eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Konserwacja i naprawa d¼wigów osobowych, towarowych oraz platform eksploatowanych w obiektach jednostek Policji woj. ma³opolskiego

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-03-19

Kraków: Konserwacja i naprawa d¼wigów osobowych, towarowych oraz platform eksploatowanych w obiektach jednostek Policji woj. ma³opolskiego
Numer og³oszenia: 38973 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. ma³opolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Konserwacja i naprawa d¼wigów osobowych, towarowych oraz platform eksploatowanych w obiektach jednostek Policji woj. ma³opolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonywanie us³ug konserwacji d¼wigów osobowych, towarowych oraz platform dla osób niepe³nosprawnych eksploatowanych w budynkach jednostki Policji woj. ma³opolskiego w tym: a) zagwarantowanie przez ¶wiadczenie us³ug konserwacji sprawnego utrzymania urz±dzeñ d¼wigowych (d¼wigów oraz platform) w ruchu, a w szczególno¶ci niezawodno¶ci i bezpieczeñstwa ich funkcjonowania, w tym zapewnienie ci±g³o¶ci dzia³ania o¶wietleni kabin oraz kaset i przycisków steruj±co - sygnalizuj±cych oraz bezpiecznego stanu wyposa¿enia kabin - awaryjne uwalnianie osób zamkniêtych w kabinie d¼wigu /platformy do przemieszczania osób niepe³nosprawnych/, b) comiesiêcznego (nie rzadziej ni¿ co 30 dni) wykonywania przegl±dów, zgodnie z instrukcjami eksploatacji i potwierdzonych wpisem w Dzienniku konserwacji oddzielnie dla ka¿dego urz±dzenia d¼wigowego, zgodnie z instrukcjami eksploatacji producenta, w tym Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR) urz±dzenia oraz z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U.2013.963 j.t. ze zm.) i aktach wykonawczych do tej ustawy, a tak¿e przepisami w zakresie bhp i p. po¿. c) przestrzeganie terminów przegl±du dokonywanego przez Urz±d Dozoru Technicznego (UDT) i reprezentowanie Zamawiaj±cego przy czynno¶ciach sprawdzaj±cych realizowanych przez UDT w ramach realizacji umowy oraz wynikaj±cego z niej wynagrodzenia, d) uruchomienie telefonu alarmowego i zapewnienia dzia³ania pogotowia d¼wigowego e) usuwanie bie¿±cych usterek d¼wigów lub platform dla osób niepe³nosprawnych polegaj±cych na regeneracji lub wymianie zu¿ytych uszkodzonych drobnych elementów d¼wigów wg zestawienia materia³ów okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do umowy, 2) Wykonywanie napraw d¼wigów osobowych, towarowych eksploatowanych w budynkach jednostki Policji woj. ma³opolskiego w tym: a) naprawy d¼wigów wynikaj±ce z zapisów w protokole inspektorów Urzêdu Dozoru Technicznego, b) naprawy d¼wigów wynikaj±ce ze zg³oszenia s³u¿b konserwatorskich c) naprawy zu¿ytych uszkodzonych elementów, czê¶ci, zespo³ów i materia³ów d¼wigów (nie wynikaj±ce z przegl±du Inspektorów Dozoru Technicznego). Zlecenie tych napraw wystawione bêdzie po protokolarnym stwierdzeniu, ¿e dane elementy, czê¶ci, zespo³y i materia³y zosta³y zu¿yte lub uszkodzone. 2. Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik Nr 3 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego w zakresie ka¿dego z 12 zadañ, Zamówienia uzupe³niaj±ce polegaæ bêd± na powtórzeniu ¶wiadczeñ bêd±cych przedmiotem zamówienia

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.03.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia - za³±cznik Nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W zakresie zadanie Nr 1: za spe³niaj±cego powy¿szy warunek zostanie uznany Wykonawca, który wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± us³ugi w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia. Za us³ugê w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia Zamawiaj±cy uzna: realizacjê us³ugi (w ramach jednej umowy) polegaj±cej na konserwacji i naprawie d¼wigów osobowych/towarowych lub konserwacji i naprawie platform dla osób niepe³nosprawnych wykonywan± w okresie maksymalnie 36 miesiêcy o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³. UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca wykonywa³ us³ugê o wiêkszej warto¶ci i w d³u¿szym okresie realizacji, Zamawiaj±cy dokona proporcjonalnego przeliczenia danej us³ugi w celu uznania sprawdzenia spe³niania warunku. Ocena spe³niania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ ww. warunek Wykonawca spe³ni³ W zakresie zadañ Nr 2-12 Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia - za³±cznik Nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia - za³±cznik Nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Za spe³niaj±cego powy¿szy warunek zostanie uznany Wykonawca, który dysponuje co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia potwierdzone wa¿nym ¶wiadectwem kwalifikacji E i D do eksploatacji urz±dzeñ, instalacji i sieci energetycznych o napiêciu wy¿szym ni¿ 1 kV oraz posiadaj±cych uprawnienia do prowadzenia konserwacji urz±dzeñ d¼wigowych potwierdzone za¶wiadczeniem kwalifikacyjnym wydanym przez w³a¶ciwy organ dozoru technicznego. Ocena spe³niania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ ww. warunek Wykonawca spe³ni³

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia - za³±cznik Nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz Cenowy - za³±cznik Nr 2 do SIWZ (na ka¿de zadanie na które Wykonawca sk³ada ofertê)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji na zg³oszenie - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a która spowodowa³aby, ¿e ¶wiadczenie sta³oby siê niemo¿liwe. 3. W szczególno¶ci zmiany mog± dotyczyæ przedmiotu zamówienia, terminu wykonania umowy, zakresu umowy, w sytuacji gdy: 1) zajd± okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, 2) nast±pi± sytuacje niezale¿ne od stron umowy lub w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej, powoduj±cej konieczno¶æ wprowadzenia zmian do umowy. Wykonawca jest zobowi±zany niezw³ocznie poinformowaæ Zamawiaj±cego o fakcie zaistnienia si³y wy¿szej, 3) nast±pi± potrzeby wprowadzenia zmian do umowy, wynikaj±ce ze zmian natury technicznej, 4) nast±pi± przerwy w realizacji powsta³e z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, 5) nast±pi wywieraj±ca bezpo¶redni wp³yw na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowi±zuj±cego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporz±dzenia) b±d¼ przepisów wewnêtrznych, obowi±zuj±cych w Policji (zarz±dzenia, decyzje i wytyczne KGP/ MSW). 2. Strony przewiduj± równie¿ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) Stawki podatku od towarów i us³ug, 2) Wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) Zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê 3. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy, jak i Wykonawca, sk³adaj±c pisemny wniosek do drugiej strony, zawieraj±cy w szczególno¶ci opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiaj±cy powy¿ej przewidzia³ katalog zmian, na które mo¿e wyraziæ zgodê, powy¿sze nie stanowi jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 4. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 1 i 2 mog± zostaæ wprowadzone w ¿ycie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiaj±cym i akceptacji ustaleñ przez obie strony umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków Wydzia³ ds. Zamówieñ Publicznych i Funduszy Pomocowych - pok. 101B.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków Wydzia³ ds. Zamówieñ Publicznych i Funduszy Pomocowych - pok. 101B.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawa d¼wigów osobowych i towarowych eksploatowanych w obiekcie KWP Kraków, ul Mogilska 109.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zgodny z opisem w rozdziale II.1.4. Og³oszenia..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zg³oszenie - 5

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa d¼wigów osobowych eksploatowanych na terenie miasta Kraków w obiektach: KMP Kraków, ul. Siemiradzkiego 22-24 KMP Kraków, ul. Æwikliñskiej 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zgodny z opisem w rozdziale II.1.4. Og³oszenia..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.75.00.00-0, 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2018.

CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawa d¼wigu osobowego eksploatowanego na terenie miasta Nowy S±cz w obiekcie: KMP Nowy S±cz, ul. Grottgera 50.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zgodny z opisem w rozdziale II.1.4. Og³oszenia..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zg³oszenie - 5

CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja i naprawa d¼wigu osobowego eksploatowanego na terenie miasta Tarnów w obiekcie: KMP Tarnów, ul. Narutowicza 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zgodny z opisem w rozdziale II.1.4. Og³oszenia..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2018.

CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja i naprawa d¼wigu osobowego eksploatowanego na terenie miasta Bochnia w obiekcie: KPP Bochnia, ul. Krakowska 39.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zgodny z opisem w rozdziale II.1.4. Og³oszenia..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2018.

CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja i naprawa d¼wigu osobowego eksploatowanego na terenie miasta Chrzanów w obiekcie: KPP Chrzanów, ul. Jordana 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zgodny z opisem w rozdziale II.1.4. Og³oszenia..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zg³oszenie - 5

CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Konserwacja i naprawa platformy eksploatowanej na terenie miasta D±browa Tarnowska w obiekcie: KPP D±browa Tarnowska, ul. Berka Joselewicza 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zgodny z opisem w rozdziale II.1.4. Og³oszenia..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zg³oszenie - 5

CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Konserwacja i naprawa d¼wigu osobowego eksploatowanego na terenie miasta Gorlice w obiekcie: KPP Gorlice ul. 11-Listopada 56,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zgodny z opisem w rozdziale II.1.4. Og³oszenia..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zg³oszenie - 5

CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Konserwacja i naprawa platformy eksploatowanej na terenie miasta Maków Podhalañski w obiekcie KP Maków Podhalañski, ul. Kolejowa 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zgodny z opisem w rozdziale II.1.4. Og³oszenia..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zg³oszenie - 5

CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Konserwacja i naprawa d¼wigu osobowego oaz konserwacja i naprawa platform eksploatowanych na terenie miasta Nowy Targ i Rabka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zgodny z opisem w rozdziale II.1.4. Og³oszenia..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zg³oszenie - 5

CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Konserwacja i naprawa d¼wigu osobowego eksploatowanego na terenie miasta Olkusz w obiekcie: KPP Olkusz, ul. Jana Paw³a II 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zgodny z opisem w rozdziale II.1.4. Og³oszenia..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zg³oszenie - 5

CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Konserwacja i naprawa platformy eksploatowanej na terenie miasta Proszowice w obiekcie: KPP Proszowice, ul. Wolno¶ci 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zgodny z opisem w rozdziale II.1.4. Og³oszenia..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.75.00.00-7, 50.53.14.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas reakcji na zg³oszenie - 5

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.