eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wymiana dźwigu osobowego elektrycznego w istniejącym szybie w budynku Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-30

Wrocław: Wymiana dźwigu osobowego elektrycznego w istniejącym szybie w budynku Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 389052 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 356912 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza, ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, faks 071 3465172.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dźwigu osobowego elektrycznego w istniejącym szybie w budynku Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana dźwigu osobowego elektrycznego w istniejącym szybie w budynku Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu, przy ul. Warszawskiej 2. 1. Wykonanie zadania polega na:1.1. Roboty rozbiórkowe: a) przystosowanie istniejących otworów drzwiowych do gabarytów nowo projektowanej windy b) wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki, c) demontaż panelu ruchu windy nad drzwiami wszystkich kondygnacji, d) demontaż istniejącego dźwigu z napędem elektrycznym, liczba przystanków 5, udźwig 500 kg, producent (ZUD Warszawa) z pocięciem na złom i wywozem, e) demontaż podzespołów sterowniczych i sygnalizacyjnych, podzespołów zasilających i wykonawczych oraz instalacji temu towarzyszących. 1.2. Roboty nowoprojektowane: a) Naprawa spękań muru maszynowni poprzez lokalne wklejenie prętów stalowych w fugi cegieł wraz z otynkowaniem miejsc napraw, b) malowanie farbą caparol samtex powierzchni ścian we wnękach przy windach na wszystkich poziomach, c) naprawa ścian maszynowni i szybu w miejscu uszkodzeń, malowanie całości tych powierzchni farbą emulsyjną, d) malowanie powierzchni drewnianych farbą akrylową (odbojnice), e) oczyszczenie i malowanie posadzki betonowej maszynowni farbą do betonu odporną na ścieranie, f) oczyszczenie i malowanie podszybia dźwigowego farbą antykorozyjną, g) wykonać zgodnie z instrukcją zabezpieczenia przed korozją konstrukcji stalowych za pomocą powłok malarskich KOR 3, h) niezbędne prace remontowe konieczne do właściwej eksploatacji windy np. montażu drzwi szybowych, zderzaków, haków montażowych, obciążki ogranicznika prędkości itp., i) bezwzględnie wymagane jest doprowadzenie ścian poszczególnych kondygnacji do stanu pierwotnego (kolorystyka), j) montaż nowego dźwigu elektrycznego osobowo-towarowego (szpitalnego) o nośności nie mniejszej niż 1000 kg ( 6 osób), pięcio przystankowego, dla osób niepełnosprawnych i celów diagnostyki medycznej, k) pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, l) próby przy montażu, regulacja, m) ocena zgodności przy udziale Jednostki Notyfikowanej, n) przygotowanie dokumentacji do rejestracji dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego i rejestracja dźwigu w UDT na koszt Wykonawcy, o) zapewnienie obciążeń do badań dozorowych UDT, p) udział Wykonawcy przy odbiorze dźwigu przez UDT, q) przekazanie książki rewizyjnej dźwigów Zamawiającemu, r) przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu oraz awaryjnego uwalniania pasażerów.. 1.3. Informacja o terenie budowy zawierająca niezbędne dane istotne z punktu widzenia: a) organizacja robót - wykonawca opracuje harmonogram robót, który uzgodni z inspektorem nadzoru i użytkownikiem, b) zabezpieczenie interesu osób trzecich - roboty będą prowadzone na czynnym całodobowo obiekcie szpitala, prace należy prowadzić w sposób nie zakłócający działalności leczniczej, c) ochrona środowiska - zobowiązuje się Wykonawcę do utylizacji odpadów powstałych w wyniku przeprowadzenia robót, roboty nie wpłyną negatywnie na środowisko naturalne a przyczynią się do podniesienia walorów technicznych, funkcjonalnych i estetycznych obiektu. Materiały i elementy z rozbiórki będą składowane w miejscu wyznaczonym przez Inwestora, d) warunki bezpieczeństwa pracy - wykonawca winien zatrudniać pracowników przeszkolonych w zakresie bezpieczeństwa i ochrony pracy. Podstawowe zasady które należy przestrzegać podczas prowadzenia robót budowlanych zostały określone w RMI z dnia 06.02.2003 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych - Dz.U. z 2003 nr 47, poz.401. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem jako rezultat realizacji robót albo przez personel Wykonawcy, e) zaplecze dla potrzeb Wykonawcy - w obowiązku Wykonawcy leży zorganizowanie zaplecza socjalno-magazynowego. Zamawiający udostępni część parceli na postawienie np. Kontenerów, bez podłączeń do mediów, f) zabezpieczenie chodników i jezdni - wykonawca zorganizuje roboty i plac robót tak, aby nie stwarzać utrudnień w ruchu pojazdów służbowych, dostawczych i ruchu pacjentów. g) określenia podstawowe, zawierające definicje pojęć i określeń nigdzie wcześniej nie zdefiniowanych a wymagających zdefiniowania w celu jednoznacznego rozumienia zapisów dokumentacji i specyfikacji technicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPEL-REM Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych Pietrusiak G., Wójcik G., Wolski R. Spółka Jawna, ul. Bystrzycka 26, 54-215 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177049,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 198360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 249750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.