eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › bilans zasobów wód powierzchniowych w zlewni Baryczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-03

POZYCJA 38994

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: bilans zasobów wód powierzchniowych w zlewni Baryczy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, do kontaktów: Iwona Pęcak, ul. Norwida 34, pok. 26, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 337 88 00 wew. 872, fax 071 328 50 48, e-mail: zamowienia@rzgw.wroc.pl, www.rzgw.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu; Karolina Radwan - SIWZ można odebrać po złożeniu pisemnego wniosku osobiście w siedzibie zamawiającego (kasa czynna w godz.: 7.30 - 9.30 i 11.00 - 14.00) lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek przesłany faksesm i niezwłocznie potwierdzony pisemnie; ul. Norwida 34, pok. 62, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 337 88 00 wew. 983, fax 071 328 50 48, e-mail: zamowienia@rzgw.wroc.pl, www.rzgw.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bilans zasobów wód powierzchniowych w zlewni Baryczy 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Opracowanie pt.: "Bilans zasobów wód powierzchniowych w zlewni Baryczy" dzieli się na dwa etapy: Etap I: Charakterystyka obszaru dorzecza; identyfikacja użytkowników pobierających wody powierzchniowe i podziemne w ilości powyżej 5 m sześc./d.; ocena jakości wód powierzchniowych; wpływ ekstremalnych zjawisk klimatycznych na środowisko; wskazanie obszarów chronionych i stref ochronnych ujęć wód; typologia oraz części wód powierzchniowych i podziemnych. Zakończenie I etapu - 12.12.2005 r. Etap II: wykaz korzystających z wód z porównaniem wielkości poborów i zrzutów wody określonych w pozwoleniach wodnoprawnych z faktycznymi wielkościami; analiza uzyskanych danych głównie pod kątem gospodarki stawowej; określenie stopnia wykorzystania i gwarancji zabezpieczenia poborów wód z propozycją działań przy zidentyfikowaniu nadmiernych rozbiorów; wydzielenie podsystemów wód podziemnych związanych z różnymi formacjami wodonośnymi i ich powiązania hydrauliczne i bilansowe z wodami powierzchniowymi; przepływy nienaruszalne w ciekach dla przekrojów charakterystycznych; wielkości dyspozycyjnych zasobów wodnych w charakterystycznych punktach cieków z podaniem w układzie zlewniowym i administracyjnym rejonów z rezerwami wód użytkowych i rejonów deficytowych. Zakończenie II etapu - 30.09.2006 r. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: u wykonawcy, dotyczy zasięgu działania RZGW Wrocław. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.11.00.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 73.11.00.00 - Usługi badawcze 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 01.12.2006.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz. U. Nr 19 z 09.02.2004 r. poz. 177 z późn. zm.), którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71 z 21.04.2004 r. poz. 645). Wymagane dokumenty: 1. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, tj, min.: programy Map Info, Arc GIS9, rysunki Corel Draw, obrazy zeskanowane w formacie *tif *bmp, rozdzielczość 300 dpi lub równoważne umożliwiające funkcjonowanie ostatecznego produktu we wskazanych narzędziach będących w posiadaniu zamawiającego. Użycie innego oprogramowania jest dopuszczalne w przypadku pozostałych zastosowań, np. obróbka statystyczna, ewentualne modele przepływów i jakości wód powierzchniowych itp. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą wyznaczone do realizacji przedmiotowego zadania, wraz z dokumentami stwierdzającymi kwalifikacje, tj. min.: - dysponowanie min. 8 osobami, w tym: 2 pracowników z uprawnieniami w zakresie melioracji i budownictwa wodnego, z doświadczeniem w zakresie budownictwa stawowego i gospodarki stawowej, z kilkunastoletnim stażem, 2 hydrologów z uprawnieniami, z doświadczeniem w zakresie wykonywania bilansów wodno-gospodarczych, przepływów nienaruszalnych, analizy zjawisk hydrologicznych i meteorologicznych, z kilkunastoletnim stażem, 1 hydrogeolog z uprawnieniami, z doświadczeniem w zakresie analizy procesów hydrogeologicznych, z kilkunastoletnim stażem, 1 ichtiolog z doświadczeniem w zakresie ichtiofauny rzek o charakterze podobnym do dorzecza środkowej Odry - załączenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień w zakresie hydrologii, hydrogeologii, budownictwa melioracyjnego, budownictwa wodnego. 3. Wykaz co najmniej: dwóch podobnych opracowań w zakresie bilansów wodno-gospodarczych i dwóch opracowań w zakresie wpływu ekstremalnych zjawisk klimatycznych na środowisko pod kątem suszy, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4. Dokumenty potwierdzające, że wykazane zadania zostały wykonane należycie. 5. Udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 2 lata.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 13.09.2005, cena - 15,77 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.09.2005 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.09.2005, godzina 11:00, siedziba zamawiającego, pok. 31.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.