eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa rejestratorów leśniczego i oraz drukarek termicznych do urządzeń HANDHELD

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Łomża: Dostawa rejestratorów leśniczego i oraz drukarek termicznych do urządzeń HANDHELD
Numer ogłoszenia: 389470 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Łomża , ul. Nowogrodzka 60, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2165494, faks 086 2164027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/lomza

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów leśniczego i oraz drukarek termicznych do urządzeń HANDHELD.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego: Część 1. Komputerów przenośnych wraz z kompatybilnymi stacjami dokującymi - kolektorów danych typu Handheld (rejestratorów leśniczego i stacji dokujących). - 5 szt. Część 2. Drukarki termiczne do urządzeń HANDHELD - 8 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1300, 00 zł. W przypadku składania oferty częściowej wadium wynosi odpowiednio: na część 1 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych); na część 2 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-11-18 do godz. 9:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przy czym wykaz winien opiewać na: część 1 - co najmniej 3 wykonane dostawy na minimalną wartość 100 tys. złotych (w każdym roku), z czego jedna z nich winna dotyczyć urządzeń jak w przedmiocie niniejszego postępowania. Jednocześnie Wykonawca złoży minimum 3 referencje z prawidłowo wykonanych zamówień (w tym minimum jedną z zamówienia jak w przedmiocie niniejszego postępowania); część 2 - co najmniej 3 wykonane dostawy na minimalną wartość 20 tys. złotych (w każdym roku), z czego jedna z nich winna dotyczyć urządzeń jak w przedmiocie niniejszego postępowania. Jednocześnie Wykonawca złoży minimum 3 referencje z prawidłowo wykonanych zamówień (w tym minimum jedną z zamówienia jak w przedmiocie niniejszego postępowania). 3.Oświadczenie z art. 22 ustawy - załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 1 do SIWZ. 5.Wzór umowy parafowany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy 6.Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7.Opisany w pkt. 15 załącznika Nr 4 do SIWZ kontrakt serwisowy z producentem sprzętu na zakres świadczenia serwisu zgodny z opisem ww. pkt..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/lomza/66503.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Łomża, ul. Nowogrodzka 60, 18-400 Łomża..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Łomża, ul. Nowogrodzka 60, 18-400 Łomża..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych wraz z kompatybilnymi stacjami dokującymi - kolektorów danych typu Handheld.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych wraz z kompatybilnymi stacjami dokującymi - kolektorów danych typu Handheld (rejestratorów leśniczego i stacji dokujących). - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarek termicznych do urządzeń HANDHELD..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarek termicznych do urządzeń HANDHELD - 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.