eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › remont i modernizacja pomieszczeń ZOL w Nowym Dworze Gdańskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-07

Malbork: remont i modernizacja pomieszczeń ZOL w Nowym Dworze Gdańskim.
Numer ogłoszenia: 3888 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267810 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, faks 0-55 64 60 235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i modernizacja pomieszczeń ZOL w Nowym Dworze Gdańskim..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont o modernizacja pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo Lczniczego w Nowym Dworze Gdańskim będącym komórką organizacyjną Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Remont obejmuje: wyburzenie ścian działowych łazienek zabudowa płytami gipsowymi ścianki z luksferów przy klatce schodowej, wykucie nowych i powiększenie starych otworów drzwiowych, zamurowanie zbędnych otworów okiennych i drzwiowych, skucie istniejących tynków i posadzek, wykonanie nowych, wykonanie nowych ścian działowych z płyt g.k. na ruszcie aluminiowym, zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, wymiana wewnętrznej ślusarki i stolarki drzwiowej, zamontowanie nowych drzwi ewakuacyjnych przeciwpożarowych, wydzielenie pożarowe klatek schodowych, wykucie stolarki okiennej w klatkach schodowych oraz osadzenie klap oddymiających i napowietrzających , wyrównanie lub wykonanie nowych gładzi gipsowych ścian i sufitów, wykonanie zmywalnych okładzin ścian w pomieszczeniach aseptycznych i oraz malowanie pozostałej części farbami akrylowymi, malowanie ścian metodą natryskową wielokolorowa powłoka dekoracyjna do wnętrz na bazie żywić akrylowych w korytarzach , ułożenie wykładziny przemysłowej homogenicznych w salach pacjentów, ułożenie posadzki z płytek ceramicznych w pozostałych pomieszczeniach, wykonanie kasetonowych sufitów podwieszanych w korytarzach Remont instalacji sanitarnych: demontaż starych instalacji i urządzeń, wykonanie nowych bruzd i przebić pod instalacje sanitarne, montaż rurociągów instalacji wodnych z rur PE i PP, montaż kanalizacji sanitarnej z rur PCV, montaż urządzeń sanitarnych Remont instalacji elektrycznych: wykonanie nowych instalacji oświetleniowych i gniazd wtykowych, wykonanie nowej instalacji przywoławczej, wykonanie nowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, wykonanie nowej instalacji telewizyjnej . W ramach ww instalacji należy : odłączyć zasilanie istniejących instalacji, wykuć bruzd pod nowe instalacje w pokojach, zamontować nowe drabinki, szyny instalacji natynkowych w korytarzach nad przewidywanym sufitem podwieszanym, ułożenie nowych podtynkowych instalacji wewnętrznych w salach pacjentów, łazienkach, pomieszczeniach obsługi i pomocniczych , montaż na całej długości ścian w salach pacjentów listwy instalacji zintegrowanych , montaż osprzętu elektrycznego UWAGA: Wykonawca zabezpieczy miejsce pracy w sposób nie kolidujący z pracą szpitala i zapewni całkowite bezpieczeństwo pracownikom i pacjentom. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad sanitarno-higienicznych, tzn. do niwelowania oznak brudu i utrzymywania czystości w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis zakresu prac niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, a także technologia wykonania robót zostały określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót załączonych do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny, która powinna uwzględnić ewentualne rozbieżności w ilości robót pomiędzy przedmiarem, a dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacjami technicznymi. Koszt wykonania robót, których ilość została zaniżona w przedmiarze lub zostały w nim pominięte, a występują w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i opisie przedmiotu zamówienia stanowi ryzyko wykonawcy i będzie uznany za ujęty w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym. W razie stwierdzenia, podczas wykonywania robót, konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznej, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, zostanie udzielone wykonawcy zamówienie dodatkowe w trybie art. 67.1.5 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia. Przed przystąpieniem do ich wykonania Wykonawca przedstawi do sprawdzenia kosztorys na podstawie wcześniej uzgodnionej technologii wykonania WIZJA LOKALOWA Każdy z Wykonawców ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalowej w celu zapoznania się z obiektem , którego dotyczy przedmiot zamówienia. Termin wizji lokalowej ustala się na 19.10.2015r na godz. 10:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w Szpitalu w Nowym Dworze Gdańskim - sekretariat o godz. 09:50 Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 19.10.2015r do godz. 09:30 przesłać faksem na numer 55 64 60 325 lub złożyć osobiście w pok. Nr 10 wykaz osób ( imię i nazwisko) upoważnionych do wzięcia udziału w wizji lokalowej. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami: Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz.U Nr 89, poz. 414 z późn. zm.) Rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. z późn. zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRIMA, Anna Modrzejewska, ul. Lubelska 1/5, 85-326 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 574206,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 618417,17

  • Oferta z najniższą ceną: 618417,17 / Oferta z najwyższą ceną: 1098246,19

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.