eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja gabinetów lekarskich na części I piętra w budynku Przychodni przy ul. Grzybowskiej 34 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Warszawa: Modernizacja gabinetów lekarskich na części I piętra w budynku Przychodni przy ul. Grzybowskiej 34 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 390350 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310822 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja gabinetów lekarskich na części I piętra w budynku Przychodni przy ul. Grzybowskiej 34 w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja gabinetów lekarskich na części I piętra w budynku Przychodni przy ul. Grzybowskiej 34 w Warszawie zgodnie z przedmiarami robót zawartymi w załączniku nr 8, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 9, projektem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz załącznikiem nr 11 (wykaz tabliczek).2.Z uwagi na fakt, iż Zamawiający musi zapewnić ciągłość udzielania świadczeń zdrowotnych w Przychodni przy ul. Grzybowskiej 34 w Warszawie Zamawiający zastrzega, iż wszystkie prace hałaśliwe i uciążliwe muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie zakłócały pracy Przychodni.3.Wykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania przychodni, w tym zaplecza budowy. 4.Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881 z późn. zm). 5.W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z załączoną do SIWZ dokumentacją, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót, dokonać wizji terenu robót i jego otoczenia oraz uzyskać wszelkie informacje niezbędne do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 6.Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 09.08.2013r. o godz. 13:00. Zbiórka zainteresowanych wykonawców przed przychodnią przy ul. Grzybowskiej 34. Osoba do kontaktu p. Wojciech Łachacz - tel. 022 836-71-81.7.Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz urządzenia i materiały użyte do tych robót na okres min. 3 lat - bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonych protokołem odbioru końcowego.8.Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia, 45223200-8 Roboty konstrukcyjne, 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego, 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych, 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, 45410000-4 Tynkowanie, 45320000-6 Roboty izolacyjne, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45442100-8 Roboty malarskie 45431200-9 Kładzenie glazury, 45431100-8 Kładzenie terakoty, 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych, 45223110-0 Instalowanie konstrukcji metalowych, 45421131-1 Instalowanie drzwi, 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe, 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu, 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych, 45317300-5 Instalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczych, 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania, 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego, 45314310-7 Układanie kabli, 45000000-7 Roboty budowlane 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331210-1 Instalowanie wentylacji, 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne, 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, 74225100-3 Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków.9.Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotem zamówienia.10.Zamawiający zastrzega, iż prace realizowane mają być w dwóch etapach zgodnie z dokumentacją projektową tj. I etapu (łącznie z robotami dotyczącymi wymiany pionów kanalizacyjnych oraz instalacji hydrantowej przeciwpożarowej) i II etapu.11.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.12.Pomiędzy realizacją pierwszego i drugiego etapu Zamawiający przewiduje przeniesienie lekarzy oraz sprzętu medycznego do wyremontowanych pomieszczeń. W związku z tym przestój pomiędzy realizacją pierwszego i drugiego etapu może wynieść do 7 dni kalendarzowych. Wykonawca winien wliczyć ten termin do terminu realizacji przedmiotu zamówienia i uwzględnić go w harmonogramie robót. 13.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt. 7 ustawy Pzp. 14.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 15.Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień dodatkowych o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5. 16.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.17.Tam gdzie w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiału lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż założonych w wyżej wymienionych dokumentach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Wielobranżowe Remontowo-Budowlane, R. Majewski, ul. Doktora Łuszcza, 26-006 Nowa Słupia, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1421974,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 940146,81

  • Oferta z najniższą ceną: 940146,81 / Oferta z najwyższą ceną: 1231647,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.