eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › SUKCESYWNY BEZGOTÓWKOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO AMBULANSÓW SANITARNYCH SP ZOZ WSPRiTS W PŁOCKU ODDZIAŁ GOSTYNIN W 2012 ROKU.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-09

Płock: SUKCESYWNY BEZGOTÓWKOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO AMBULANSÓW SANITARNYCH SP ZOZ WSPRiTS W PŁOCKU ODDZIAŁ GOSTYNIN W 2012 ROKU.
Numer ogłoszenia: 39002 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20990 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku, ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678400, faks 024 2678415.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNY BEZGOTÓWKOWY ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO AMBULANSÓW SANITARNYCH SP ZOZ WSPRiTS W PŁOCKU ODDZIAŁ GOSTYNIN W 2012 ROKU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest - bezgotówkowy zakup paliwa płynnego do ambulansów sanitarnych tankowanych sukcesywnie w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy sukcesywnie w okresie od 31.05.2012. r do 30.09.2012 r. Sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego - oleju napędowego na terenie Gostynina, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 3,0 km od siedziby Oddziału Gostynin, ul. Przemysłowa 1. 2.Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa z dystrybutora Wykonawcy przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość zakupu oleju napędowego - 30 000 litrów. 3.Do paliwa, wymienionego powyżej stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). Dostarczane paliwo musi odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym: dla oleju napędowego wg Polskiej Normy PN-EN 590:2010 (U), lub równoważna. Ponadto w okresie zimowym Wykonawca będzie stosował olej napędowy o parametrach - zakresach dla olejów napędowych o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych zgodnie z wytycznymi ww. rozporządzenia. Uwaga: w przypadku rozbieżności, rozporządzenie ma wartość nadrzędną. 4.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie miała charakter sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań tylko do zbiorników pojazdów Zamawiającego. 5.Zamówienie będzie realizowane przez pracowników Zamawiającego uprawnionych do korzystania z ambulansu sanitarnego i łodzi ratowniczej na podstawie wystawionej karty drogowej przez Zamawiającego lub wydanych przez Wykonawcę kart bezgotówkowych identyfikujących pojazd Zamawiającego i pracownika obsługującego ambulans. 6.Wykonawca zamówienia musi posiadać, co najmniej jedną stację paliw zgodnie z opisem. 7.Wydawanie paliw odbywać się będzie na Stacjach Paliw należących do Wykonawcy w miejscowościach wymienionych powyżej w systemie sprzedaży bezgotówkowej w godzinach wymienionych powyżej. 1)Każda zmiana dotycząca ruchu pojazdów (wycofanie pojazdu, zmiana numeru rejestracyjnego, wprowadzenie pojazdu do ruch bądź jego wycofanie) będzie na bieżąco zgłaszana Wykonawcy celem dokonania weryfikacji. 2)Zamawiający o wycofaniu z użytkowania samochodu powiadomi pisemnie Wykonawcę...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.42.20 - Paliwo do silników diesla (EN 590) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Handlowo - Usługowy Kazimierz Majchrzak, ul. Krośniewicka 3, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 139754,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171882,81

  • Oferta z najniższą ceną: 171882,81 / Oferta z najwyższą ceną: 171882,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.