eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W SIEDZIBIE STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE ORAZ NA TERENACH PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKU URZĘDU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Tczew: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W SIEDZIBIE STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE ORAZ NA TERENACH PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKU URZĘDU
Numer ogłoszenia: 390252 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294578 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W SIEDZIBIE STAROSTWA POWIATOWEGO W TCZEWIE ORAZ NA TERENACH PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKU URZĘDU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa: 2.1.1 utrzymania czystości w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tczewie, polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w czterokondygnacyjnym, nowo wyremontowanym budynku administracyjnym, położonym w Tczewie przy ul. Piaskowej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w kontekście powierzchni biurowej, korytarzy i holów, toalet oraz innych pomieszczeń w obiekcie, stanowią Załącznik nr 3 do SIWZ - Szkic pomieszczeń i przedmiotów objętych usługą sprzątania budynku oraz Załącznik nr 4 do SIWZ - Charakterystyka budynku-zestawienie ilościowe pomieszczeń i metrażu. (Część 1) 2.1.2 utrzymania czystości terenu przyległego do budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie, wynoszącego ogółem 4 191,48 m2, w tym: a) jezdnie i parkingi - 2 365,00 m2; b) schody zewnętrzne i wejście do urzędu - 12,60 m2; c) chodniki - 697,00 m2; d) teren zieleni - 1112,00 m2; e) podjazd dla niepełnosprawnych - 4,88 m2. Widok sytuacyjny terenu przyległego do budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ - Mapka sytuacyjna terenu przylegającego do budynku Starostwa. (Część 2) 2.2 Wykonawca zapewni w sposób profesjonalny, zachowując należytą staranność wykonanie przedmiotu zamówienia. 2.3 Wykonawca zapewni wykonywanie poleceń wydawanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, dotyczących utrzymania czystości i prawidłowego wykonania prac porządkowych. 2.4 Wykonawca ma obowiązek powiadamiania Zamawiającego o przypadkach ujawnienia szkód powstałych przy realizacji czynności sprzątania, w nieprzekraczalnym terminie 2 godzin od momentu stwierdzenia faktu ich zaistnienia. Powyższe powinno być potwierdzone złożeniem pisemnego oświadczenia. 2.5 Zamawiający wymaga, by w przypadku, gdy pracownik wykonujący czynności sprzątania nie stawi się na miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia o wyznaczonej porze celem wykonania czynności objętych zamówieniem lub z jakichkolwiek innych przyczyn nie będzie w stanie wypełnić tych czynności, Wykonawca zapewnił zastępstwo w postaci innego pracownika. 2.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo skutecznego wnioskowania o zmianę pracownika skierowanego do wykonywania zamówienia, w przypadkach nienależytego wykonywania obowiązków. 2.7 Pracownicy Wykonawcy zostaną zapoznani z pomieszczeniami budynku Urzędu oraz terenem przyległym, które objęte będą usługą sprzątania. 2.8 Pracownicy sprzątający powinni być wyposażeni w jednolity ubiór i identyfikatory imienne umożliwiające ich identyfikację oraz identyfikację Wykonawcy. 2.9 Wykonawca we własnym zakresie przeprowadzi szkolenia bhp i ppoż. dla pracowników sprzątających. 2.10 Wykonawca pozostaje w stałym kontakcie z Zamawiającym i obowiązany jest zgłaszać natychmiast następujące fakty i zdarzenia: a) zaginięcie kluczy do pomieszczeń, b) pozostawienie niedopałków papierosów w koszach na śmieci, c) pozostawienie włączonych urządzeń elektrycznych, d) awarie elektryczne i cieknące urządzenia c.o. i wod.kan., e) pozostawione pieczątki i cenne przedmioty, f) wszystkie inne istotne fakty i wydarzenia. 2.11 Pracownikom sprzątającym zabrania się: a) postępowania niezgodnego z obowiązującymi przepisami, procedurami i ustaleniami organizacyjno-porządkowymi, b) wykorzystywania urządzeń technicznych Zamawiającego stanowiących wyposażenie pomieszczeń, w tym korzystania z telefonów do rozmów prywatnych, oraz wprowadzania na teren obiektu osób nieuprawnionych, c) samowolnego opuszczania bez uzasadnienia stanowiska pracy, d) spożywania podczas pracy alkoholu i innych środków powodujących zaburzenia świadomości, e) palenie papierosów poza miejscem do tego wyznaczonym. 2.12 Zamawiający może udostępnić Wykonawcy pomieszczenie szatni dla pracowników oraz pomieszczenie gospodarcze na środki czyszczące i sprzęt sprzątający. UWAGA: W celu prawidłowego opracowania oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej budynku oraz terenu zewnętrznego wokół budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie, których sprzątanie jest objęte zamówieniem. 2.14 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.34.10.00 - Okrzesywanie drzew .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa utrzymania czystości w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tczewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A., ul. Janickiego 20B, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 377737,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 229680,36

  • Oferta z najniższą ceną: 229680,36 / Oferta z najwyższą ceną: 437486,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługa utrzymania czystości terenu przyległego do budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: JANTAR 2 Sp. z o.o. i JANTAR Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93093,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110808,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75427,20 / Oferta z najwyższą ceną: 120341,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.