eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa stołów laboratoryjnych do budynku nr 36.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Warszawa: Dostawa stołów laboratoryjnych do budynku nr 36.
Numer ogłoszenia: 389818 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286304 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stołów laboratoryjnych do budynku nr 36..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołów laboratoryjnych do budynku nr 36: Zadanie nr 1: Dostawa i montaż stołów laboratoryjnych w budynku nr 36 dla ZAiUL Wszystkie wymagania zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ. Stoły z Zadania nr 1 muszą posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 13150 oraz atest higieniczny. Wszystkie aktualne na dzień podpisania protokołu odbioru atesty i pozostałe dokumenty wymagane obowiązującym prawem Wykonawca musi dołączyć do protokołu odbioru przy dostawie. Brak tych dokumentów skutkować będzie nie podpisaniem protokołu odbioru. Zamawiający dopuszcza kopie atestów i certyfikatów potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dostarczone atesty i certyfikaty muszą być wydane w oparciu o przepisy obowiązujące w przedmiotowym zakresie, a ich termin ważności musi obejmować co najmniej dzień bezusterkowej dostawy. Zadanie nr 2: Dostawa i montaż stołów laboratoryjnych w budynku nr 36 dla KM Wszystkie wymagania zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca musi przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dokonać pomiaru pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego jako miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XIII, Działanie 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego projekt POIS.13.01.00.00-048/08 pt. Przebudowa budynku nr 36 na cele dydaktyczne Wydziału Mechatroniki i Lotnictwa Wojskowej Akademii Technicznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa i montaż stołów laboratoryjnych w budynku nr 36 dla ZAiUL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OMNIMO Sp. z o. o., Ul. Sasankowa 6, 62-060 Stęszew, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 153500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95325,00

  • Oferta z najniższą ceną: 95325,00 / Oferta z najwyższą ceną: 188342,52

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa i montaż stołów laboratoryjnych w budynku nr 36 dla KM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH Sp. z o. o., Ul. Słowiańska 7, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6519,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6519,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29372,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.