eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawy pieczywa oraz świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich w 2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Sieradz: Dostawy pieczywa oraz świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 390106 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno przy Jednostce Wojskowej 1551 Sieradz , ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 6567944, faks 0-43 8261 466.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kasyno przy jednostce wojskowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pieczywa oraz świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich w 2010 r. Lp. Asortyment J.m. Ilość 1 Bułki pszenne kg 3500 2 Rogale pszenne kg 150 3 Chleb żytnio-pszen.krojony kg 12000 4 Chleb razowy krojony kg 200 6 Bułka tarta kg 500 7 Angielka kg 100 8 Bułka kajzerka kg 150 9 Makowiec kg 150 10 Babka piaskowa kg 150 11 Piernik kg 150 12 Ciasto babkowe z owocami kg 150 13 Pączki kg 500 14 Rogale słodkie kg 500 15 Bułki słodkie z serem kg 1000 16 Bułki słodkie z owocami kg 2000 17 Ciasto drożdżowe kg 100 18 Ciasto drożdż. z owocami kg 120 19 Jabłecznik kg 200 20 Ciasto Domino kg 100 21 Tort kg 50 22 Żurek l 400 2. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane codziennie, w godzinach (8:00-14:00) wskazanych przez Zamawiającego na 1 dzień przed terminem planowanej dostawy. 3. Szczegółową wielkość zamówienia przedstawia załącznik nr 2 - wycena przedmiotu zamówienia - arkusz kalkulacyjny stanowiący integralną część SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony i dostarczony zgodnie z niżej wymienionymi normami i przepisami : 5. Ceny pozostaną stałe przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Szczegółowy asortyment oraz ilości produktów przedstawia załącznik nr 2 Wycena przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część SIWZ. 7. Każdorazowa wielkość poszczególnych dostaw i terminy ich realizacji będą określane przez uprawnionego pracownika Zamawiającego z wyprzedzeniem 1-dniowym, o godzinie wskazanej przez Zamawiającego. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pełnego asortymentu będącego przedmiotem danego zamówienia pod groźbą kar umownych (zgodnie z wzorem umowy). 8. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony i dostarczony zgodnie z niżej wymienionymi normami i przepisami : - Ustawą z dn. 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z dnia 27 września 2006 r. Nr 171 poz. 1225) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, - Ustawą z dn. 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2 lutego 2006r. Nr 17 poz. 127) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 stycznia 2007 r. w sprawie wykazu towarów, które podlegają granicznej kontroli sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 20 poz. 122); - Ustawą z dnia 17 grudnia 2004 r. o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów rolnych i środków spożywczych oraz produktach tradycyjnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 10 poz. 68)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych dokumentów i wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy: 1) Złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2) Nie złożą wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków wymienionych w punkcie X SIWZ; 3) Nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą; 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych). 4. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w brzmieniu: 1) jest niezgodna z ustawą. 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Zgodnie z art. 23 ust. p.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, załączenia do oferty: 1) podpisanego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych) według wzoru załącznik nr 4. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia z dnia 19.05.2006 r., Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów : a) decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów (na podst. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia), b) poświadczenie o wdrażaniu zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP wydanym przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej ( na podst. Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia) w następujących formach: - certyfikat HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju; - zaświadczenie lub inny dokument właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o stosowaniu zasad HACCP. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2) i 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty załączyć dokumenty: - Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, w której ustanawia się pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach X.1. - X.4 dla każdego Wykonawcy z osobna. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15sbwd.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasyno przy Jednostce Wosjkowej nr 1551 w Sieradzu ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Kasyno przy Jednostce Wosjkowej nr 1551 w Sieradzu ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.