eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sprzątanie siedziby Zarządu Dróg i Zieleni przy ulicy 10 Lutego 24 w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Gdynia: Sprzątanie siedziby Zarządu Dróg i Zieleni przy ulicy 10 Lutego 24 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 390084 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340992 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie siedziby Zarządu Dróg i Zieleni przy ulicy 10 Lutego 24 w Gdyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest uzupełniająca usługa polegająca na sprzątaniu siedziby Zarządu Dróg i Zieleni przy ulicy 10 Lutego 24 w Gdyni - dodatkowa powierzchnia na III piętrze (pokoje 301-304, toaleta i korytarz). 2. Zakres przedmiotu zamówienia stanowią: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a do Zaproszenia, b) Szczegółowy zakres prac - załącznik nr 1b do Zaproszenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HOMBRE Service Sp. z o. o., ul. Chmielewskiego 5b, 81-721 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4146,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7818,86

  • Oferta z najniższą ceną: 7818,86 / Oferta z najwyższą ceną: 7818,86

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa podstawowa - nr ZD)543)DW/231-W)2013 została zawarta w dniu 16.12.2013r. na kwotę netto: 117.073,17 złotych, brutto: 144.000,00 złotych. Zamówienie będzie realizował ten sam Wykonawca, tj. HOMBRE Service Sp. z o. o. z siedzibą w Sopocie (81-721), przy ul. Chmielewskiego 58. Przedmiotem zamówienia jest uzupełniająca usługa polegająca na sprzątaniu siedziby Zarządu Dróg i Zieleni przy ulicy 10 Lutego 24 w Gdyni (dodatkowa powierzchnia na III piętrze). CPV: 90911200-8, 90919200-4 Wartość zamówienia podstawowego wynosi - netto: 171.600,00 złotych, brutto 211.068,00 złotych. Wartość zamówień uzupełniających może wynosić maksymalnie 50%, tj.: netto 171.600,00 złotych x 50% = 85.800,00zł, brutto: 211.068,00 złotych x 50% = 105.534,00 zł. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi: netto: 4.146,34 zł, brutto: 5.100,00 zł, co stanowi ok. 4,83% przewidywanych zamówień uzupełniających tj. kwoty 85.800,00 zł. Wartość zamówienia uzupełniającego - 4.146,34 zł netto nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego (ok. 2,42 %), czyli kwoty 171.600,00 zł . Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 452574 - 2013 z dnia 6.11.2013 oraz treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale 2 pkt. 9 i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.