eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Sprzątanie pomieszczeń dydaktycznych, biurowych, sanitarnych i ogólnodostępnych o powierzchni 4000 m2 w siedzibie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Elbląg: Sprzątanie pomieszczeń dydaktycznych, biurowych, sanitarnych i ogólnodostępnych o powierzchni 4000 m2 w siedzibie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego.
Numer ogłoszenia: 38965 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398850, fax 055 2398852.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.pwsz.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń dydaktycznych, biurowych, sanitarnych i ogólnodostępnych o powierzchni 4000 m2 w siedzibie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń dydaktycznych, biurowych, sanitarnych i ogólnodostępnych o powierzchni 4000 m2 w siedzibie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego. · Pełny zakres usługi jest określony w Specyfikacji Technicznej Usługi będącej Załącznikiem Nr 1 do SIWZ; · Usługa będzie realizowana od poniedziałku do niedzieli w następujących godzinach pracy: · Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie sprzęt i środki czystości służące do realizacji usługi; - 15.00 - 23.00 - minimum 3 pracowników, - 22.00 - 6.00 - minimum 3 pracowników. · Wykonawca zobowiązuje się do stosowania środków czystości i materiałów eksploatacyjnych, które spełniają wymogi Polskich Norm oraz Unii Europejskiej i są dopuszczone do stosowania na terenie Polski; · Wykonawca zapewnia stały, codzienny nadzór nad pracą serwisu sprzątającego przez osobę funkcyjną firmy, kierującą pracownikami w czasie od rozpoczęcia do zakończenia pracy. Zamawiający dopuszcza, aby osoba ta jednocześnie wykonywała czynności związane ze sprzątaniem pomieszczeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: · Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność w zakresie usług sprzątania będących przedmiotem niniejszego postępowania - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 1 SIWZ; · Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiących przedmiot zamówienia co najmniej dwie usługi każda o wartości nie mniejszej niż przedmiot postępowania tj. utrzymanie czystości w budynkach administracyjnych użyteczności publicznej o powierzchni biurowej nie mniejszej niż 4000 m2 każdy. Przez obiekty użyteczności publicznej, Zamawiający rozumie obiekty wymienione w § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 z 2002r.) - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 3 SIWZ; b. dysponują osobami zatrudnionymi lub podmiotami, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi, które posiadają wymagane kwalifikacje niezbędne do wykonywania usługi. Wykonawca zatrudni do sprzątania i nadzoru pracowników dających rękojmię zachowania tajemnicy, zdyscyplinowanych oraz w pełni sprawnych psychicznie z wykształceniem co najmniej podstawowym - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 4 SIWZ; · Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 2 SIWZ; · Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 5 SIWZ; Dodatkowe wymagania od wykonawców: · Wykonawca posiada zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi tj. Certyfikat PN-EN ISO 9001:2001 Sytemu Zarządzania Jakością lub równoważny, wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości zakresie usługi będącej przedmiotem zamówienia - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 6 SIWZ; · Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 500 000.00 PLN - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 7 SIWZ; · Wykonawca przeprowadzić wizję lokalną w obiekcie i posesji PWSZ w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1. Celem wizji jest wykonanie własnych pomiarów powierzchni, umożliwiających prawidłowe przygotowanie oferty - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 8 SIWZ; · Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 10, lit. 10 SIWZ; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o FORMULARZ OFERTY (Załącznik Nr 2 do SIWZ) Specyfikacje Techniczna Dostawy Załącznik Nr 1 do SIWZ) wypełniony według załączonego wzoru i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli, stanowiący integralną część niniejszego SIWZ dołączyć należy następujące oświadczenia i dokumenty: · Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; · Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; · Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (Załącznik Nr 3 do SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiących przedmiot zamówienia (co najmniej dwie usługi), w tym okresie z podaniem ich wartości (tylko takie, których wartość jest nie mniejsza niż przedmiot zamówienia), dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należycie; · Wykaz osób zatrudnionych lub podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi (Załącznik Nr 4 do SIWZ), z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania usługi, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; · Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.) (według załączonego wzoru Załącznik Nr 5 do SIWZ); · Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi tj. Certyfikat PN-EN ISO 9001:2001 Sytemu Zarządzania Jakością lub równoważny, wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości zakresie usługi będącej przedmiotem zamówienia; · Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia na wartość na wartość nie mniejszą niż 500 000.00 PLN: · Oświadczenie o przeprowadzeniu dokonania wizji lokalnej obiektu i posesji PWSZ w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1, przez Wykonawcę; · Wykaz osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli; · Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a. Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b. W wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.elblag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowaw Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Państwowaw Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, pok. 213.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.