Ogłoszenie z dnia 2017-03-08
Ogłoszenie nr 39053 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.
Legnica: Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 377065
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 1650-2017, 8051-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny
39099944100000, ul.
ul. J. Iwaszkiewicza
5,
59220
Legnica, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
(076) 721 11 26, faks
(076) 721 11 27, e-mail
zam.publiczne@szpital.legnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.legnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WSzSL/DZ-82/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń oraz innych wyrobów medycznych , szczegółowo opisanych w Załączniku 2A do siwz (formularzu asortymentowo-cenowym) 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części w niniejszym postępowaniu: 8 pogrupowanych w Pakiety od 1 do 8. Wszelkie zapisy znajdujące się w siwz dotyczące oferty odnoszą się również do oferty częściowej. Jeżeli w siwz nie został zamieszczony zapis, której części dotyczy określony artykuł, paragraf, ustęp, warunek, formularz, dokument itp. - oznacza, że dotyczy wszystkich części. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia Pakietów na poszczególne pozycje w nich zawarte ze względu na konieczność uzyskania kompatybilności pomiędzy asortymentem wskazanym w jednym Pakiecie. Część Nr Pakietu Określenie przedmiotu zamówienia 1 Pakiet 1 Membranowy regulator ssania niskiej i wysokiej próżni -50szt - dostawa 2 Pakiet 2 Nebulizator -1 szt. - dostawa 3 Pakiet 3 Lampa zabiegowa sufitowa -1 szt - dostawa, montaż, szkolenie personelu oraz przeprowadzenie testu bezpieczeństwa elektrycznego 4 Pakiet 4 Ssak elektryczny - 3 szt - dostawa 5 Pakiet 5 Urządzenie do mechanicznego uciskania klatki piersiowej - 1 szt -dostawa, montaż, szkolenie personelu 6 Pakiet 6 Elektrokardiograf dwunastokanałowy- 1 szt - dostawa, montaż, szkolenie personelu oraz przeprowadzenie testu bezpieczeństwa elektrycznego 7 Pakiet 7 Chłodziarka laboratoryjna do przechowywania odczynników chemicznych -2 szt- dostawa,montaż, szkolenie personelu 8 Pakiet 8 Bronchofiberoskop - szt. 1- dostawa, montaż i szkolenie personelu (Pozycja A) Sterylne koszulki jednorazowe z kanałem roboczym kompatybilne z oferowanym bronchofiberoskopem - sukcesywne dostawy - 400 szt. (Pozycja B) 4. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projektach umów w Rozdziale XVII siwz. 5. Zamawiający wymaga aby przedmiot zmówienia w zakresie oferowanych wyrobów medycznych, posiadał oznakowanie CE oraz odpowiednio do swojej klasy - aktualne certyfikaty jednostki notyfikowanej i/lub deklaracje zgodności. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 8. Zamawiający przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Prawo opcji polegać będzie na dokonywaniu zamówień, od Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa w maksymalnej liczbie 400 szt sterylnych koszulek jednorazowych. Minimalną liczbą przedmiotu zamówienia, którą zrealizuje Zamawiający jest 100 szt. Zamawiający będzie miał prawo do zamówień w ramach prawa opcji w okresie 24 miesięcy od zawarcia umowy, w miarę zaistnienia potrzeb. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji i nie skorzysta, bądź skorzysta w ilości mniejszej niż 400 szt. (Zastrzeżenie dotyczące prawa opcji dotyczy Pakietu 8 Pozycja B).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33190000-8
Dodatkowe kody CPV:
33123210-3,
33196000-0,
33167000-8,
33182200-1,
33141620-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pakiet 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT29000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 23697.36 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) uPzp. (tj. nie złożono żadnych ofert nie podlegających odrzuceniu) zostało unieważnione postępowanie w zakresie Pakietu nr 2 - brak ofert | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Pakiet 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8424.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Pakiet 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9899.98 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Pakiet 6 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6900.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Pakiet 7 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 uPzp odrzocono ofertę nr 3 złożoną na Pakiet nr 7 przez Tomasza Jankowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pn. FROST, ul. Dobra 9, 05-092 Łomianki - uzasadnienie: Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla Pakietu 7 wyznaczył cztery kryteria oceny ofert. Jednym z kryterium był "Opust od odsetek ustawowych". Jednocześnie w zapisach siwz zamawiający zawarł informację, że w przypadku braku podania jakiejkolwiek liczby w ocenianym kryterium (nie wypełnienia formularza w przedmiotowym zakresie) oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89. ust. 1 pkt 2. Wykonawca złożył ofertę z niewypełnionym, w przedmiotowym zakresie, formularzem asortymentowo-cenowym.W związku z tym na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1) uPzp. (tj. nie złożono żadnych ofert nie podlegających odrzuceniu) zostało unieważnione postępowanie w zakresie Pakietu 7 - jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Pakiet 8 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT160920.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 156384.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Modernizacja nawierzchni podwórza pomiędzy ulicami Traugutta, Roosevelta i Chłapowskiego
- Konserwacja i restauracja kamiennych schodów wraz z detalem kamiennym prowadzących do budynku Teatru Modrzejewskiej
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Dobroszów"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2216D na odcinku od skrzyżowania Gołocin/Pawlikowice do drogi wojewódzkiej nr 328"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.