eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Dostawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Szczecinek: Dostawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość
Numer ogłoszenia: 389502 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska , ul. Karlińska 15, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 37 405 44, faks 94 37 554 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonywanego techniką cyfrową wraz z programem komputerowym do obróbki materiału zdjęciowego i emisji kompletnej dokumentacji mandatowej, montowanego na istniejącym /adaptowanym/ słupie, będącym w posiadaniu zamawiającego, które będzie mogło samoistnie spełniać funkcję techniczną, w następującym zakresie: 1.1 Dostawa urządzenia do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość, które powinno spełniać n/w parametry: - Urządzenie przewoźne, przystosowane do pomiarów prędkości ze statywu w dowolnych miejscach przy drodze oraz współdziałające z posiadanym masztem do Fotoradaru FOTORAPID C o nr fabrycznym 07037 (możliwa jest adaptacja posiadanego słupa) oraz możliwość pracy w zabudowie tzw. kontenerowej. - W przypadku adaptowania masztu, należy oznakować go zgodnie z przepisami o szczegółowych warunkach technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach. - Wymiary urządzenia muszą zapewniać możliwość rozstawienia i obsługi przez jedną osobę. - Urządzenie musi posiadać możliwość zdalnego sterowania z odległości co najmniej 100 poprzez Wi-Fi. - Możliwość pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów do trzech pasów ruchu z dokładnym wizerunkiem twarzy kierującego. - Możliwość jednoczesnego pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów zbliżających się i oddalających względem przyrządu. - Możliwość odróżniania i rejestrowania pojazdów osobowych i ciężarowych. - Możliwość ustawienia odrębnej prędkości w tym samym okresie czasu (jednocześnie) dla samochodów ciężarowych np. 50 km/h i odjeżdżających samochodów osobowych np. 60 km/h. - Możliwość rejestracji w pamięci minimum 30 000 pomiarów zdarzeń bez ingerencji z zewnątrz. - Możliwość odtworzenia na miejscu i w dowolnym czasie dokumentacji zdarzenia po przekroczeniu prędkości progowej, bez konieczności zatrzymywania pracy urządzenia. - Możliwość rejestracji dozwolonej prędkości progowej i prędkości stwierdzonej. - Możliwość identyfikacji w tle zdjęcia - nr urządzenia, daty i czasu pomiaru z dokładnością do 1 sekundy, prędkości dozwolonej i stwierdzonej, numeru zdjęcia, lokalizacji pomiaru oraz kierunku pomiaru. - Rejestracja czytelnego zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości z możliwością nie budzącego wątpliwości rozpoznania kierującego i dokładnego odczytania numeru rejestracyjnego pojazdu oraz umożliwiający wyeksponowanie dowolnego fragmentu zdjęcia (np. numer rejestracyjny pojazdu, twarz kierowcy) z możliwością ustawienia ostrości, jasności oraz kontrastu. - Możliwość przenoszenia zawartości pamięci przyrządu rejestrującego do komputera i posiadające kompatybilny program komunikacyjny do przerzucania zawartości pamięci do innych programów analitycznych. - Dostarczenie programu do obróbki materiału zdjęciowego oraz emisji kompletnej dokumentacji postępowania w sprawie o wykroczenie (mandatowej) z licencją i oświadczeniem o możliwości jej modyfikacji według potrzeb zamawiającego oraz zainstalowanie programu na komputerze wskazanym przez zamawiającego na koszt własny wykonawcy po dostarczeniu urządzenia zamawiającemu. - Zapisujące zdjęcia w formacie uniemożliwiającym ich otwarcie innymi niż dołączonymi programami graficznymi. - Zabezpieczenie przed dostępem do przechowywanych informacji przez osoby nieupoważnione a w szczególności brak możliwości usunięcia zarejestrowanego zdarzenia jaki ingerencji w informacje zarejestrowane w czasie pomiaru. - Kamera o cyfrowym zapisie zdjęć min: Matryca kolorowa o rozdzielczości min 11 mln pikseli Możliwość uzyskania zdjęć posiadających min. 3x8 bitową głębię. Czytelną rejestrację odblaskowych tablic rejestracyjnych pojazdów. Wyposażona w odpowiednie filtry redukujące refleksy na szybach przednich pojazdów. Soczewka przenoszącą na uwiecznionym zdjęciu (w wyniku błysku lampy) tablicę rejestracyjną poniżej samochodu. - Lampa błyskowa o : Osobnym źródle zasilania Możliwość ciągłej pracy (brak efektu przegrzania) Czas przeładowania lampy błyskowej max 0,5 sek. Możliwość wykonania zdjęć w dzień i w nocy bez oślepiania kierujących pojazdami. - Czas pracy urządzenia powinien wynosić co najmniej 10 godzin bez konieczności ładowania akumulatorów. - Programy, oprogramowanie, pulpity sterownicze, laptop oraz instrukcje winny być w języku polskim. - Inne warunki techniczne to: - dokładność pomiaru +/- 3 km/h przy prędkości do 100 km/h oraz +/- 3 % przy prędkości progowej w zakresie od 30 do 250 km/h ze skokiem do 1 km/h; - przystosowany do pracy w temperaturach -10oC do + 50oC dla wersji mobilnej oraz przy opadach atmosferycznych oraz od - 30oC do + 50oC po zamontowaniu w maszcie. - przystosowany do pracy przez całą dobę; - umożliwiający wykonywanie zdjęć w sposób bezpieczny dla kierowców (bez oślepiania) z czytelną rejestracją tablic odblaskowych; - podświetlone pole odczytowe, czytelne w dzień i w nocy oraz w słoneczną pogodę - Urządzenie powinno posiadać zatwierdzenie Typu urządzenia wydane przez Główny Urząd Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. nr 63, poz. 636). - Orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej wydane przez LOR przy PIT w Warszawie. - Aktualne świadectwo legalizacji wydane przez właściwy Urząd Miar. - Możliwość wykonania legalizacji urządzenia; - Wykonawca powinien przeszkolić w terminie 7 dni od daty dostarczenia sprzętu, na koszt własny wskazanych strażników Straży Miejskiej w Szczecinku w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu oraz programów komputerowych do stopnia bezbłędnego praktycznego opanowania przez nich umiejętności ich obsługi co zostanie potwierdzone wydaniem zaświadczeń ukończenia takiego szkolenia. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie zamawiającego. - Odbiór urządzenia powinien odbyć się w siedzibie zamawiającego. - Serwis na terenie kraju. - Wykonawca powinien dołączyć przykłady zdjęć wykonane przy pomocy oferowanego przyrządu w różnych warunkach atmosferycznych i różnych okresach w ciągu doby z okresu od daty sporządzenia zaproszenia do daty złożenia oferty. 20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach porannych 6 00 - 9 00; 20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach południowych 12 00- 13 00; 20 kolejno ponumerowanych zdjęć wykonanych w godzinach nocnych 24 00 - 2 00; Zdjęcia powinny przedstawiać również dokładny wizerunek kierującego z trzeciego pasa ruchu. - Wykonawca powinien dostarczyć urządzenie oraz jego wyposażenie techniczne, o którym mowa powyżej fabrycznie nowe oraz zapewnić w okresie 5 lat serwis pogwarancyjny. - Wykonawca powinien zapewnić naprawę urządzenia w ciągu 7 dni w okresie serwisu gwarancyjnego; w przypadku, gdy okres realizacji naprawy będzie trwał dłużej niż 7 dni wykonawca powinien dostarczyć urządzenie zamienne tej samej klasy i parametrach technicznych na okres trwania naprawy. 1.2 Wyposażenie stanowiska do obsługi fotoradaru w komputer przenośny /laptop/ z oprogramowaniem do podglądu wykonywanych zdjęć za pomocą sieci bezprzewodowej - 1 szt., który powinien spełniać n/w parametry: - Pamięć RAM minimum MB SODIMM DDR2 - 667MHz - Ekran minimum 15,4 cali - Pamięć karty graficznej minimum 256 MB - DVD RW Super Multi Dual Layer - HDD minimum 160 GB 5400 RPM - Zasilacz samochodowy - System operacyjny w zależności od wymagań dostarczonego oprogramowania (Windows XP, Windows 7) - Wykonawca powinien dostarczyć urządzenie fabrycznie nowe. 1.3 Dostawa oprogramowania do wstępnej obróbki zarejestrowanego materiału zdjęciowego, umożliwiającego przeniesienie go do programu wspomagającego SUMPRO firmy 3DEFT S.C..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat min. 2 dostaw przyrządów do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 brutto każda, potwierdzonej, że dostawy zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sm.szczecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska w Szczecinku, ul. Karlińska 15, 78-400 Szczecinek..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Straży Miejskiej w Szczecinku, ul. Karlińska 15, 78-400 Szczecinek..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.