eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 w zakresie szkoleń z uprawnieniami państwowymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Ostróda: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 w zakresie szkoleń z uprawnieniami państwowymi
Numer ogłoszenia: 389100 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 646-42-92, faks 89 646-29-56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.ostroda.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 w zakresie szkoleń z uprawnieniami państwowymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 w zakresie następujących szkoleń: 1. Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Operator wózków jezdniowych z butlą gazową i prowadzenie wózków unoszących - 15 osób. 2. Część druga przedmiotu zamówienia: Uprawnienia na urządzenia UDT - 15 osób. 3. Część trzecia przedmiotu zamówienia: Kwalifikacja wstępna przyśpieszona do kat. C z ADR lub HDS - 8 osób. 4. Część czwarta przedmiotu zamówienia: Spawacz MAG 135 i cięcie tlenowe - 10 osób. 5. Część piąta przedmiotu zamówienia: Operator ciężkiego sprzętu budowlanego i drogowego - 6 osób. 6. Część szósta przedmiotu zamówienia: Uprawnienia elektroenergetyczne SEP - 10 osób. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia między innymi musi: 1. zabezpieczyć salę do zajęć teoretycznych wyposażoną w urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć; 2. zapewnić odpowiednie warunki socjalne i sanitarne oraz bhp i ppoż dla sal i miejsc, w których będą prowadzone zajęcia i będą odbywały się praktyki; 3. zabezpieczyć niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych materiały, narzędzia, urządzenia, maszyny, itp.; 4. w trakcie zajęć zapewnić uczestnikom szkolenia poczęstunek w formie: kawy, herbaty, wody mineralnej i zimnych napojów; 5. zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe niezbędne do realizacji zajęć podczas szkolenia; 6. absolwentom, którzy z wynikiem pozytywnym ukończyli szkolenie wydać zaświadczenia o ukończeniu kursu i nabyciu kwalifikacji zawodowych zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 7. wyposażyć uczestników szkolenia w niezbędną odzież ochronną do zajęć praktycznych; 8. wyposażyć uczestników szkolenia w materiały biurowe, tj. długopisy, notatniki, ołówki, gumki do ścierania; 9. przygotować identyfikatory dla uczestników szkoleń; 10. prowadzić stały nadzór nad przebiegiem szkolenia; 11. prowadzić dokumentację księgową szkolenia w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków, itp. poświadczających poniesione wydatki; 12. prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia w postaci: dzienników zajęć wypełnianych codziennie w oparciu o realizowany program zajęć i frekwencję uczestników szkolenia, imiennej listy obecności, list potwierdzonych przez uczestników szkolenia wydania materiałów biurowych, dydaktycznych, odzieży ochronnej, itp. Zasady ogólne organizacji szkoleń: Szkolenie musi odbywać się co najmniej 8 godzin dziennie (jedna godzina lekcyjna to 45 minut, 1 godzina zegarowa to 60 minut, godziny dydaktyczne: suma godzin lekcyjnych i zegarowych). Zakres szkolenia musi być dostosowany do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje, a program szkolenia musi wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych pod adresem http://www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl/. Szkolenie, zarówno cześć teoretyczna, jak i praktyczna, muszą być organizowane w odpowiednich pomieszczeniach i miejscach z zapewnionym zapleczem, zgodnie z wymaganiami polskiego prawa, tj. posiadać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe oraz wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne. Program zajęć z zakresu bhp musi zostać przygotowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z dnia 18 sierpnia 2004 r. z późn. zm.) oraz uczestnicy szkolenia muszą otrzymać zaświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z dnia 18 sierpnia 2004 r. z późn. zm.). Zasady szczególne organizacji szkolenia: 1. Część pierwsza przedmiotu zamówienia: Operator wózków jezdniowych z butlą gazową i prowadzenie wózków unoszących. Szkoleniem zostanie objętych 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie i w Filii w Morągu. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 80 godzin dydaktycznych na osobę. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: 44 godz. lekcyjne - zajęcia teoretycznych - operator wózka jezdniowego 3 godz. lekcyjne - zajęcia teoretyczne - wymiana butli gazowej, 10 godz. lekcyjne - zajęcia teoretyczne - prowadzenie wózków unoszących, 15 godz. zegarowe - zajęcia praktyczne - jazda wózkiem jezdniowym, 5 godz. zegarowe - zajęcia praktyczne - wymiana butli gazowej, 3 godz. zegarowe - zajęcia praktyczne - prowadzenie wózka unoszącego. Szkolenie musi być oparte o program wpisany do ogólnopolskiego rejestru firm posiadających program nauczania dla kierowców wózków jezdniowych z napędem silnikowym. Celem szkolenia jest zdobycie przez absolwentów uprawnień Urzędu Dozoru Technicznego na operatora wózków jezdniowych i prowadzenia wózków unoszących. 2. Część druga przedmiotu zamówienia: Uprawnienia na urządzenia UDT. Szkoleniem zostanie objętych łącznie 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie i w Filii w Morągu. W ramach szkolenia bezrobotni zostaną podzieleni na trzy pięcioosobowe grupy. Każda z grup będzie mogła zdobyć jedno z poniższych uprawnień: 1. Operatora narzędzi udarowych ręcznych klasa III - wszystkie typy zasilania (5 os.), 2. Operatora zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych klasa III - wszystkie rodzaje zasilania (5 os.), 3. Operatora przecinarek do nawierzchni (5 os). Każdy z kierunków szkolenia musi zostać przeprowadzony w wymiarze 44 godzin dydaktycznych na osobę. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: 34 godz. lekcyjne - zajęcia teoretyczne, 10 godz. zegarowe - zajęcia praktyczne. Program szkolenia musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Celem szkolenia jest zdobycie przez absolwentów uprawnień Urzędu Dozoru Technicznego. 3. Część trzecia przedmiotu zamówienia: Kwalifikacja wstępna przyśpieszona do kat. C z ADR lub HDS. Szkoleniem zostanie objętych łącznie 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie i w Filii w Morągu. W ramach szkolenia bezrobotni zostaną podzieleni na dwie czteroosobowe grupy. Każda z grup będzie mogła zdobyć jedno z poniższych uprawnień: 1. Kwalifikacja wstępna przyśpieszona do kat. C z ADR kurs podstawowy (4 os.), 2. Kwalifikacja wstępna przyspieszona do kat. C z HDS (4 os.). Szkolenie kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej do kat. C z ADR musi zostać przeprowadzone w wymiarze 164 godzin na osobę. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: 130 godz. lekcyjne - zajęcia teoretyczne kwalifikacja wstępna, 10 godz. zegarowe - zajęcia praktyczne kwalifikacja wstępna, 24 godz. lekcyjne - zajęcia teoretyczne - ADR kurs podstawowy. Szkolenie kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej do kat. C z HDS musi zostać przeprowadzone w wymiarze 174 godzin dydaktycznych na osobę. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: 130 godz. lekcyjne - zajęcia teoretyczne kwalifikacja wstępna, 10 godz. zegarowe - zajęcia praktyczne kwalifikacja wstępna, 22 godz. lekcyjne - zajęcia teoretyczne HDS, 12 godz. zegarowe - zajęcia praktyczne HDS. Program szkolenia HDS musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Szkolenie ADR musi być oparte o program wpisany do rejestru przedsiębiorstw prowadzących kursy doszkalające podstawowe i dokształcające doskonalące dla kierowców przewożących towary niebezpieczne. Program szkolenia kwalifikacji wstępnej przewozu do kat. C musi spełniać warunki określone w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Celem szkolenia jest zdobycie przez absolwentów uprawnień do wykonywania zawodu kierowcy samochodu ciężarowego przewożącego ładunki niebezpieczne lub obsługującego żurawie przeładunkowe. 4. Część czwarta przedmiotu zamówienia: Spawanie blach i rur metodami pachwinowymi MAG 135 z gazowym cięciem blach Szkoleniem zostanie objętych łącznie 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie i w Filii w Morągu. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 133 godzin na osobę. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: 101 godz. lekcyjnych - zajęcia teoretyczne i praktyczne z zakresu spawania, 32 godz. zegarowe - zajęcia teoretyczne i praktyczne cięcie blach. Szkolenie musi być realizowane o Akredytację Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Celem szkolenia jest zdobycie przez absolwentów uprawnień państwowych spawacza MAG 135 i cięcia tlenowego. 5. Część piąta przedmiotu zamówienia: Operator ciężkiego sprzętu budowlanego i drogowego Szkoleniem zostanie objętych łącznie 6 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie i w Filii w Morągu. W ramach szkolenia bezrobotni zostaną podzieleni na trzy dwuosobowe grupy. Każda z grup będzie mogła zdobyć jedno z poniższych uprawnień: 1. Operatora walca drogowego klasa III (2 os.), 2. Operatora koparki jednonaczyniowej klasa III (2 os.), 3. Operatora koparko-ładowarki kl. III (2 os). Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 176 godzin na osobę. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: 116 godz. lekcyjne - zajęcia teoretyczne, 60 godz. zegarowe - zajęcia praktyczne. Szkolenie musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Celem szkolenia jest zdobycie przez absolwentów uprawnień operatora klasy III. 6. Część szósta przedmiotu zamówienia: Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV z uprawnieniami SEP Szkoleniem zostanie objętych łącznie 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie i w Filii w Morągu. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 52 godzin na osobę. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: 52 godz. lekcyjne - zajęcia teoretycznych. Celem szkolenia jest zdobycie przez absolwentów uprawnień państwowych SEP do 1 kV. Odbiór wykonanych usług następuje na podstawie przedłożonych zamawiającemu kserokopii dziennika zajęć, zaświadczeń i certyfikatów wydanych uczestnikom szkolenia, list obecności, list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne, biurowe, odzież ochronną, itp..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00 - 80.42.30.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 23.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych oraz inne niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził co najmniej 3 szkolenia grupowe w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia, o który się ubiega.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca w dysponuje salą wykładową do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i niezbędnymi materiałami, urządzeniami, maszynami, itp. do przeprowadzenia zajęć praktycznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje: co najmniej jednym instruktorem do zajęć praktycznych, co najmniej jednym wykładowcą do przeprowadzenia zajęć teoretycznych. Wykładowcy i instruktorzy muszą posiadać niezbędne uprawnienia do prowadzenia zajęć, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20
  • 3 - Certyfikaty - 10
  • 4 - Organizacja szkolenia - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 Ustawy dopuszcza się dokonywanie zmian umowy w zakresie terminu realizacji szkolenia, zmniejszenia liczby osób objętych szkoleniem. Zmiany te może zgłaszać Zamawiający w przypadku wystąpienia problemów z rekrutacją uczestników szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.ostroda.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5. pok. 118.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.