eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia pod nazwą Operator maszyn ciężkich kl. III dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Radziejowie w ramach projektu Młodzi na start współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VIRynek pracy otwarty dla wszystkich;, Działania 6.1Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie; Poddziałanie 6.1.1Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-02-04

Radziejów: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia pod nazwą Operator maszyn ciężkich kl. III dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Radziejowie w ramach projektu Młodzi na start współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich;, Działania 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie; Poddziałanie 6.1.1: Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy
Numer ogłoszenia: 38986 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie , ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 2852991, faks 0-54 2852991.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupradziejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia pod nazwą Operator maszyn ciężkich kl. III dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Radziejowie w ramach projektu Młodzi na start współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich;, Działania 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie; Poddziałanie 6.1.1: Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia pn. Operator maszyn ciężkich kl. III (CPV 80530000-8) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Radziejowie. 1.Nazwa: Operator maszyn ciężkich kl. III; 2. Forma organizacji: szkolenie odbywać się będzie w grupie 10 osobowej, i będzie realizowane w okresie od 10.03.2014r. nie później niż do 18.04.2014r. 3.Wymagana liczba godzin szkoleniowych na jednego uczestnika: 202 godziny, przy czym 1 godzinę zegarową zajęć teoretycznych należy rozumieć jako 60 minut = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy, natomiast godzina zegarowa zajęć praktycznych musi obejmować 60 minut zajęć. Długość przerw może być ustalana elastycznie, jednak nie dopuszcza się łączenia przerw w celu skrócenia zajęć. Wymaga się, aby szkolenie składało się z części teoretycznej i części praktycznej. Szkolenie musi zostać zrealizowane według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar godzin szkolenia. 4. Cel szkolenia: przygotowanie osób bezrobotnych w zakresie teoretycznym i praktycznym do uzyskania pozytywnego wyniku z egzaminu państwowego oraz uzyskanie uprawnień na operatora maszyn ciężkich ( na wskazaną przez uczestnika maszynę). 5. Zakres tematyczny szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118, poz. 1263). 6. Miejsce prowadzenia zajęć: miasto Radziejów lub poza miastem Radziejów w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego. Weryfikacja odległości będzie na podstawie mapy. 7. Zamawiający wymaga, aby realizacja szkolenia odbywała się w dni robocze od poniedziałku do piątku, przy czym liczba godzin zajęć w ciągu 1 dnia nie przekroczy 8 h szkoleniowych, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 8. W czasie zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami powinny być zapewnione właściwe warunki ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz odpowiednie warunki lokalowe i socjalne. Sala szkoleniowa powinna być wyposażona w odpowiedni sprzęt dydaktyczny niezbędny do prawidłowej realizacji przedmiotu szkolenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i pokryć koszty badań lekarskich wszystkim uczestnikom szkolenia. 10. Instytucja szkoleniowa ma obowiązek ubezpieczyć wszystkich uczestników na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Ubezpieczenie ma obejmować wypadki, które powstaną w związku ze szkoleniem jak również w drodze z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem. 11.Wykonawca zobowiązuje się sfinansować lub zapewnić na własny koszt dojazd uczestników szkolenia z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania zajęć i z miejsca odbywania zajęć do miejsca zamieszkania. Powyższe dotyczy części teoretycznej i praktycznej szkoleń. 12. Szkolenie zakończy się egzaminem państwowym, który zorganizuje Wykonawca i pokryje jego koszty. 13. Uczestnicy po zakończonym szkoleniu otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia potwierdzające uzyskanie kwalifikacji z logo EFS, zawierające: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie oraz dokumenty potwierdzające uzyskanie uprawnień na operatora maszyn ciężkich kl. III (na wskazaną przez uczestnika maszynę) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szkolenie należy przeprowadzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118, poz. 1263).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia o wpisie/aktualizacji wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej na 2014 r. zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 674), Wykonawca który złoży oświadczenie o dokonaniu wpisu/aktualizacji wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy na 2014r., będzie spełniać ten warunek. Zamawiający zweryfikuje złożone oświadczenie o dokonaniu wpisu z informacją na stronie internetowej http://www.ris.praca.gov.pl

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług szkoleniowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (załącznik 2), których należyte wykonanie jest potwierdzone załączonymi do wykazu odpowiednimi dokumentami. Wykonawca, który wykaże i udokumentuje, że w wyżej wymienionym okresie działalności przeprowadził zgodnie z przedmiotem zamówienia co najmniej jedno szkolenie grupowe w którym uczestniczyło minimum jednocześnie 10 osób, będzie spełniać ten warunek

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia (załącznik 3). Wykaz powinien zawierać informacje na temat sal szkoleniowych i ich wyposażenia, ilości stanowisk szkoleniowych oraz zaplecza sanitarnego. Wymagana jest również informacja na temat prawa do dysponowania potencjałem technicznym, a w przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu/innych podmiotów - pisemne zobowiązanie podmiotu/podmiotów do udostępnienia tychże zasobów na potrzeby szkolenia. Wykonawca, którego wykaz i dołączone do niego dodatkowe dokumenty będą wskazywać na dysponowanie przez niego bazą i potencjałem technicznym oraz odpowiednimi warunkami socjalnymi, bhp, przeciwpożarowymi i wyposażeniem dydaktycznym, niezbędnymi do prowadzenia szkoleń w przedmiotowym zakresie w 10 osobowej grupie zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będzie spełniać ten warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik 4) oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik 5). Wykonawca, który wykaże, że w celu prowadzenia szkoleń objętych przedmiotem zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje i uprawnienia i złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonywana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik 6). Wykonawca, który złoży stosowne oświadczenie, będzie spełniać ten warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

10.1. Szczegółowy program szkolenia (załącznik 8); 10.2. Oświadczenie Wykonawcy o zagwarantowaniu przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych szkolenia na terenie miasta Radziejów albo poza miastem Radziejów w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego, z podaniem dokładnego adresu prowadzenia szkolenia (załącznik 9); 10.3. Oświadczenie Wykonawcy o akceptowaniu warunków zawartych we wzorze umowy załączonej do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik 10); 10.4. Formularz oferty (załącznik 11); 10.5. Formularz cenowy (załącznik 12); 10.6. Preliminarz kosztów (załącznik 13)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń w przedmiotowym zakresie - 20
  • 3 - Certyfikat/akredytacja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) informacji zawartych w Wykazie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (załącznik 4), na następujących warunkach: a) zmiany dokonać można wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy, b) osoba/y wyznaczona/e w ramach zmiany do realizacji zamówienia będzie/będą posiadać kwalifikacje co najmniej równe kwalifikacjom osób wyszczególnionych w złożonej ofercie; 2) informacji zawartych w załączniku 9 do SIWZ, tj. w Oświadczeniu Wykonawcy o zagwarantowaniu zorganizowania zajęć teoretycznych i praktycznych na terenie miasta Radziejów, albo poza miastem Radziejów w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego na następujących warunkach: a) zmiany dokonać można wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy, b) miejsce przeprowadzenia zajęć szkolenia wyznaczone w ramach zmiany będzie odpowiadać wymaganiom postawionym w SIWZ i będzie zlokalizowane na terenie miasta Radziejów lub poza miastem Radziejów w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. pupradziejow.pl, www.bip.radziejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie ul. Kościuszki 20/22 88-200 Radziejów, pokój 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Młodzi na start współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich: Działania 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie; Poddziałanie 6.1.1: Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.