eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Etykiety, ulotki, materiały informacyjne i pudełka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-24

Puławy: Etykiety, ulotki, materiały informacyjne i pudełka.
Numer ogłoszenia: 38998 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nawozów Sztucznych w Puławach , Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 473 15 24, faks 081 473 14 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Etykiety, ulotki, materiały informacyjne i pudełka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Druk etykiet samoprzylepnych 16 rodzajów o następujących parametrach: papier samoprzylepny Fasson Tyre Plus o bardzo dużej przylepności do polietylenu, odporny na wilgoć i temperaturę (wysoka i niska); wymiary 114x169 mm, 4 kolory + lakier z pozostawionymi 3 polami o wymiarach 28x9 mm każde na dodatkowe oznaczenia jednostkowe. W cenie przygotowanie do druku. Nakład: 16 rodzajów po 2 - 3 tys. każdego rodzaju, w sumie 36 000 szt. - partie dostaw min. 500 szt. 2. Druk etykiet samoprzylepnych na papierze metalizowanym - papier Fasson Laminated Foil, Dull Silver - Matt, wymiary 110x145 mm tło w kolorze srebrnym, napisy w kolorze czarnym. W cenie przygotowanie do druku. Nakład: 22 rodzaje, w sumie 5 000 szt. - partie dostaw min. 50 szt. 3. Druk etykiet samoprzylepnych z kodem kreskowym, 32 rodzaje o następujących parametrach: papier samoprzylepny Fasson Tyre Plus o bardzo dużej przylepności do polietylenu, odporny na wilgoć i temperaturę (wysoką i niską); wymiary 245x150 mm, 4 kolory + lakier, z zostawionym miejscem na datę produkcji. W cenie przygotowanie do druku. Nakład: 32 rodzaje etykiet po 3 - 15 tys. każdego rodzaju, w sumie 220 000 szt. - partie dostaw min. 500 szt. 4. Druk etykiet samoprzylepnych, 3 rodzaje o następujących parametrach: papier samoprzylepny Fasson Tyre Plus o bardzo dużej przylepności do polietylenu, odporny na wilgoć i temperaturę (wysoką i niską); wymiary 90x50 mm, 4 kolory + lakier, bez dodatkowych pól. W cenie przygotowanie do druku. Nakład: 3 rodzaje etykiet po 3 - 4 tys. każdego rodzaju, w sumie 11 000 szt. - partie dostaw min. 500 szt. 5. Materiały informacyjno - reklamowe - folder format A4, okładka 300 g obustronnie pełny kolor, jedna strona laminowana folią błyszczącą. Środek: 20 kartek A4, papier - kreda błyszcząca 200 g, pełny kolor. Oprawa klejona. W cenie przygotowanie do druku na podstawie dostarczonych materiałów. Nakład: 2 500 szt. - partie dostaw min. 250 szt. 6. Ulotka informacyjno - reklamowa, format A4 - 20 rodzajów; papier - kreda 200 g, kolor 4 + 4. W cenie ulotki przygotowanie do druku. Nakład: 3000 szt. każdego rodzaju, w sumie 60 000 szt. - partie dostaw min. 500 szt. 7. Pudełka - 0,25 l z kodem kreskowym: Wymiary 67x67x133 mm, papier karton z białym spodem ARKTIKA 350g, kolory druku - 4 kolory, wykończenie lakier UV wybiórczo (z pozostawieniem miejsca na wpisanie daty), klejenie trzypunktowe (bok i dno pudełka). W cenie przygotowanie do druku. Nakład: 15 000 szt. - partie dostaw min. 500 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 22.14.00.00 - Ulotki 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) wykażą, że zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca, co najmniej: - min. 1 zadanie polegające na przygotowaniu do druku i druku min. 250 tys. etykiet samoprzylepnych o parametrach podobnych jak wymagane przez zamawiającego, - przygotowanie do druku, druk i oprawa materiałów informacyjno-reklamowych w nakładzie co najmniej: folder - 2 500 szt.; ulotki - 60 000 szt., o parametrach podobnych jak wymagane przez zamawiającego. Spełnienie w/w warunku zamawiający oceniał będzie na podstawie wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że w/w projekty zostały wykonane z należytą starannością (referencje). 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzali szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując ją nienależycie, jeżeli szkoda to została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów; 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawieraja błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Pzp; 5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą; 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 Pzp; 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwe konkurencji; 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia dołączenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 Pzp; 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 5) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 9) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ 10) projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 11) dokumenty potwierdzające spełnienie warunku z sekcji VIII ust. 1, pkt 5) + zał. nr 5 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - czas reakcji na zamówienie - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT NAWOZÓW SZTUCZNYCH Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24 - 110 Puławy Pokój nr 156, bud. E-40 (Kancelaria), poniedziałek-piątek w godz. 7:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 12:00, miejsce: INSTYTUT NAWOZÓW SZTUCZNYCH Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24 - 110 Puławy Pokój nr 156, bud. E-40 (Kancelaria), poniedziałek-piątek w godz. 7:00 - 15:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.