eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGA SPRZĄTANIA SIEDZIBY I TERENU ZEWNĘTRZNEGO BIURA AMW W WARSZAWIE ORAZ ODDZIAŁÓW TERENOWYCH AMW W SZCZECINIE I WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Warszawa: USŁUGA SPRZĄTANIA SIEDZIBY I TERENU ZEWNĘTRZNEGO BIURA AMW W WARSZAWIE ORAZ ODDZIAŁÓW TERENOWYCH AMW W SZCZECINIE I WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 389788 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego , ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3149863, faks 22 3149900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SPRZĄTANIA SIEDZIBY I TERENU ZEWNĘTRZNEGO BIURA AMW W WARSZAWIE ORAZ ODDZIAŁÓW TERENOWYCH AMW W SZCZECINIE I WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 1: Sprzątanie siedziby i terenu zewnętrznego Biura AMW w Warszawie; Część zamówienia nr 2: Sprzątanie siedziby i terenu zewnętrznego Oddziału Terenowego AMW w Szczecinie; Część zamówienia nr 3: Sprzątanie siedziby i terenu zewnętrznego Oddziału Terenowego AMW we Wrocławiu wraz z usługą konserwacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 50.70.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części zamówienia nr 1 - 4 000,00 PLN, dla części zamówienia nr 2 - 700,00 PLN, dla części zamówienia nr 3 - 3 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który: 1) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części zamówienia nr 1, 2 i 3: Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3.1), zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca: w sposób należyty wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): a) dla części zamówienia nr 1: minimum jedną usługę sprzątania powierzchni biurowych w budynku o powierzchni min. 4 000 m2 i wartości tej usługi nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto; b) dla części zamówienia nr 2: minimum jedną usługę sprzątania powierzchni biurowych w budynku o powierzchni min. 900 m2 i wartości tej usługi nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto; c) dla części zamówienia nr 3: minimum jedną usługę sprzątania powierzchni biurowych w budynku o powierzchni min. 1 000 m2 i wartości tej usługi nie mniejszej niż 45 000,00 PLN brutto;w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. UWAGA: a) przez jedną usługę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednej umowy; b) w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych do oceny będzie brana jedynie wartość tej części usługi, która została wykonana w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert i została potwierdzona dokumentem o jej należytym wykonaniu. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji III.4.1)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części zamówienia nr 3: Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3.1), zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca: dysponuje: a) co najmniej jedną osobą, która będzie brała udział w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z § 5 ust. 1, pkt 1 i załącznikiem nr 1 grupa 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.), b) co najmniej jedną osobą, która będzie brała udział w wykonywaniu zamówienia, posiadającą ważne badania lekarskie potwierdzające, że może wykonywać prace na wysokości powyżej 3 metrów, wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. 1996 nr 69 poz. 332 z późn. zm.). Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji III.4.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Dokumenty, o których mowa pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana terminu wykonania usługi wynikająca z działania siły wyższej; 2) zmiana przepisów prawnych, jeśli ma ona wpływ na realizację zamówienia; 3) przedłużanie się postępowania odwoławczego, o którym mowa w ustawie z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, postępowania administracyjnego lub postępowania sądowego. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego, 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego, 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A, kancelaria jawna Zamawiającego, parter, pok. 022.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Dotyczy części zamówienia nr 1 i 2: od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. Dotyczy części zamówienia nr 3: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.11.2012 r. do 31.12.2013 r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie siedziby i terenu zewnętrznego Biura AMW w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń i korytarzy budynku siedziby Biura Agencji Mienia Wojskowego w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 26A, 00-911 Warszawa, w tym 3 klatek schodowych i ścian wyłożonych glazurą, o powierzchni łącznej 4.703,27 m2 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego o powierzchni 1.788,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie siedziby i terenu zewnętrznego Oddziału Terenowego AMW w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń i korytarzy budynku siedziby Oddziału Terenowego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, ul. Księcia Sambora 4, 70-232 Szczecin, o łącznej powierzchni 927,24 m2 oraz terenu zewnętrznego o powierzchni 2.171,15 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie siedziby i terenu zewnętrznego Oddziału Terenowego AMW we Wrocławiu wraz z usługą konserwacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń i korytarzy budynku siedziby Oddziału Terenowego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu przy ulicy Zwycięskiej 39, 53-033 Wrocław, w tym 1 klatki schodowej i ścian wyłożonych glazurą, o powierzchni łącznej 1.320,60 m2, terenu zewnętrznego o powierzchni 5.182,00 m2 oraz usługa konserwacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.