eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › utrzymanie i rozwój oprogramowania Systemu Informatycznego Monitoringu i Kontroli Finansowej Funduszy Strukturalnych i Funduszu Spójności SIMIK



Ogłoszenie z dnia 2005-08-03

POZYCJA 39013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: utrzymanie i rozwój oprogramowania Systemu Informatycznego Monitoringu i Kontroli Finansowej Funduszy Strukturalnych i Funduszu Spójności SIMIK Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Finansów, do kontaktów: Ireneusz Przeklasa, Piotr Nagraba, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, tel. +48 22 694 44 62, fax +48 22 694 40 46, e-mail: Ireneusz.Przeklasa@mofnet.gov.pl; Piotr.nagraba@mofnet.gov.pl, www.mofnet.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 07. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie i rozwój oprogramowania Systemu Informatycznego Monitoringu i Kontroli Finansowej Funduszy Strukturalnych i Funduszu Spójności SIMIK. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i rozwój oprogramowania Systemu Informatycznego Monitoringu i Kontroli Finansowej Funduszy Strukturalnych i Funduszu Spójności (SIMIK) w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2008 r, 2. W ramach utrzymania i rozwoju Oprogramowania SIM1K Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) świadczenia Usług Developerskich to jest: a) wykonania i przedłożenia do wglądu Zamawiającemu Projektu Technicznego (w tym scenariuszy testowych) zmian lub rozbudowy Oprogramowania SIMIK, dokonywania implementacji tego projektu w Oprogramowaniu SIMIK oraz przeprowadzenia testów technicznych nowych wersji Oprogramowania SIMIK, przy czym: - określenia zakresu zmian lub rozbudowy Oprogramowania SIMIK dokona Zamawiający na podstawie wniosków zgłoszonych przez użytkowników oraz obowiązujących każdorazowo aktów prawnych z dziedziny SIMIK, - określenia złożoności planowanych zmian lub rozbudowy dokona Zamawiający, zgodnie z metodą Analizy Punktów Funkcyjnych. Przez Analizę Punktów Funkcyjnych rozumiana jest metodyka szacowania złożoności systemów informatycznych lub złożoności jego zmian opisana w publikacji: wyd. 1FPUG "Function Point Counting - Practices Manual" Release 4.1. Nowe wersje Oprogramowania będą realizowane cyklicznie, z przewidywaną częstotliwością średnio trzy razy do roku. b) instalacji nowych wersji Oprogramowania SIMIK na serwerach Zamawiającego wraz z niezbędną migracją danych i uzupełnieniem danych podstawowych, na testowej instancji bazy danych, c) pomocy w trakcie wykonywania przez pracowników Zamawiającego lub inne osoby wskazane przez Zamawiającego, testów akceptacyjnych nowej wersji Oprogramowania SIMIK, d) instalacji nowych wersji Oprogramowania SIMIK na serwerach Zamawiającego na produkcyjnej instancji bazy danych oraz przekazania kompletnej dokumentacji Oprogramowania SIMIK 2) świadczenia usług Asysty Technicznej to jest; a) wsparcia przy wdrażaniu nowych wersji Oprogramowania SIMIK, zmian konfiguracji, analizy wydajności oraz optymalizacji oprogramowania systemowego (Windows Serwer 2003, Solaris, RDBMS Oracle), prowadzenia prezentacji i warsztatów dotyczących Oprogramowania SIMIK, jak również podejmowania wszelkich innych działań w celu: - utrzymania sprawności operacyjnej Oprogramowania SIMIK, - zapewnienia prawidłowej administracji i konserwacji Oprogramowania SIMIK, w tym, w szczególności rozwiązywanie problemów wynikłych w trakcie bieżącej eksploatacji systemów operacyjnych oraz serwerów baz danych (podstawowego i zapasowego). Zakres czynności Asysty Technicznej określa się każdorazowo w treści Zlecenia przekazywanego Wykonawcy. b) udzielania Konsultacji telefonicznych oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej, dotyczących Oprogramowania SIMIK, przez 8 godzin dziennie (8.15 -16.15) od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, c) świadczenia usług serwisowych polegających na usuwaniu Wad i Wad krytycznych: - w stosunku do Oprogramowania SIMIK w części wytworzonej do dnia udzielenia przedmiotowego zamówienia - z tym, że usługi te będą świadczone poczynając od dnia 17 grudnia 2005 r., - w stosunku do Opracowania SIMIK w części wytworzonej w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia - po upływie terminu gwarancji na to Oprogramowanie. 3. Wykonawca powinien udzielić gwarancji na wykonane zmiany lub rozbudowę Oprogramowania SIMIK co najmniej na okres 12 miesięcy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba wykonawcy oraz siedziba zamawiającego (Warszawa, Świętokrzyska 12). Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1) wykonania i przedłożenia do wglądu Zamawiającemu Projektu Technicznego (w tym scenariuszy testowych) zmian lub rozbudowy Oprogramowania SIMIK, dokonywania implementacji tego projektu w Oprogramowaniu SIMIK oraz przeprowadzenia testów technicznych nowych wersji Oprogramowania SIMIK, 2) instalacji nowych wersji Oprogramowania SIMIK na serwerach Zamawiającego wraz z niezbędna, migracją danych i uzupełnieniem danych podstawowych, na testowej instancji bazy danych, 3) pomocy w trakcie wykonywania przez pracowników Zamawiającego lub inne osoby wskazane przez Zamawiającego, testów akceptacyjnych nowej wersji Oprogramowania SIMIK, 4) instalacji nowych wersji Oprogramowania SIMIK na serwerach Zamawiającego na produkcyjnej instancji bazy danych oraz przekazania kompletnej dokumentacji Oprogramowania SIMIK, 5) wsparcia przy wdrażaniu nowych wersji Oprogramowania SIMIK, zmian konfiguracji, analizy wydajności oraz optymalizacji oprogramowania systemowego (Windows Serwer 2003, Solaris, RDBMS Oracle), prowadzenia prezentacji i warsztatów dotyczących Oprogramowania SIMIK, jak również podejmowania wszelkich innych działań w celu: - utrzymania sprawności operacyjnej Oprogramowania SIMIK, - zapewnienia prawidłowej administracji i konserwacji Oprogramowania SIMIK, w tym, w szczególności rozwiązywanie problemów wynikłych w trakcie bieżącej eksploatacji systemów operacyjnych oraz serwerów baz danych (podstawowego i zapasowego), 6) udzielania Konsultacji telefonicznych oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej, dotyczących Oprogramowania SIMIK, przez 8 godzin dziennie (8.15 -16.15) od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, 7) świadczenia usług serwisowych polegających na usuwaniu Wad i Wad krytycznych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: zakończenie 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium wnoszone przez przystępujących do przetargu: 316.000 PLN Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 10% wartości maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Umowa będzie dofinansowana w maksymalnie 75% z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Projektu nr POPT/2.1/2004/16 Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2004-2006. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne etapami odpowiednio z tytułów: a) wykonania Usług Developerskich w ramach pojedynczego Zlecenia, b) wykonania usługi Asysty Technicznej, 3. Wynagrodzenie z ww. tytułów płatne będą w terminie 21 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Szczegółowe zasady dokonywania rozliczeń zawarte zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Przez dzień zapłaty rozumie się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 5. Cena musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, a także wszelkie opłaty celne i podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT) oraz podatek akcyzowy. Cena oferty musi zastać przedstawiona w złotych polskich. 6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich, wg wartości nominalnej przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają: 2.1) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał technicznej w szczególności; a) mają wdrożony system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9000, wyższą lub równoważną na realizowane usługi będące Przedmiotem Zamówienia, obejmujący: - zarządzanie przedsięwzięciami polegającymi na tworzeniu systemów informatycznych, - produkcję oprogramowania, - świadczenie usług wsparcia technicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo audytu procedur opisanych w Księdze Jakości Wykonawcy, które maja. wpływ na realizację wszystkich obszarów Przedmiotu Zamówienia. b) w ciągu ostatnich trzech lat zbudowali lub rozbudowali należycie co najmniej 2 oprogramowania systemu informatycznego o podobnej lub większej złożoności w odniesieniu do Systemu SIMIK, w oparciu o technologię firmy Oracle (serwer relacyjnej bazy danych, narządzie programistyczne Porms) oraz narzędzie programistyczne firmy Borland - Delphi, Przez system informatyczny o podobnej lub większej złożoności w odniesieniu do systemu SIMIK należy rozumieć system, który zawiera minimum: - 350 tabel, - 1000 funkcji i procedur wbudowanych, - 180 formularzy (zakładek, bloków) ekranowych do wprowadzania danych, - 200 raportów/podraportów c) świadczą lub świadczyli w ciągu ostatnich trzech lat należycie usługę utrzymania oprogramowania systemu informatycznego o podobnej lub większej złożoności w odniesieniu do Systemu SIMIK. 2.2) dysponują zasobami ludzkimi zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadającymi następujące kwalifikacje: a) Kierownik projektu Osoba zatrudniona na tym stanowisku musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 2 projektów o podobnej lub większej złożoności w odniesieniu do Systemu SIMIK, b) Analityk i projektant systemu Osoby zatrudnione na tym stanowisku muszą posiadać dwuletnie doświadczenie w zakresie analizy wymagań użytkowników lub projektowania systemów o podobnej lub większej złożoności w odniesieniu do Systemu SIMIK. Ponadto osoby odpowiedzialne za analizą wymagań muszą posiadać wiedzę o wdrażaniu funduszy Unii Europejskiej w Polsce. c) Programista Osoby zatrudnione na tym stanowisku muszą mieć dwuletnie doświadczenie w zakresie programowania w środowisku Oracle Forms (pożądana wersja 6) i/lub w środowisku Borland Delphi (pożądana wersja 5). d) Kontroler jakości Osoby zatrudnione na tym stanowisku muszą wykazać się uczestniczeniem, jako kontroler jakości oprogramowania, w przynajmniej dwóch projektach tworzenia systemu informatycznego o podobnej lub większej złożoności w odniesieniu do Systemu SIMIK. Co najmniej jedna osoba odpowiedzialna za kontrolą jakości musi legitymować się certyfikatem "Foundation Certificate in Software Testing" -certificate issued by ISEB (Information Systems Examinations Board) lub równoważnym, c) Wdrożeniowiec Osoby zatrudnione na tym stanowisku muszą posiadać dwuletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów informatycznych o podobnej lub większej złożoności w odniesieniu do Systemu SIMIK. Ponadto muszą posiadać wiedzę o wdrażaniu funduszy Unii Europejskiej w Polsce. f) Dokumentalista systemu Osoby zatrudnione na tym stanowisku muszą posiadać trzyletnie doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji technicznej i dokumentacji użytkownika dla systemów o podobnej lub większej złożoności w odniesieniu do Systemu SIMIK. g) Inżynier systemowy (Windows 2003, Solaris, RDBMS Oracle) Osoby zatrudnione na tym stanowisku muszą posiadać certyfikaty lub świadectwa ukończenia stosownych kursów w zakresie administrowania systemami Windows Serwer 2003, Solaris oraz administrowania relacyjną, bazą danych Oracle (wersja 9i). W przypadku uzasadnionej konieczności zmiany osoby wskazanej do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia innej osoby, o nie mniejszych kwalifikacjach i doświadczeniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zatwierdzenia tej osoby, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do jej kwalifikacji lub doświadczenia - możliwość jej nie zaakceptowania. Wykonawca zobowiązany jest wskazać inną osobę o nie mniejszych kwalifikacjach i doświadczeniu. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają na rachunku bankowym środki finansowe w wysokości minimum 500.000 PLN lub posiadają zdolność kredytowana równoważnym poziomie. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44 ustawy, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nic wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust, 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informacje, z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nic wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług polegających na budowie, rozbudowie lub utrzymaniu oprogramowania systemu informatycznego o podobnej lub większej złożoności w odniesieniu do Systemu SIMIK, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie, 2) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących Przedmiotem Zamówienia tj. certyfikat poświadczający stosowanie się przez Wykonawcę, do norm ISO 9000, wyższych lub równoważnych w zakresie systemu zarządzania jakością na realizowane usługi bodące Przedmiotem Zamówienia obejmującego zarządzanie przedsięwzięciami polegającymi na tworzeniu systemów informatycznych, produkcja oprogramowania oraz świadczenie usług wsparcia technicznego, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Koszt realizacji jednego punktu funkcyjnego - waga 50% 2. Ryczałt miesięczny za asyste techniczną - waga 50% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: C/437/05/IP/B. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.09.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.09.2005, godzina 10:30, Warszawa, ul. Świętokrzyska 12, pok. 2061.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Umowa będzie dofinansowana w maksymalnie 75% z Europejskiego Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Projektu nr POPT/2.1/2004/16 Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2004-2006. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.