowlanym oraz posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polska Normą lub aprobatą techniczną.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1. Wyroby ze stali stosowane w budownictwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warość zamówienia w PLN ( bez Vat): 10.000,00-14.000,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.19.10.00-5, 44.81.00.00-1, 44.82.00.00-4, 44.92.12.00-4, 44.21.11.00-3, 14.21.10.00-3, 14.21.21.20-7, 14.21.21.20-7, 44.50.00.00-5, 31.50.00.00-1, 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 44.11.13.00-4, 44.41.10.00-4, 44.22.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2. Narzędzia i wyroby elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia w PLN (bez Vat): 800,00-1.200,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.19.10.00-5, 44.81.00.00-1, 44.82.00.00-4, 44.92.12.00-4, 44.21.11.00-3, 14.21.10.00-3, 14.21.21.20-7, 14.21.21.20-7, 44.50.00.00-5, 31.50.00.00-1, 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 44.11.13.00-4, 44.41.10.00-4, 44.22.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3. Materiały i wyroby budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia w PLN (bez VAT):55.000,00-65.000,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.19.10.00-5, 44.81.00.00-1, 44.82.00.00-4, 44.92.12.00-4, 44.21.11.00-3, 14.21.10.00-3, 14.21.21.20-7, 14.21.21.20-7, 44.50.00.00-5, 31.50.00.00-1, 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 44.11.13.00-4, 44.41.10.00-4, 44.22.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4. Narzędzia i wyroby budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia w PLN (bez Vat): 2.500,00-3.000,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.19.10.00-5, 44.81.00.00-1, 44.82.00.00-4, 44.92.12.00-4, 44.21.11.00-3, 14.21.10.00-3, 14.21.21.20-7, 14.21.21.20-7, 44.50.00.00-5, 31.50.00.00-1, 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 44.11.13.00-4, 44.41.10.00-4, 44.22.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5. Materiały i wyroby elektryczne stosowane w budownictwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia w PLN (bez Vat): 19.000,00-25.000,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.19.10.00-5, 44.81.00.00-1, 44.82.00.00-4, 44.92.12.00-4, 44.21.11.00-3, 14.21.10.00-3, 14.21.21.20-7, 14.21.21.20-7, 44.50.00.00-5, 31.50.00.00-1, 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 44.11.13.00-4, 44.41.10.00-4, 44.22.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6. Materiały i wyroby sanitarne stosowane w budownictwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia w PLN (bez Vat): 20.000,00-26.000,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8, 44.19.10.00-5, 44.81.00.00-1, 44.82.00.00-4, 44.92.12.00-4, 44.21.11.00-3, 14.21.10.00-3, 14.21.21.20-7, 14.21.21.20-7, 44.50.00.00-5, 31.50.00.00-1, 31.51.00.00-4, 31.52.00.00-7, 44.11.13.00-4, 44.41.10.00-4, 44.22.12.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.