Koszalin: Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 15 zadań
Numer ogłoszenia: 389544 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 15 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych oraz materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych w ramach projektu Najlepszy w zawodzie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - 15 zadań Zadanie 1- Zakup i dostawa urządzeń biurowych Zadanie 2- Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń budowlanych Zadanie 3- Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń hydraulicznych Zadanie 4- Zakup i dostawa wyposażenia, w tym sprzętu AGD, do pracowni technologii żywności Zadanie 5- Zakup i dostawa programu spedycyjnego Zadanie 6- Zakup i dostawa programów i pomocy dydaktycznych na potrzeby doradztwa zawodowego Zadanie 7- Zakup i dostawa filmów edukacyjnych na potrzeby doradztwa zawodowego Zadanie 8- Zakup i dostawa książek i programów komputerowych Zadanie 9- Zakup i dostawa urządzeń TV satelitarnej, TV kablowej, TV naziemnej, TV przemysłowej i urządzeń kontroli dostępu Zadanie 10- Zakup i dostawa do ćwiczeń i pomiarów maszyn i instalacji elektrycznych Zadanie 11- Zakup i dostawa sprzętu pomiarowego elektryczno-elektronicznego Zadanie 12- Zakup i dostawa zestawu do stworzenia modelu automatyki przemysłowej ze sterownikiem PLC Zadanie 13- Zakup i dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych Zadanie 14- Zakup i dostawa stanowisk do badania napędów elektrycznych prądu przemiennego i stałego Zadanie 15- Zakup i dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.11.00.00-4, 30.00.00.00-9, 30.10.00.00-0, 30.12.00.00-6, 30.23.70.00-9, 31.00.00.00-6, 32.00.00.00-3, 32.35.45.00-4, 39.00.00.00-2, 39.70.00.00-9, 43.00.00.00-3, 43.30.00.00-6, 48.00.00.00-8, 48.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2) Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zad.15 § 4. Kupujący dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Sprzedawcy, polegającej na zmianie ceny oferty w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Biuro Zamówień Publicznych
ul.A.Mickiewicza 26, pokój nr 24
75-004 Koszalin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Zamówień Publicznych ul.A.Mickiewicza 26, pokój nr 24 75-004 Koszalin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Najlepszy w zawodzie współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1- Zakup i dostawa urządzeń biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1- Zakup i dostawa urządzeń biurowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2- Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń budowlanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2- Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3- Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń hydraulicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3- Zakup i dostawa narzędzi i urządzeń hydraulicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4- Zakup i dostawa wyposażenia, w tym sprzętu AGD, do pracowni technologii żywności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4- Zakup i dostawa wyposażenia, w tym sprzętu AGD, do pracowni technologii żywności.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5- Zakup i dostawa programu spedycyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5- Zakup i dostawa programu spedycyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6- Zakup i dostawa programów i pomocy dydaktycznych na potrzeby doradztwa zawodowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6- Zakup i dostawa programów i pomocy dydaktycznych na potrzeby doradztwa zawodowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7- Zakup i dostawa filmów edukacyjnych na potrzeby doradztwa zawodowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7- Zakup i dostawa filmów edukacyjnych na potrzeby doradztwa zawodowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8- Zakup i dostawa książek i programów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 8- Zakup i dostawa książek i programów komputerowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9- Zakup i dostawa urządzeń TV satelitarnej, TV kablowej, TV naziemnej, TV przemysłowej i urządzeń kontroli dostępu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 9- Zakup i dostawa urządzeń TV satelitarnej, TV kablowej, TV naziemnej, TV przemysłowej i urządzeń kontroli dostępu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.45.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10- Zakup i dostawa do ćwiczeń i pomiarów maszyn i instalacji elektrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 10- Zakup i dostawa do ćwiczeń i pomiarów maszyn i instalacji elektrycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.45.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11- Zakup i dostawa sprzętu pomiarowego elektryczno-elektronicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 11- Zakup i dostawa sprzętu pomiarowego elektryczno-elektronicznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12- Zakup i dostawa zestawu do stworzenia modelu automatyki przemysłowej ze sterownikiem PLC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 12- Zakup i dostawa zestawu do stworzenia modelu automatyki przemysłowej ze sterownikiem PLC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rękojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13- Zakup i dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 13- Zakup i dostawa podzespołów i akcesoriów komputerowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 5
- 3. Okres gwarancji i rekojmi - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14- Zakup i dostawa stanowisk do badania napędów elektrycznych prądu przemiennego i stałego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 14- Zakup i dostawa stanowisk do badania napędów elektrycznych prądu przemiennego i stałego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15- Zakup i dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 15- Zakup i dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres realizacji - 10
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Wykonywanie prac remontowych i konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 oraz w zakresie pilnych robót budowlanych ".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego 9-osobowego z przestrzenią ładunkową o napędzie spalinowym na potrzeby Bałtyckiego Teatru Dramatycznego im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie
- Remont mostu i przepustu w podziale na zadania
- Stół elektrofizjologiczny
- 7/TP1/SZP-2/2024 Naprawa i konserwacja połaci dachowych obiektów Politechniki Koszalińskiej wraz z rynnami, rurami spustowymi, kominami ponad połaciami oraz obróbkami blacharskimi...
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz wyświetlaczy czasu na drogach i ulicach administrowanych przez Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/23/2024 - Zakup i dostawa aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz skanera książek z oprogramowaniem i wyposażeniem na potrzeby Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego
- Zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa wyposażenia domowego i elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego do 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska ul. Krakowska 1 w 2024 r.
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.