eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › BUDOWA PRZYSTANKU KOLEJOWEGO LĘBORK-MOSTY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Lębork: BUDOWA PRZYSTANKU KOLEJOWEGO LĘBORK-MOSTY
Numer ogłoszenia: 389672 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326202 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PRZYSTANKU KOLEJOWEGO LĘBORK-MOSTY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przystanku kolejowego Lębork-Mosty, tj. peronu kolejowego przystankowego osobowego Lębork-Mosty przy linii kolejowej nr 202 na działkach nr 113/1 i 113/5 obr. Lubowidz, gm. Nowa Wieś Lęborska. Podstawowej informacje i parametry: - lokalizacja: przy torze linii kolejowej nr 202 na szlaku Godętowo-Lębork, od strony drogi krajowej nr 6; - wymiary peronu: długość 215 m, szerokość 6 m z dojściem - pochylnią od strony ciągu pieszego, wysokość 0,76 m do główki szyny; - konstrukcja peronu od strony toru oparta na ściance żelbetowej typu L1 leżącej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i ławie betonowej 120x30 cm z betonu (B20) C 16/20; - konstrukcja peronu od strony ciągu pieszego pomiędzy peronem a drogą krajową nr 6 - na końcach peronu prefabrykowana ściana oporowa; - nawierzchnia na peronie: płyta peronowa typu P szara, żółty pas z guzikowatym wzorem wypukłym (pas bezpieczeństwa), szara kostka betonowa; - projektowane oświetlenie: 11 słupów oświetleniowych; - projektowana kanalizacja: skanalizowanie istniejącego rowu otwartego usytuowanego po lewej stronie toru, kolidującego z budową nasypu pod peron, poprzez budowę kolektora deszczowego (kolektor O315 z rur dwuściennych z PP-B ze studzienkami - 1 studnia rewizyjna, 4 studzienki kanalizacyjne). Prace mają być prowadzone bez wyłączania z ruchu linii kolejowej nr 202. 2. Zakres zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1.1 Projektem budowlanym (tom I) Peron kolejowy przystankowy osobowy Lębork Mosty przy linii kolejowej nr 202 działki nr 113/1 i 113/5 obr. Lubowidz, Gmina Nowa Wieś Lęborska, branża architektoniczna i konstrukcyjno-budowlana - Załącznik nr 8 do SIWZ; 2.1.2. Projektem budowlanym (tom II) Peron kolejowy przystankowy osobowy Lębork Mosty przy linii kolejowej, branża energetyczna - Załącznik nr 9 do SIWZ; 2.1.3. Projektem budowlanym (tom III) Peron kolejowy przystankowy osobowy Lębork Mosty przy linii kolejowej nr 202 działki nr 113/1 i 113/5 obr. Lubowidz, Gmina Nowa Wieś Lęborska, branża sanitarna - Załącznik nr 10 do SIWZ; 2.1.4. Projektem wykonawczym Peron kolejowy przystankowy osobowy Lębork Mosty przy linii kolejowej nr 202 działki nr 113/1 i 113/5 obr. Lubowidz, Gmina Nowa Wieś Lęborska, branża architektoniczna i konstrukcyjno-budowlana - Załącznik nr 12 do SIWZ; 2.1.5. Projektem wykonawczym Peron kolejowy przystankowy osobowy Lębork Mosty przy linii kolejowej, branża elektryczna - Załącznik nr 13 do SIWZ; 2.1.6. Projektem wykonawczym Peron kolejowy przystankowy osobowy Lębork Mosty przy linii kolejowej nr 202 działki nr 113/1 i 113/5 obr. Lubowidz, Gmina Nowa Wieś Lęborska, branża sanitarna - Załącznik nr 14 do SIWZ; 2.1.7. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - branża architektoniczna i konstrukcyjno-budowlana - Załącznik nr 15 do SIWZ; 2.1.8. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - branża elektryczna - Załącznik nr 16 do SIWZ; 2.1.9. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - branża sanitarna - Załącznik nr 17 do SIWZ; 2.1.10. Przedmiarem robót - branża architektoniczna i konstrukcyjno-budowlana, branża sanitarna - Załącznik nr 18 do SIWZ; 2.1.11. Przedmiar robót - branża elektryczna - Załącznik nr 19 do SIWZ; 2.1.12. Decyzją Wojewody Pomorskiego nr 28 Z/2013 z dnia 29.08.2013 r. - pozwoleniem na budowę Załącznik nr 20 do SIWZ; 2.1.13. Opinią i protokołem Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej dla Powiatu Lęborskiego - Załącznik nr 21 do SIWZ; 2.1.14. Uzgodnieniem Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji - Załącznik nr 22 do SIWZ; 2.1.15. Uzgodnieniem PKP ENERGETYKA - Załącznik nr 23 do SIWZ; 2.1.16. Uzgodnieniem TK TELEKOM - Załącznik nr 24 do SIWZ; 2.1.17. Uzgodnieniem PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Gdyni - Załącznik nr 25 do SIWZ; 2.1.18. Uzgodnieniem PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Gdańsku - Załącznik nr 26 do SIWZ; 2.1.19. Uzgodnieniem GDDKiA - Załącznik nr 27 do SIWZ; 2.1.20. Decyzją Wojewody Pomorskiego o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego zn. WI I.746.36.2012.WE z dnia 07.08.2012 r. - Załącznik nr 28 do SIWZ; 2.1.21. Decyzją Wójta Gminy Nowa Wieś Lęborska Nr RRG.6733.22.2012 o lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 12.09.2012 r. - Załącznik nr 29 do SIWZ; 2.1.22. zapisami niniejszej SIWZ. 2.2. Zamówienie obejmuje usunięcie betonowych fundamentów (6 szt.) po słupach trakcji znajdujących się w miejscu projektowanego peronu. 2.3. Zakres zamówienia obejmuje również: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie; b) ogrodzenie terenu budowy; c) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów); d) tymczasową organizację ruchu drogowego i kolejowego; e) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, których koszt ponosi w trakcie realizacji zadania Wykonawca; f) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją, g) realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych; h) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych; i) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem przyjęcia do zasobu geodezyjnego; j) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów. 3 Ustalenia dodatkowe: 3.1. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych, jakościowych i estetycznych określonych w dokumentacji. 3.2. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 3.3. Należy przewidzieć wjazd na teren budowy z ul. Długiej. Na czas budowy miejsce przejazdu na teren budowy przez tory oraz sposób użytkowania tego przejazdu należy uzgodni z PKP. 3.4. Do wyceny należy przyjąć kostkę betonową gr. 8 cm. 3.5. Dylatacje w ścianie żelbetowej należy stosować co 12,0 m - dylatacje o szerokości 20 mm wypełnione styropianem przecinające ścianę oporową od korony do spodu fundamentu. W szczelinę dylatacyjną należy z obu stron muru wprowadzić na głębokość ok. 4 cm sznur konopny nasądzony asfaltem izolacyjnym. 3.6. Sposób wykonania ściany oporowej i ściany żelbetowej: na odcinku 23,10 m od początku peronu przy pochylni dla niepełnosprawnych wykonać ściankę oporową Rekers h=255 (lub równoważną), następnie na odcinku 90,8 m wykonać ściankę Rekers h=355 (lub równoważną), na pozostałym odcinku wykonać ścianę żelbetową. 4. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się szczegółowe przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia i załączonych materiałów. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 5. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 6. - 6.1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 6.2. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do Umowy. 6.3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w trybie natychmiastowym w przypadku braku porozumienia pomiędzy samorządami Gminy Miasto Lębork, Powiatu Lęborskiego i Gminy Nowa Wieś Lęborska w sprawie wspólnej realizacji zadania...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.33.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z transportem kolejowym 45.21.33.21 - Roboty budowlane w zakresie stacji kolejowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH Jan Krefta, ul. Sosnowa 4, 84-300 Mosty, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1486186,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1117000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1117000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1549800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.