eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Ochrona fizyczna osób i mienia, dozór obiektów wojskowych WSzW w Krakowie oraz obsługa biura przepustek WKU w Nowym Targu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-30

Kraków: Ochrona fizyczna osób i mienia, dozór obiektów wojskowych WSzW w Krakowie oraz obsługa biura przepustek WKU w Nowym Targu.
Numer ogłoszenia: 389972 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sztab Wojskowy w Krakowie , ul. Rydla 19, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6137400, 6134364, faks 012 6134008.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Terenowy Organ Administracji Wojskowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia, dozór obiektów wojskowych WSzW w Krakowie oraz obsługa biura przepustek WKU w Nowym Targu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1 jest ochrona fizyczna osób i mienia oraz dozór obiektów realizowany w obiektach wojskowych WSzW w Krakowie przy ul. Rydla 19 w całodobowym systemie zmianowym a polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych, zapewnienie dodatkowej ochrony związanej z wprowadzeniem stanów gotowości do podjęcia działań oraz konwojowaniu mienia WSzW w Krakowie. Ochrona obiektu przy ul. Rydla 19 realizowana będzie w systemie: * posterunek obchodowy - ( kierownik zmiany ) - całodobowy przez wszystkie dni tygodnia 1 osoba - patrolowanie po wyznaczonej trasie, obserwacja strefy wokół obiektu, * biuro przepustek ( kierownik zmiany ) - posterunek stały - szesnastogodzinny (od godz. 15.00 do godz. 7.00) przez wszystkie dni tygodnia 1 osoba - kontrola ruchu osobowego oraz prowadzenie gospodarki kluczami, * asystowanie przy przewozie wartości pieniężnych przez kierownika zmiany, po uzgodnieniu z głównym księgowym. Wyznaczona ilość osób ma zapewnić całodobową ochronę obiektu przez posterunek ruchomy oraz ochronę biura przepustek przez posterunek stały, szesnastogodzinny od godz. 15.00 do godz. 7.00 plus rezerwa niezbędna dla zapewnienia zmianowości na posterunkach oraz pełnej obsady kadrowej w przypadku absencji chorobowej lub urlopu. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia ochrony przez posterunek stały z systemu szesnastogodzinnego do maksymalnie dwudziestoczterogodzinnego. Przedmiotem zamówienia dla zadania nr 2 jest obsługa biura przepustek w obiekcie wojskowym WKU w Nowym Targu przy ul. Osiedle Bór 10, polegająca na obsłudze interesantów przybywających do WKU w Nowym Targu. Ochrona obiektu przy ul. Rydla 19 realizowana będzie w systemie: * biuro przepustek - posterunek stały - codziennie w godzinach 7.00 - 16.00, (z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt państwowych), 1 osoba - kontrola ruchu osobowego oraz prowadzenie gospodarki kluczami. Wyznaczona ilość osób ma zapewnić obsługę biura przepustek w obiekcie przez portiera codziennie od godz. 7.00 do godz. 16.00, w poniedziałki od godz. 7.00 do godz. 17.00, z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt państwowych plus rezerwa do zapewnienia pełnej obsady kadrowej w przypadku absencji chorobowej lub urlopu. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych, na każdą z następujących części zamówienia : * zadanie nr 1 - dotyczy WSzW w Krakowie, * zadanie nr 2 - dotyczy WKU w Nowym Targu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN ( słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 09 maja 2004r o zmianie ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000r. z poź. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawią posiadaną aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dn. 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114, poz. 740) oraz licencje pracowników (kserokopie)- dołączyć do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem postępowania zrealizował co najmniej jedno zamówienie opisane w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia SIWZ dla zadania nr 1 oraz dla zadania nr 2. Dokumentem potwierdzającym, że wymienione usługi zostały wykonane należycie są referencje zawierające: nazwę firmy, wartość przedmiotu zamówienia, czas realizacji zamówienia. Przedstawią aktualny certyfikat ISO lub AQAP lub inny dokument, wystawiony przez niezależny podmiot, zajmujący się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzający spełnienie wymagań jakościowych w zakresie ochrony osób i mienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków i zgodnie z art.26 ust.2 b PZP, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają do dyspozycji zatrudniony na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia, oraz przedstawią skład osobowy ochrony z podaniem numeru licencji pracownika w przypadku zadania nr 1 oraz wykaz osób w przypadku zadania nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Aktualna (tj. taka, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert ) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia opiewającą na kwoty co najmniej - OC na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia - min. 100 000,00 zł. Oferent zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż po upływie terminu ważności odnowi ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie dotyczącej realizacji zadania nr 1 - dotyczy WSzW w Krakowie, polegającej na przedłużeniu ochrony przez posterunek stały (biuro przepustek ) z systemu szesnastogodzinnego do maksymalnie dwudziestoczterogodzinnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszwkrakow@sow.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Sztab Wojskowy w Krakowie ul. Rydla 19 30 - 901 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Sztab Wojskowy w Krakowie ul. Rydla 19 30 - 901 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dotyczy WSzW w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna osób i mienia oraz dozór obiektów realizowany w obiektach wojskowych WSzW w Krakowie przy ul. Rydla 19 w całodobowym systemie zmianowym, a polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych, zapewnienie dodatkowej ochrony związanej z wprowadzeniem stanów gotowości do podjęcia działań oraz konwojowaniu mienia WSzW w Krakowie. Ochrona obiektu przy ul. Rydla 19 w Krakowie realizowana będzie w systemie: 1)posterunek obchodowy ( kierownik zmiany ) - całodobowy przez wszystkie dni tygodnia 1 osoba - patrolowanie po wyznaczonej trasie, obserwacja strefy wokół obiektu, 2)biuro przepustek - posterunek stały - szesnastogodzinny od godz. 15.00 do godz. 7.00 ( z możliwością zmiany na system całodobowy ) przez wszystkie dni tygodnia 1 osoba - kontrola ruchu osobowego oraz prowadzenie gospodarki kluczami, 3)asystowanie przy przewozie wartości pieniężnych przez kierownika zmiany, po uzgodnieniu z głównym księgowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadnie nr 2 - dotyczy WKU w Nowym Targu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa biura przepustek w obiekcie wojskowym WKU w Nowym Targu przy ul. Osiedle Bór 10, a polegająca na obsłudze interesantów przybywających do WKU w Nowym Targu. Ochrona obiektu przy ul. Osiedle Bór 10 w Nowym Targu realizowana będzie w systemie: 1)biuro przepustek - posterunek stały - codziennie w godzinach 7.00 - 16.00, w poniedziałki od godz. 7.00 do godz. 17.00, z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt państwowych, 1 osoba - kontrola ruchu osobowego oraz prowadzenie gospodarki kluczami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.01.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.