To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-27
Olsztyn: Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Profesjonalna kadra w turystyce gwarantem jakości usług. Zamówienie składa się z czterech części
Numer ogłoszenia: 390360 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347070 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie, Plac Generała Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5211250, 5211286, faks 89 5211260.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Profesjonalna kadra w turystyce gwarantem jakości usług. Zamówienie składa się z czterech części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Profesjonalna kadra w turystyce gwarantem jakości usług. Zamówienie składa się z czterech części CZĘŚĆ Nr 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń: Produkt turystyczny, Marketing turystyczny, Techniki sprzedaży. Wykaz szkoleń realizowanych w ramach Części 1 Nazwa szkolenia Ilość godzin szkolenia Ilość edycji Razem ilość godzin Produkt turystyczny 16h 1 16h Marketing turystyczny 16h 2 32h Techniki sprzedaży 16h 1 16h Negocjacje handlowe 16h 1 16h Łączna ilość godzin szkoleniowych do realizacji w ramach Części 1 wynosi 80. Nr 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń: Standardy profesjonalnej obsługi gościa, Umiejętności interpersonalne, Radzenie sobie z trudnym klientem, Współpraca z klientem Wykaz szkoleń realizowanych w ramach Części 2 Nazwa szkolenia Ilość godzin szkolenia Ilość edycji Razem ilość godzin Standardy profesjonalnej obsługi gościa 24h 3 72h Umiejętności interpersonalne 24h 1 24h Radzenie sobie z trudnym klientem 24h 1 24h Współpraca z klientem 24h 1 24h Łączna ilość godzin szkoleniowych do realizacji w ramach Części 2 wynosi 144. CZĘŚĆ Nr 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń: Zarządzanie finansami, Zarządzanie firmą, Zarządzanie zespołem Wykaz szkoleń realizowanych w ramach Części 3 Nazwa szkolenia Ilość godzin szkolenia Ilość edycji Razem ilość godzin Zarządzanie finansami 16h 1 16h Zarządzanie firmą 16h 1 16h Zarządzanie zespołem 24h 1 24h Łączna ilość godzin szkoleniowych do realizacji w ramach Części 3 wynosi 56 CZĘŚĆ Nr 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń: Obsługa imprez okolicznościowych, Układanie menu Wykaz szkoleń realizowanych w ramach Części 4 Nazwa szkolenia Ilość godzin szkolenia Ilość edycji Razem ilość godzin Obsługa imprez okolicznościowych 16h 2 32h Układanie menu 16h 2 32h Łączna ilość godzin szkoleniowych do realizacji w ramach Części 4 wynosi 64 Szkolenia obywać się będą w terminie od dnia podpisania umowy do 15.03.2015r., w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 w miejscowości Elbląg i Giżycko* w grupach szkoleniowych ok. 11 osób. *w Giżycku będą realizowane: jedna edycja szkolenia Marketing turystyczny (w ramach Części 1) i jedna edycja szkolenia Standardy profesjonalnej obsługi gościa (w ramach Części 2). Pozostałe szkolenia będą odbywały się w Elblągu. Dokładny termin przeprowadzenia szkolenia zostanie uzgodniony z Wykonawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej, co najmniej z 14-dniowym wyprzedzeniem, a w przypadku szkoleń zaplanowanych na listopad z 7-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega, że w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia tylko jedną salę szkoleniową, w związku z tym, poszczególne szkolenia nie mogą odbywać się w tym samym terminie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Profesjonalna kadra w turystyce gwarantem jakości usług współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa o dofinansowanie projektu: UDA-POKL.08.01.01-28-033/13-00. Zamówienie jest finansowane w 100% w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ: PRODUKT TURYSTYCZNY, MARKETING TURYSTYCZNY, TECHNIKI SPRZEDAŻY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GDAŃSKA AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH JOSEPH WERA
jakie przetargi wygrała firma
GDAŃSKA AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH JOSEPH WERA
- GDAŃSKA AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH, ul. Derdowskiego 9/4, 80-319 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14200,00
Oferta z najniższą ceną: 8400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przeprowadzenie szkoleń: Standardy profesjonalnej obsługi gościa, Umiejętności interpersonalne, Radzenie sobie z trudnym klientem, Współpraca z klientem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SEKA S.A. Oddział Olsztyn, Ul. Augustowska 15, 10-683 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15840,00
Oferta z najniższą ceną: 15840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 81252,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ: ZARZĄDZANIE FINANSAMI, ZARZĄDZANIE FIRMĄ, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GDAŃSKA AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH JOSEPH WERA
jakie przetargi wygrała firma
GDAŃSKA AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH JOSEPH WERA
- GDAŃSKA AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH, ul. Derdowskiego 9/4, 80-319 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9940,00
Oferta z najniższą ceną: 9940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9940,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przeprowadzenie szkoleń: Obsługa imprez okolicznościowych, Układanie menu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Kształcenia Marzena Usarek, Aleja Zwycięstwa 36/108, 81-416 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6330,24
Oferta z najniższą ceną: 6330,24 / Oferta z najwyższą ceną: 11360,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie (2).
- dostawa jednego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową i wyposażeniem
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń sieciowych
- "Dostawa ultrasonografu bezprzewodowego"
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Wielobranżowa dokumentacja projektowo-kosztorysowa: "Utworzenie Centrum Leczenia Wad Twarzoczaszki, Mózgoczaszki i Chorób Rzadkich w WSSD w Olsztynie, Zadanie II, Etap 2 - PRZEBUDOWA BUDYNKU B"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
- Świadczenie usług szkoleniowych, animacyjnych oraz konsultacji dla rodzin zastępczych z terenu Małopolski podczas 6-dniowego turnusu terapeutycznego
- Usługa szkolenia w zakresie Big Data
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyt studyjnych krajowych
- "Wykonanie usługi coachingu grupowego/zespołowego dla nauczycieli ze szkół uczestniczących w projekcie grantowym"
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Moja rodzina"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.