eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Budowa i wyposażenie kompleksowe budynku Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Siedlce: Budowa i wyposażenie kompleksowe budynku Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów
Numer ogłoszenia: 389996 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Siedlcach Sp. z o.o. , ul. Starzyńskiego 20, 08-102 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6328436, 6328436, faks 025 6326295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i wyposażenie kompleksowe budynku Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa i wyposażenie kompleksowe budynku Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów w Siedlcach przy ulicy Starzyńskiego 20 na działce o nr ewid 16/186 wraz z uzyskaniem certyfikatu TDT..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.30.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20000.00zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. 5.2 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy występujący wspólnie pod warunkiem ustanowienia jednego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo nie może zawierać wad prawnych. Jeżeli takie wystąpią oferta zostanie odrzucona. 5.3 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ. 5.4 Postępowanie prowadzi się w języku polskim. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów sporządzonych w języku obcym Zamawiający wymaga złożenia tłumaczenia na język polski poświadczonego przez Wykonawcę. 5.5 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 5.6 Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie obiektów przemysłowych, hal itp. o kubaturze nie mniejszej jak 1500m3. 5.7 Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: 1) konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, wodociągowych, cieplnych, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r . Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156.poz 1118). 5.8 W przypadku nie dysponowania wymaganymi osobami do wykonania zamówienia wykonawca dołączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.9 Wykonawcy składający ofertę wspólną warunki powyższe mogą spełniać łącznie. 5.10 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia -nie spełnia) w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 2) 6.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.5 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.6 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy. 6.7 Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia (zał. Nr 3). 6.8 Dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 3 roboty budowlane zostały wykonane należycie, (referencje). 6.9 Wykaz osobowy potwierdzający dysponowanie przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącz nr 4 - potencjał kadrowy). 6.10 Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione wyżej posiadają ważne na dzień składania ofert wymagane uprawnienia i zaświadczenia. 6.11 Druk wypełnionej oferty (zał. Nr 5). 6.12 Wykaz urządzeń wyposażenia technicznego Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów potwierdzający wypełnienie wymagań podanych w załączniku nr 1 punkt VII i VIII (przedmiot zamówienia) z dokumentami potwierdzającymi parametry tych urządzeń, oraz stosownymi dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie tych urządzeń do wykorzystania w stacjach kontroli pojazdów. 6.13 Informacja o części zamówienia powierzonej podwykonawcom (zał. nr 8). 6.14 Pełnomocnictwo, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie. 6.15 Dowód wniesienia wadium. 6.16 Parafowany projekt umowy zgodnie z zał. nr 7. 6.17 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6.18 Dokumenty przedstawione w niniejszej SIWZ muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Siedlcach Sp. z o.o. 08-102 Siedlce ul. Starzyńskiego 20 pok nr 9 w godz 8-14:30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Siedlcach Sp.z o.o. ul. Starzyńskiego 20 pok nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.