eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Kontrakt pn. Dostawa urządzenia do zagęszczania osadów wraz z montażem na teren istniejącej oczyszczalni ścieków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Brzeg: Kontrakt pn. Dostawa urządzenia do zagęszczania osadów wraz z montażem na teren istniejącej oczyszczalni ścieków
Numer ogłoszenia: 389394 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312564 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Spółka z o.o., ul. Wolności 15, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4164051 w.125,130; 4161463, faks 077 4163153.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczona odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrakt pn. Dostawa urządzenia do zagęszczania osadów wraz z montażem na teren istniejącej oczyszczalni ścieków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres kontraktu obejmuje dostawę urządzenia do zagęszczania osadów wraz z montażem na terenie istniejącego budynku wielofunkcyjnego oczyszczalni ścieków w Brzegu. Celem działania jest optymalizacja warunków zagęszczania osadu surowego zmieszanego (wstępnego i nadmiernego) przed podaniem osadu do komór fermentacyjnych. W ramach umowy należy zaprojektować i wykonać: 1. Dostawę i montaż urządzenia do zagęszczania osadów surowych, zmieszanych: Rodzaj: wirówka dekantacyjna, Wydajność hydrauliczna: Qh = 30 - 50 m3/h; Szczegółowe parametry techniczne urządzenia podano w punkcie 2.2.1PFU 2. Dostawę i montaż autonomicznej stacji dozowania polielektrolitu dla potrzeb zagęszczania osadów surowych, zmieszanych: Przygotowanie i dozowanie emulsji polimeru, Wydajność do 1000 dm3/h, Zasilanie stacji wodą roztwarzającą poprzez układ z reduktorem ciśnienia i zaworem elektromagnetycznym, Filtr wody, Wodomierz impulsowy, Szczegółowe parametry techniczne urządzenia podano w punkcie 2.2.2PFU 3. Dostawę urządzeń peryferyjnych, w tym pomp, przepływomierzy, oprzyrządowania AKPiA: Pompy osadu surowego, zmieszanego, niezagęszczonego, Przepływomierz osadu surowego, zmieszanego, niezagęszczonego, Pompa dozowania polielektorlitu do wirówki, Przepływomierz na linii polielektrolitu, Zbiornik pośredni osadu zagęszczonego, Pompy osadu surowego, zmieszanego, zagęszczonego, Przepływomierz osadu surowego, zmieszanego, zagęszczonego, Szczegółowe parametry techniczne urządzenia podano w punkcie 2.2.3PFU. Ponadto w ramach Kontraktu należy zaprojektować i wykonać: roboty pomiarowe związane z aktualizacją przebiegu instalacji oraz lokalizacji urządzeń w obszarach przewidzianych pod montaż urządzeń i infrastruktury, celem potwierdzenia poprawności doboru urządzenia i zebrania danych do wykonania projektów wykonawczych, projekty wykonawcze w branży konstrukcyjno-budowlanej, technologicznej, instalacyjnej, elektrycznej i AKPiA w celu ostatecznego zatwierdzenia proponowanych rozwiązań, roboty przygotowawcze związane z adaptacją istniejącego pomieszczenia w budynku ob. 16 dla potrzeb montażu i podłączenia urządzenia, z zastrzeżeniem pozostawienia istniejących urządzeń zagęszczania osadu jako awaryjnych/rezerwowych, roboty konstrukcyjno-budowalne związane z przygotowaniem posadowienia urządzeń, roboty instalacyjne i montażowe urządzeń zasadniczych i peryferyjnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania węzła zagęszczania osadów surowych zmieszanych, roboty elektryczne i AKPiA wraz złączeniem do obecnie użytkowanych systemów roboty wykończeniowe i odtworzeniowe, dokumentację powykonawczą zawierającą wszelkie elementy niezbędne do uruchomienia urządzeń - faza przedrozruchowa, szkolenie personelu, przygotowanie instrukcji eksploatacji, dokumentacji techniczno-ruchowych oraz dokumentacji rozruchowej, wyposażenie w niezbędny sprzęt pomocniczy, ochrony indywidualnej, p.poż i bhp wykonanie rozruchu urządzeń, dokumentację porozruchową wraz z oceną spełnienia warunków gwarancji i parametrów gwarantowanych zdefiniowanych w SIWZ, przekazać prawidłowo wykonane dostawy i roboty budowlane do eksploatacji, usunąć na koszt Wykonawcy wszelkie usterki i wady w okresie gwarancji.. Dostawy oraz towarzyszące im roboty budowlane konieczne do ich wykonania powinny być zaprojektowane i wykonane z zamierzeniem pozostawienia istniejącego ciągu zagęszczania osadów jako węzła rezerwowego/awaryjnego, przygotowanego w sposób prosty do eksploatacji w okresach postojów przedmiotowej instalacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.60.00 - Maszyny do uzdatniania ścieków 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.25.22.20 - 45.25.22.20 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Kontrakt pn. Dostawa urządzenia do zagęszczania osadów wraz z montażem na teren istniejącej oczyszczalni ścieków jest częścią Projektu pn. Oczyszczanie ścieków w Brzegu - faza II realizowanego w ramach POIiŚ..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEA Westfalia Separator Polska Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 212, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1085260,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 984000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 984000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1525200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.