eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Dostawa urządzeń do monitorowania pacjentów dla Oddziału Neurologii SP ZOZ w Łasku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Łask: Dostawa urządzeń do monitorowania pacjentów dla Oddziału Neurologii SP ZOZ w Łasku
Numer ogłoszenia: 389688 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 675 55 55, faks 0-43 676 11 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ipzp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń do monitorowania pacjentów dla Oddziału Neurologii SP ZOZ w Łasku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do monitorowania pacjentów dla Oddziału Neurologii SP ZOZ w Łasku zgodnie z wymaganiami techniczno-użytkowymi i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wspólny słownik zamówień CPV - 33195000-3 System monitorowania pacjentów Pakiet nr 1 1. Kardiomonitor przenośny dla dorosłych - 2 szt. Pakiet nr 2 2. Aparat do 24 - godzinnego monitorowania EKG - 1 szt. 3. Aparat do 24 - godzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego - 1 szt. Dostawa obejmuje transport do siedziby Zamawiającego. SP ZOZ ul. Warszawska 62, 98-100 Łask. Montaż sprzętu, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu medycznego szpitala. Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna z wyposażeniem była fabrycznie nowa, wyprodukowana w roku opublikowania ogłoszenia. Minimalny termin gwarancji oferowanego sprzętu nie może być krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Warunki serwisu: 1.Miejscem świadczenia usług jest siedziba Zamawiającego. 2. Czas rozpoczęcia prac serwisowych od chwili zgłoszenia max 48h. 3. Czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili rozpoczęcia prac serwisowych - max 48h. Jeśli przewidywany czas wykonania naprawy wynosi więcej niż 3 dni, wykonawca zapewni dostarczenie równorzędnego sprzętu zastępczego, o parametrach technicznych nie gorszych od sprzętu zastępowanego. Czas gwarancji przedłuża się o czas napraw. 4. Koszty świadczenia gwarancyjnego ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zapewni w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy zalecane przez producenta dla utrzymania gwarancji. 6. Wykonawca zapewni przegląd techniczny w terminie nie późniejszym, niż jeden miesiąc przed zakończeniem okresu gwarancji, po którym wyda świadectwo sprawności aparatu. 7. Gwarancja dla nowo zainstalowanych, a także nowo zamontowanych elementów wynosi co najmniej 24 miesiące. 8. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis pogwarancyjny. 9. Wykonawca gwarantuje dostępność serwisu i części zamiennych przez minimum 10 lat od zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego, wyznaczonego do obsługi zamówionego sprzętu, w terminie 2 dni od protokolarnego przekazania sprzętu Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na jeden pakiet. Oferty, które nie będą zawierały pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zawartego w pakiecie zostaną odrzucone. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. W przypadku powierzenia części przedmiotowego zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zaoferowany sprzęt musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 z późn. zm.). Na każdym dostarczonym urządzeniu Wykonawca umieszcza w widocznym miejscu informację, że zostało ono zakupione z środków finansowych Ministerstwa Zdrowia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy oraz: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1Ustawy), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz dokumenty określone w punkcie VI.1 SIWZ. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 Ustawy) .tj.: zrealizowali min. 1 dostawę w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim zakresem rzeczowym i wartościowym przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi Zamawiający uzna dostawę sprzętu medycznego, na kwotę nie mniejszą niż: 100 tys. PLN. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz dokumenty określone w punkcie VI. 2 SIWZ 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 Ustawy), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w VI.3 SIWZ 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 Ustawy - Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń potwierdzających ich spełnienie (formuła spełnia/nie spełnia) zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz dokumentów i oświadczeń wskazanych w punkcie VI niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.1. 1.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605): 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzy?skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 wyżej cytowanego Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w po?stępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopusz?czenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamiesz?kania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wyko?nawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. § 2 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.2. 2.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. 2.2.Wykaz wykonanej co najmniej jednej dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie (referencje, listy polecające, podpisane protokoły odbioru itp.) - załącznik nr 5. 2.4. Oświadczenie dotyczące warunków gwarancji - zgodnie z załącznikiem nr 6. 3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.3. 3.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. 3.2. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4 . Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku określonego w punkcie V.4. 4.1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ*. * oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ należy złożyć tylko jeden raz z zastrzeżeniem punktu XV SIWZ. 5. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego SIWZ. 5.1. Wypełniony formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1. 5.2 Wypełniony formularz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4. 5.3. Dokumenty dopuszczające dany wyrób do obrotu na terytorium RP w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 z późn. zm.), W ZALEŻNOŚCI OD NUMERU W KLASYFIKACJI WYROBÓW MEDYCZNYCH (DYREKTYWA RADY 93/42/EWG; USTAWA Z DNIA 20.04.2004 O WYROBACH MEDYCZNYCH; ROZPORZADZENIE MINISTRA ZDROWIA Z 30.04.2004 R. W SPRAWIE KLASYFIKACJI WYROBÓW MEDYCZNYCH RÓŻNEGO PRZEZNACZENIA): - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi sporządzona i podpisana przez wytwórcę - certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, - na wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 5.4. Katalogi firmowe oferowanego sprzętu potwierdzające spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, zgodnie z załącznikiem nr 4, z zaznaczonymi stronami, na których wskazane dane się znajdują lub kopie tych stron. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada katalogów lub gdy w katalogach tych wymagane informacje nie znajdują się, Wykonawca winien dołączyć do oferty inny dokument producenta potwierdzający spełnianie warunków techniczno-użytkowych. W sytuacji braku wyżej wskazanych dokumentów Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie producenta sprzętu o spełnianiu przez oferowany sprzęt wymaganych warunków techniczno-użytkowych. 5.5.Parafowany wzór umowy załącznik nr 3. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt.VI, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę do tego upoważnioną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zaleca się aby dokumenty załączone do oferty były uporządkowane według kolejności określonej w pkt.VI SIWZ i oznaczone kolejnymi numerami odpowiadającymi pozycji wpisu do wykazu dokumentów załączonych do oferty, pozycja nr 7 formularza ofertowego. Weryfikacja spełnienia warunków określonych w punkcie V zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia/nie spełnia. 7. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, spowoduje wykluczenie go z postępowania. 8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Oświadczenia lub dokumenty muszą potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl, www.spzozlask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 62 98-100 Łask, pokój 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Warszawska 62 98-100 Łask, pokój nr 15 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kardiomonitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do monitorowania pacjentów dla Oddziału Neurologii SP ZOZ w Łasku zgodnie z wymaganiami techniczno-użytkowymi i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wspólny słownik zamówień CPV - 33195000-3 System monitorowania pacjentów Pakiet nr 1 1. Kardiomonitor przenośny dla dorosłych - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparaty do 24 godzinnego monitorowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do monitorowania pacjentów dla Oddziału Neurologii SP ZOZ w Łasku zgodnie z wymaganiami techniczno-użytkowymi i o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 4 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wspólny słownik zamówień CPV - 33195000-3 System monitorowania pacjentów 2. Aparat do 24 - godzinnego monitorowania EKG - 1 szt. 3. Aparat do 24 - godzinnego monitorowania ciśnienia tętniczego - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.