eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Tychy: Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 389496 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania: Zadanie I - Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych Zadanie II - Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Zadanie III - Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2012 roku w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych oraz remontów fragmentarycznych nawierzchni bitumicznych (łaty od 2 m2 wzwyż). 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych - Zadanie I, II i III: 1.1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową - na gorąco metodą tradycyjną, - na zimno, - z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego, - z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, - naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową. 2. Remont nawierzchni bitumicznych - Zadanie I, II i III: 2.1. Remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną - frezowanie nawierzchni, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - ułożenie podbudowy z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy wiążącej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo- mastyksowej (SMA). 2.2. remont podbudowy z kruszywa 2.3. ułożenie krawężników 2.4. wysokościową regulację urządzeń obcych 2.5. opracowanie projektu tymczasowego oznakowania dla dróg krajowych wraz z montażem oznakowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych 1.1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową - na gorąco metodą tradycyjną, - na zimno, - z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego, - z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, - naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową. 2. Remont nawierzchni bitumicznych 2.1. Remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną - frezowanie nawierzchni, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - ułożenie podbudowy z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy wiążącej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo- mastyksowej (SMA). 2.2. remont podbudowy z kruszywa 2.3. ułożenie krawężników 2.4. wysokościową regulację urządzeń obcych 2.5. opracowanie projektu tymczasowego oznakowania dla dróg krajowych wraz z montażem oznakowania

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8, 45.23.31.41-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku doświadczenia, tzn. roboty polegającej na budowie lub remoncie drogi w technologii asfaltobetonu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie niezbędnym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym jn.: ZADANIE I, II i III: - młot pneumatyczny - 2 szt. - piła do cięcia asfaltu - 2 szt. - ubijaki mechaniczne - 2 szt. - frezarka - 1 szt. - skrapiarka - 1 szt. - walec statyczny - 2 szt. - walec wibracyjny - 2 szt. - rozściełacz - 1 szt. - recykler - 1 szt. - remonter - 1 szt. - strzała świetlna - 2 szt. - samochód dostawczy - 2 szt. - samochód samowyładowczy - 2 szt. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli zostanie wykazane, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - jedną osobą kadry technicznej (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - dotyczy zadania I, II i III Osoba odpowiedzialna za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winna posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby. - min. dwiema brygadami roboczymi zdolnymi do jednoczesnego wykonywania przedmiotu zamówienia - dotyczy zadania I, II i III - co najmniej 4 osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez Wojewódzka Komendę Policji lub Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - dotyczy zadania I, II i III W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) druk OFERTA WYKONAWCY b) druk KOSZTORYS OFERTOWY c) druk OŚWIADCZENIE WYKONAWCY d) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub osoby trzeciej, podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie e) jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty f) wzór umowy z parafowanymi stronami oraz podpisaną ostatnią stroną umowy g) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Żądany termin realizacji robót - 01.01.2012 r. - 31.12.2012 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych 1.1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową - na gorąco metodą tradycyjną, - na zimno, - z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego, - z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, - naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową. 2. Remont nawierzchni bitumicznych 2.1. Remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną - frezowanie nawierzchni, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - ułożenie podbudowy z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy wiążącej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo- mastyksowej (SMA). 2.2. remont podbudowy z kruszywa 2.3. ułożenie krawężników 2.4. wysokościową regulację urządzeń obcych 2.5. opracowanie projektu tymczasowego oznakowania dla dróg krajowych wraz z montażem oznakowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych 1.1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową - na gorąco metodą tradycyjną, - na zimno, - z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego, - z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, - naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową. 2. Remont nawierzchni bitumicznych 2.1. Remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną - frezowanie nawierzchni, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - ułożenie podbudowy z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy wiążącej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo- mastyksowej (SMA). 2.2. remont podbudowy z kruszywa 2.3. ułożenie krawężników 2.4. wysokościową regulację urządzeń obcych 2.5. opracowanie projektu tymczasowego oznakowania dla dróg krajowych wraz z montażem oznakowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - Remonty cząstkowe i remonty nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych 1.1. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-bitumiczną grysową - na gorąco metodą tradycyjną, - na zimno, - z recyklera z zastosowaniem destruktu asfaltowego, - z remontera przy zastosowaniu grysu i emulsji asfaltowej, - naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni masa zalewową asfaltową. 2. Remont nawierzchni bitumicznych 2.1. Remonty nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną - frezowanie nawierzchni, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - ułożenie podbudowy z betonu asfaltowego o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy wiążącej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z BA o zwiększonej odporności na odkształcenia trwałe, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo- mastyksowej (SMA). 2.2. remont podbudowy z kruszywa 2.3. ułożenie krawężników 2.4. wysokościową regulację urządzeń obcych 2.5. opracowanie projektu tymczasowego oznakowania dla dróg krajowych wraz z montażem oznakowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.