eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej poniżej 133.000 euro na świadczenie usług ochrony fizycznej osób, budynku i mienia oraz kasy Urzędu Skarbowego w Chrzanowie, usługi konwoju gotówki oraz wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Chrzanowie ora

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Chrzanów: PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej poniżej 133.000 euro na świadczenie usług ochrony fizycznej osób, budynku i mienia oraz kasy Urzędu Skarbowego w Chrzanowie, usługi konwoju gotówki oraz wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Chrzanowie oraz monitorowania sygnałów systemu telewizji przemysłowej i systemu alarmowego z interwencją załóg
Numer ogłoszenia: 390640 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chrzanowie , ul. Garncarska 9, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 625 71 00, faks 032 6276262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uschrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY o wartości szacunkowej poniżej 133.000 euro na świadczenie usług ochrony fizycznej osób, budynku i mienia oraz kasy Urzędu Skarbowego w Chrzanowie, usługi konwoju gotówki oraz wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Chrzanowie oraz monitorowania sygnałów systemu telewizji przemysłowej i systemu alarmowego z interwencją załóg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. OCHRONA FIZYCZNA OSÓB, BUDYNKU I MIENIA ORAZ KASY Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań z zakresu świadczenia bezpośredniej ochrony fizycznej osób, budynku, mienia i kasy Urzędu Skarbowego w Chrzanowie przez Wykonawcę posiadającego koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 ze zm.) Wykonawca będzie realizował usługę ochrony wyłącznie przez osoby, posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej min. I stopnia oraz nie karanymi zgodnie z informacją z Krajowego Rejestru Karnego wg wymagań opisanych w SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć imienną listę tych osób i każdorazowo, z odpowiednim wyprzedzeniem - najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym dzień przystąpienia do pracy, pisemnie informować o zmianach w zatrudnieniu. Osobom wykonującym czynności Wykonawca zapewni jednolite ubrania i identyfikatory. Wykonawca zorganizuje całodobową bezpośrednią i stałą ochronę osób, budynku i mienia oraz kasy Urzędu Skarbowego w Chrzanowie przy ul. Garncarskiej nr 9, 32-500 Chrzanów na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 ze zm.) Ochrona będzie realizowana w systemie zmianowym przez jeden posterunek całodobowy we wszystkie dni tygodnia. W okresie od 01 lutego do 30 kwietnia każdego roku, (w przypadku gdy 30 kwietnia jest dniem ustawowo wolnym od pracy, także w pierwszym dniu roboczym po tym dniu), Wykonawca zapewni drugi posterunek ochrony mający na celu ochronę kasy Urzędu Skarbowego w godzinach jej otwarcia, tj. od 7.30 do 14.00. Wykonawca zapewnia utrzymanie łączności i stałej gotowości centrali/punktu przyjmującego zgłoszenie do odbioru sygnałów z posterunku, a w przypadku otrzymania sygnału o alarmie, natychmiastowe wysłanie do obiektu wsparcia w czasie umożliwiającym eliminację zagrożenia - maksymalnie 8 minut od otrzymania sygnału o alarmie. Do szczególnych zadań ochrony należy: 1.Zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracownikom Zamawiającego oraz interesantom przebywającym na terenie obiektu Urzędu Skarbowego w Chrzanowie przed ewentualnym negatywnym oddziaływaniem osób trzecich, godzącym w ich stan zdrowia lub bezpieczeństwo. 2.Podjęcie działań zmierzających do ochrony życia i zdrowia pracowników Zamawiającego oraz interesantów przebywających w obiekcie w przypadku zaistnienia szczególnego zagrożenia takiego jak: a)pożar, b)napad, rabunek, kradzież, rozbój itp., c)zagrożenie atakiem terrorystycznym, d)zagrożenie skażeniem, e)klęska żywiołowa, f)skażenie środowiska, g)wybuch lub zagrożenie wybuchem w ochranianym obiekcie lub terenie przylegającym bezpośrednio do niego, h)inne zdarzenia losowe lub nadzwyczajne, np. zalanie, podtopienie, awaria wod-kan, itp.; 3.Podejmowanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. 4.Ochrona przed zaborem mienia lub uszkodzeniem obiektu i jego wyposażenia oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego. 5.Ochrona przed wandalizmem, chuligaństwem i nieodpowiednim zachowaniem osób przebywających na terenie obiektu Urzędu Skarbowego w Chrzanowie. 6.Ochrona przed innymi przypadkami naruszenia prawa, spokoju i toku pracy Urzędu Skarbowego w Chrzanowie oraz interwencja wobec osób zakłócających porządek publiczny w siedzibie Zamawiającego. 7.Zapewnienie bezpieczeństwa i porządku w czasie załadowywania i rozładowywania konwojowanych: gotówki, wartości pieniężnych lub dokumentów o znacznej wartości. 8.Obsługa oraz stały dozór i obserwacja obiektu za pomocą systemu telewizji przemysłowej, sygnalizacji alarmowej zgodnie z udostępnionym wyciągiem z Planu Ochrony Urzędu Skarbowego. 9.Egzekwowanie przestrzegania przez pracowników i klientów Zamawiającego instrukcji przeciwpożarowej, a w szczególności zakazu palenia tytoniu i używania otwartego ognia, itp. 10.Uruchamianie systemów alarmowych, powiadamianie Policji, Straży Pożarnej itp. oraz osób wskazanych przez Zamawiającego o zaistniałym zagrożeniu. 11.Obserwacja wszystkich osób wchodzących i wychodzących z obiektu. 12.Kontrola osób wynoszących bez upoważnienia Zamawiającego urządzenia, przedmioty oraz dokumenty będące w posiadaniu Urzędu Skarbowego w Chrzanowie. 13.Wpuszczanie interesantów Urzędu do strefy ograniczonego dostępu na zasadach określonych przez Zamawiającego. 14.Niedopuszczanie do wnoszenia na teren obiektu podejrzanie wyglądających przedmiotów: toreb, paczek narzędzi itp. oraz zakaz przechowywania w portierni: toreb, pakunków, paczek i innych przedmiotów od interesantów i nieznanych osób. 15.Niedopuszczanie do rozpowszechniania na terenie urzędu towarów handlowych oraz innych materiałów przez przedstawicieli firm zewnętrznych. 16.Sprawdzanie ogólnodostępnych pomieszczeń pod kątem pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenie spowodowania wybuchu, pożaru, skażenia, itp.. 17.Przestrzeganie zakazu przebywania w budynku Urzędu pracowników i innych osób poza godzinami urzędowania - bez uprzedniego uzyskania zezwolenia Naczelnika Urzędu Skarbowego. 18.Otwieranie i zamykanie obiektu zgodnie z ustalonymi przez Zamawiającego zasadami. 19.Sprawdzanie po godzinach urzędowania prawidłowości zamknięć pokoi, okien, wyłączania oświetlenia, klimatyzacji, odbiorników prądu elektrycznego mogących spowodować zagrożenie, a także zamknięć kranów i okien w sanitariatach. O przypadkach stworzenia zagrożenia należy zawiadomić Zamawiającego. 20.Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń pracownikom wykonującym pracę w poszczególnych pokojach. 21.Udzielanie interesantom Urzędu podstawowych informacji z zakresu lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu Skarbowego. 22.Dokonywanie cyklicznych obchodów budynku po godzinach urzędowania, w tym tuż po zakończeniu urzędowania w celu sprawdzenia, czy w budynku nie pozostały nieuprawnione osoby oraz po opuszczeniu budynku przez ostatnią osobę upoważnioną do pozostanie po godzinach urzędowania. 23.Przestrzeganie tajemnicy, do której może mieć dostęp osoba w związku z wykonywaną przez nią pracą, jak również do zachowania tej tajemnicy po reazlizacji zamówienia. 24.Wykonywanie innych poleceń z zakresu służby ochrony zleconych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego lub osób przez niego upoważnionych. 25.Prowadzenie typowej dokumentacji czynności ochrony. W ramach świadczonych usług : 1.Pracownicy ochrony nie mogą opuszczać chronionego obiektu samowolnie, bez powiadomienia i zgody przełożonych, do chwili przejęcia posterunku przez innego wyznaczonego pracownika ochrony. 2.Przyjmowanie - przekazywanie posterunku następuje poprzez szczegółowe przekazanie dokumentacji i stanu sprawności urządzeń technicznych (alarmowych, zamknięć drzwi, kluczy itp.) oraz książki raportów, w której odnotowane zostają wszystkie zdarzenia (sytuacje) zaistniałe podczas pełnienia dyżuru. 3.Pracownik ochrony przystępujący do pełnienia dyżuru nie może być pod wpływem alkoholu lub podobnie działającego środka, ani spożywać go w czasie lub miejscu dyżuru, a także wykonywać innych zajęć mogących przeszkadzać w pełnieniu obowiązków. 4.Pracowników ochrony obowiązuje stanowczość w wypełnianiu swoich obowiązków z zachowaniem kultury osobistej i taktu wobec interesantów i pracowników Zamawiającego. 5.Pracownikowi ochrony nie wolno udzielać wywiadów prasowych. Zamawiający przekaże Wykonawcy, po podpisaniu umowy na świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania, wyciąg z Planu Ochrony Urzędu Skarbowego w Chrzanowie w części dotyczącej sprawowania ochrony fizycznej w celu dostosowania usług do Planu Ochrony. Zamawiający zapewnia pracownikom ochrony prawo korzystania ze wskazanych, zainstalowanych w obiekcie telefonów, urządzeń ochrony technicznej i pomieszczeń socjalnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo odsunięcia od pracy osobę wykonującą czynności w ramach zamówienia nie wypełniającą, według Zamawiającego, należycie obowiązków . Stały, całodobowy posterunek ochrony znajduje się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za usługę zobowiązuje się do zapewnienia osobom wykonującym czynności wszelkich niezbędnych narzędzi, sprzętu, łączności oraz innych elementów koniecznych do należytego wykonania prac wchodzących w zakres zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania stanowisk pracy i przeszkolenia osób zatrudnionych do wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami z zakresu BHP oraz przeciwpożarowymi. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac personelu pod własnym nadzorem. II. USŁUGA KONWOJU GOTÓWKI I WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH 1.W zakres usługi konwoju wchodzi transport i ochrona gotówki oraz wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Chrzanowie jak również osoby transportującej z wykorzystaniem samochodu przystosowanego do tego celu, należącego do Wykonawcy przez konwojentów Wykonawcy, z kasy Urzędu Skarbowego do wskazanego banku na terenie miasta Chrzanowa. Osoba transportująca będąca pracownikiem Zamawiającego po zamknięciu kasy umieszcza utarg w bezpiecznych kopertach oraz wypisuje w 2 (dwóch) egzemplarzach bankowe dowody wpłaty wskazując rachunki bankowe, na które ma być dokonana wpłata. Zamawiający odpowiada za zawartość pakietu i należyte jego zabezpieczenie poprzez opieczętowanie pieczątkami firmowymi w miejscach składania, w taki sposób by w przypadku próby otwarcia pakietu było to jednoznacznie widoczne. Wykonawca odpowiada za odbiór, transport i ochronę osoby transportującej oraz wartości pieniężnych na trasie Urząd Skarbowy w Chrzanowie - wskazany przez Zamawiającego bank na terenie miasta Chrzanowa. Odpowiedzialność Wykonawcy rozpoczyna się od momentu wyjścia osoby transportującej z pomieszczenia kasy Urzędu Skarbowego. Odpowiedzialność Wykonawcy kończy się w momencie dostarczenia pakietu do wskazanego banku przez osobę transportującą. 2.W zakres usługi konwoju wchodzi również transport i ochrona upoważnionego pracownika Zamawiającego na trasie Urząd Skarbowy w Chrzanowie - wskazany bank i w drodze powrotnej z banku do kasy Urzędu Skarbowego. Usługa dotyczy konwoju gotówki pomiędzy 0,3 a 1 jednostką obliczeniową.Trasa dojazdu z banku do Urzędu Skarbowego wynosi ok. 1,5 km (w jedną stronę). 3.Wykonawca zorganizuje usługę konwojowania i ochrony gotówki oraz wartości pieniężnych na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne ( Dz. U. z 1998r. Nr 129, poz. 858 z późn. zm.), ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), oraz ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r., Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 4.Powyższe zobowiązanie realizowane będzie przez: a) zapewnienie odpowiedniej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, liczby osób uczestniczących w transporcie i ich wyposażenia; b) właściwe techniczne zabezpieczenie - zgodne z obowiązującymi przepisami - transportu wartości pieniężnych; c) dbałość o właściwy stan techniczny środków zabezpieczenia transportu wartości pieniężnych i wyposażenia konwojentów; d) zachowanie stałej czujności i podejmowanie natychmiastowej, zdecydowanej, bezpośredniej i adekwatnej do stopnia zagrożenia interwencji. 5.Usługa konwoju gotówki i wartości pieniężnych z kasy Urzędu Skarbowego do wskazanego banku odbywać się będzie codziennie w dni robocze po zamknięciu kasy Urzędu Skarbowego w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 6.Usługa konwoju z banku do kasy Urzędu Skarbowego w Chrzanowie odbywać się będzie w terminie każdorazowo ustalonym przez Zamawiającego z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem. Przewidywana ilość konwojów w roku - ok.150. 7.Konwojenci transportujący wartości pieniężne podlegają bezpośrednio Wykonawcy i tylko od niego otrzymywać mogą polecenia. 8.Wszystkie czynności związane z transportowaniem wartości pieniężnych musza być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz z Planem Ochrony Urzędu Skarbowego w Chrzanowie, z którego wyciąg zostanie przekazany Wykonawcy, celem dostosowania usług do planu ochrony. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia dodatkowych terminów transportu i konwojowania gotówki i wartości pieniężnych z kasy Zamawiającego do wskazanego banku po wcześniejszym ustaleniu terminu z Wykonawcą. III. MONITOROWANIE SYGNAŁÓW SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ I SYSTEMU ALARMOWEGO Z INTERWENCJĄ ZAŁÓG Obowiązki Wykonawcy: 1.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania numeru telefonu kontaktowego systemu umożliwiającego podłączenie lokalnego systemu alarmowego do centrum ostrzegania należącego do Wykonawcy i utrzymywania go w stałej gotowości do odbioru informacji, sygnałów, a w przypadku otrzymania sygnału o alarmie do natychmiastowego wysłania do obiektu załogi patrolowo-interwencyjnej (w czasie maksymalnie 8 minut od otrzymania sygnału). Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania wskazanego numeru telefonu kontaktowego przez cały okres obowiązywania umowy. 2.Utrzymanie stałej łączności i gotowości do odbioru sygnałów oraz w przypadku otrzymania sygnału o alarmie, natychmiastowe wysłanie do obiektu załogi patrolowo - interwencyjnej (w czasie maksymalnie 8 minut od chwili otrzymania sygnału o alarmie). 3.Ustanowienie dodatkowej ochrony fizycznej obiektu w przypadku stwierdzenia uszkodzenia linii przekazu, awarii lokalnego systemu alarmowego. 4.Powiadomienie (drogą telefoniczną) o każdym alarmie jednej z osób upoważnionych przez Zamawiającego. 5.Umożliwienie na życzenie Zamawiającego przejrzenia stanów pracy lokalnego systemu alarmowego. 6.Wykonawca zapewnia 24-godzinną dyspozycyjność dyżuru operacyjnego dla potrzeb Zamawiającego. 7.W przypadku stwierdzenia braku możliwości nadzoru lokalnego systemu alarmowego Wykonawca powiadamia Zamawiającego telefonicznie. 8.Do czasu usunięcia przyczyn i przywrócenia możliwości nadzoru lokalnego systemu alarmowego Wykonawca, na życzenie Zamawiającego, zobowiązany jest do ustanowienia dodatkowej ochrony fizycznej obiektu. 9.Na sygnał alarmu natychmiast skierować do obiektu załogę/załogi z interwencją oraz powiadomić przedstawiciela Zamawiającego. 10.W godzinach pracy obiektu: - w trakcie dojazdu do obiektu reagować na dyspozycje podawane przez operatora monitoringu za pomocą systemu łączności zewnętrznej, - dokonać rozpoznania stanu obiektu i jego bezpośredniego otoczenia, przy stwierdzeniu braku zewnętrznych oznak niebezpieczeństwa zameldować się u wyznaczonego pracownika Zamawiającego, celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji - w przypadku rozpoznania niebezpieczeństwa, podjąć w zależności od jego rodzaju działania poprzez zapewnienie zabezpieczenia z zewnątrz obiektu, ewentualne wezwanie posiłków, powiadomienie policji i ścisłą z nią współpracę, prowadzenie obserwacji. Zatrzymanie ewentualnych sprawców dopuszcza się wyłącznie z uwzględnieniem nadrzędności zdrowia i życia ludzkiego w stosunku do dobra materialnego. 11.Po godzinach pracy obiektu grupa interwencyjna dokonuje: - okresowego sprawdzenia stanu obiektu na zewnątrz - szyby, zamknięcia okien, drzwi i innych otworów, teren bezpośrednio przyległy, - w przypadku stwierdzenia zmian, co do stanu faktycznego lub jakiegokolwiek zagrożenia, w zależności od oceny sytuacji należy powiadomić upoważnionego pracownika Zamawiającego i służby miejskie - policję, straż pożarną, pogotowie ratunkowe,. itp.- z którymi przy ścisłej współpracy podjąć interwencję. 12.W działaniach wg pkt 11 i 12 załoga zobowiązana jest pozostawać w stałym kontakcie z operatorem dyżuru oraz na jego polecenie wykonać zlecone działania. 13.Operator centrali ma obowiązek codziennego sprawdzenia komunikatów z obiektu, w tym testów sprawności systemu alarmowego. Brak komunikatów należy traktować, jako stan alarmu technicznego. 14.Monitorowanie poprawności działania wszystkich czujników, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie. 15.Sprawdzenie na monitorach podglądu wizyjnego sygnalizacji nagrywania i udostępnianie nagrań Zamawiającemu lub osobom upoważnionym przez Zamawiającego. OPIS OBIEKTU Siedziba Urzędu Skarbowego w Chrzanowie mieści się w budynku czteropiętrowym, podpiwniczonym, o powierzchni 2231m2. Budynek posiada 3 drzwi wejściowych: wejście główne, wejście przez Salę Obsługi Klienta oraz wejście ewakuacyjne. Ponadto w budynku mieszczą się 2 garaże , w jednym z nich garażowany jest samochód służbowy. Garaże posiadają 2 niezależne bramy, nie są połączone bezpośrednim przejściem na teren urzędu. Budynek usytuowany jest na nieogrodzonej działce o powierzchni 1923 m2. Budynek jest monitorowany systemem telewizji przemysłowej, wyposażony w system alarmowy i system drzwi szyfrowanych. Urząd jest czynny w poniedziałki od godz. 7.15 do 18.00, wtorki, środy, czwartki, piątki od godziny 7.15 do godziny 15.15. Klienci urzędu przyjmowani są od godziny 7.30. Kasa urzędu znajduje się na parterze na Sali Obsługi Podatnika i jest czynna w godzinach od 7.30 do 14.00. W sytuacjach wyjątkowych (nasilenie akcji przyjmowania zeznań ) przedłużane są godziny pracy urzędu i wyznaczane dodatkowe dni pracy. Ponadto w przypadku ogłoszenia przez Kancelarię Rady Ministrów dodatkowych dni wolnych od pracy dla administracji, dniami roboczymi są również wyznaczone soboty. Miejsce wykonania zamówienia: Urząd Skarbowy w Chrzanowie, ul. Garncarska 9 32-500 Chrzanów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) - dalej Pzp, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna: a) aktualny wpis lub odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualną koncesję wydaną na podstawie ustawy z 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, w tym konwojowanie wartości pieniężnych; 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna: a) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, okresu wykonywania, nazw odbiorców oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Usługa winna spełniać warunki: - trwać minimum 12 miesięcy ; - polegać na ochronie obiektów typu: urzędy, szpitale, muzea, banki itp. w systemie całodobowym oraz konwojowaniu własnym samochodem przystosowanym do konwojowania gotówki i wartości pieniężnych , w tym co najmniej 1 o wartości gotówki minimum 0,3 jednostki obliczeniowej. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu wykonywanych usług w formie oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług. b) dysponowanie osobami spełniającymi łącznie warunki: - co najmniej 6 miesięczny staż pracy na stanowisku pracownika ochrony; - nie skazani prawomocnym orzeczeniem za przestępstwo umyślne; - posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. licencje pracownika ochrony co najmniej I stopnia; - sprawni fizycznie i charakteryzujący się wysoką kulturą osobistą; - wyposażeni w dopuszczalne środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej; - posiadający jednolite ubiory identyfikujące pracownika ochrony. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu osób przewidzianych do wykonywania umowy w formie oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wraz z dołączonymi kopiami licencji i aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczeń osób wykonujących czynności do przestrzegania tajemnicy, do której mogą mieć dostęp w związku z wykonywaną pracą, jak również do zachowania tej tajemnicy po zakończeniu realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). c) posiadanie niezbędnych narzędzi i urządzeń, w tym działającej całodobowo centrali/punktu przyjmującego zgłoszenie, mogącej w każdej chwili wysłać niezbędne wsparcie pracownikom ochranianych obiektów. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie analizy treści wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie: a) aktualnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000zł oraz ubezpieczenie gotówki na co najmniej 100.000zł wraz z uwierzytelnioną kopią dowodu zapłaty składki; Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej w żądanej wysokości po wyborze najkorzystniejszej oferty ale przed zawarciem umowy i przedłożenia jej oryginału wraz z dowodem zapłaty składki oraz złożenia uwierzytelnionych kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu. W takim przypadku do składanej oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, w którym zobowiązuje się do zawarcia ww polisy ubezpieczeniowej po wyborze najkorzystniejszej oferty. b) gotówki lub zdolności kredytowej na łączną kwotę 100.000zł, potwierdzone zaświadczeniem właściwego banku; c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych Zamawiający żąda złożenia zaświadczenia wystawionego na każdego wspólnika osobno oraz na spółkę. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Pzp. 5. Zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z jej załącznikami i przyjął je bez zastrzeżeń. 6. Złożył ofertę oraz wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki oraz zaświadczenia. Ocena spełnienia warunków opisanych w pkt.4-5 będzie dokonana na podstawie analizy treści oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Do momentu złożenia żądanego uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, oferta nie będzie rozpatrywana. Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów, oświadczeń i innych materiałów stanowiących załącznik do oferty złożonej przez wykonawcę wg formuły spełnia - nie spełnia Wymagane dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie musi być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby dokonującej poświadczenia, datą i napisem za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Nie złożenie, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz pozostałych dokumentów i oświadczeń spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty określone w części VI SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uschrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.uschrzanow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Sakrbowy w Chrzanowie ul. Garncarska 9, 32-500 Chrzanów, pok. 107 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.