eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa wyrobów medycznych cewniki do transferu zarodków i akcesoria do urodynamiki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Poznań: Dostawa wyrobów medycznych : cewniki do transferu zarodków i akcesoria do urodynamiki
Numer ogłoszenia: 38900 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, fax 061 8419620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych : cewniki do transferu zarodków i akcesoria do urodynamiki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyrobów medycznych : cewniki do transferu zarodków i akcesoria do urodynaki z podziałem na 6 części : - część nr 1 - cewniki do transferu zarodków; - część nr 2 - cewniki do aparatu Duet Muli P firmy Medtronic; - część nr 3 - cewniki rektalne z balonem do aparatu Duet Muli P firmy Medtronic; - część nr 4 - zestawy do infuzji do aparatu Duet Muli P firmy Medtronic; - część nr 5 - zestawy do perfuzji do aparatu Duet Muli P firmy Medtronic; - część nr 6 - inne akcesoria do urodynamiki do aparatu Duet Muli P firmy Medtronic. Szczegółowy opis poszczególnych części został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ nr 8/08. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie : a) certyfikat CE, zgłoszenie / wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i użytkowania; b) deklaracja zgodności potwierdzająca zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej; c) certyfikat jednostki notyfikowanej - zgodnie z art. 22 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 roku (tekst jednolity z 2004 roku, Dz. U. Nr 93, poz. 896 oraz z 2005 roku, Nr 64, poz. 565); d) próbki oferowanych wyrobów medycznych, co najmniej po jednej sztuce w odniesieniu do każdej pozycji, występującej w poszczególnych częściach zamówienia. Próbki winny być szczegółowo opisane numerem części zamówienia oraz numerem pozycji, do której należy je przyporządkować i umieszczone w oddzielnym opakowaniu dołączonym do oferty - według wykazu załączonych do oferty próbek - załącznik nr 10 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie przepisu art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w art. 22 usta. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt 8 SIWZ Nr 8/08 i przedstawionych w ofercie z zastosowaniem metody zero - jedynkowej. Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków zostaje wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta nie jest rozpatrywana, ponieważ na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy uznaje się ją za odrzuconą. Decyzję dotyczącą wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający podejmuje z uwzględnieniem obowiązków, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 7 do specyfikacji; 3) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 8 do specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Polnej 33, w pokoju nr 105 - Dział Zamówień Publicznych mieszczący się w Budynku Technicznym Szpitala, wejście E1 lub drogą pocztową na adres podany wyżej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Polnej 33, w pokoju nr 317 - Kancelaria Ogólna mieszczaąca się w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala, wejście D1 lub drogą pocztową na adres podany wyżej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cewniki do transferu zarodków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do transferu zarodków - szczegółowy opis wraz z ilością został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ nr 8/08.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cewniki do aparatu Duet Muli P firmy Medtronic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwukanałowy cewnik do cystometrii i profilometrii długości 400mm, średnica 9F - w ilości 400 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cewniki rektalne z balonem do aparatu Duet Muli P firmy Medtronic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwukanałowy cewnik rektalny do pomiaru ciśnienia brzusznego długości 400mm, średnica 12F, z balonem bez lateksu 16mm/30mm - w ilości 400 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestawy do infuzji do aparatu Duet Muli P firmy Medtronic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw infuzyjny pompy wodnej długości 2950mm, bez lateksu - w ilości 400 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw do perfuzji do aparatu Duet Muli P firmy Medtronic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do perfuzji 2, przy użyciu dwóch przetworników ciśnienia z kompletem drenów przedłużających, bez lateksu - w ilości 40 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Inne akcesoria do urodynamiki do aparatu Duet Muli P firmy Medtronic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy kapturek do przetworników ciśnienia typu Medex - w ilości 150 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.