eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego - deski ortopedyczne, wielorozmiarowe kołnierze ortopedyczne dla dorosłych i dzieci, zestawy szyn Kramera

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Poznań: Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego - deski ortopedyczne, wielorozmiarowe kołnierze ortopedyczne dla dorosłych i dzieci, zestawy szyn Kramera
Numer ogłoszenia: 388842 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.poznan.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego - deski ortopedyczne, wielorozmiarowe kołnierze ortopedyczne dla dorosłych i dzieci, zestawy szyn Kramera.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie zespołów ratownictwa medycznego funkcjonujących na terenie województwa wielkopolskiego w dodatkowy sprzęt medyczny w postaci: - desek ortopedycznych z unieruchomieniem głowy i kompletem pasów, - wielorozmiarowych kołnierzy ortopedycznych wielokrotnego użytku dla dorosłych, - wielorozmiarowych kołnierzy ortopedycznych wielokrotnego użytku dla dzieci, - zestawów szyn Kramera wykonanych z tworzywa sztucznego. II. Deska ortopedyczna z unieruchomieniem głowy i kompletem pasów - 228 szt. 1. wykonana z tworzywa sztucznego; 2. zmywalna; 3. przenikliwa dla promieni X w stopniu umożliwiającym diagnostykę RTG; 4. zwężenie dolnego końca deski; 5. wyposażona w minimum 14 uchwytów do przenoszenia, rozmieszczonych na obwodzie deski; 6. wyposażona w minimum 5 punktów na dłuższej stronie deski do mocowania pasów; 7. wyposażona w minimum 4 pasy zabezpieczające o regulowanej długości, dwuczęściowe z obrotowymi metalowymi karabińczykami oraz metalowymi spięciami typu klamra; 8. wyposażona w unieruchomienie głowy wielokrotnego użytku składające się z podkładki oraz 2 klocków stabilizujących z otworami usznymi i 2 paskami spinającymi; 9. waga deski (bez unieruchomienia głowy i pasów) maksymalnie 8 kg; 10. szerokość deski minimum 45 cm; 11. należy podać markę i model, załączyć folder, szczegółowy opis i deklarację zgodności CE dla oferowanego sprzętu medycznego. III. Wielorozmiarowy kołnierz ortopedyczny wielokrotnego użytku dla dorosłych - 570 szt. 1. jednoczęściowy; 2. wodoodporny, zmywalny; 3. wielokrotnego użytku; 4. z regulacją żuchwy i potylicy; 5. z możliwością badania tętna na tętnicy szyjnej; 6. przenikliwy dla promieni X; 7. należy podać markę i model, załączyć folder oraz szczegółowy opis oferowanego sprzętu medycznego. IV. Wielorozmiarowy kołnierz ortopedyczny wielokrotnego użytku dla dzieci - 228 szt. 1. jednoczęściowy; 2. wodoodporny, zmywalny; 3. wielokrotnego użytku; 4. z regulacją żuchwy; 5. z możliwością badania tętna na tętnicy szyjnej; 6. przenikliwy dla promieni X; 7. należy podać markę i model, załączyć folder oraz szczegółowy opis oferowanego sprzętu medycznego V. Zestaw szyn Kramera - 114 szt. 1. w powleczeniach wykonanych z tworzywa sztucznego; 2. w różnych rozmiarach; 3. torba na zestaw; 4. należy podać markę i model, załączyć folder oraz szczegółowy opis oferowanego sprzętu medycznego. Uwaga ! Wymagana gwarancja: minimum 12 miesięcy. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawcy: dostarczą łącznie z ofertą do każdego zaoferowanego sprzętu folder, szczegółowy opis oraz deklarację zgodności CE dla deski ortopedycznej. Zamawiający dopuszcza w charakterze opisu wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu medycznego, zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego w SIWZ W ofercie należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu medycznego umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i potwierdzają spełnianie tych warunków wymaganymi dokumentami. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. 4. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego: 1. Podpisane oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 SIWZ (do oświadczenia Wykonawca ewentualnie dołącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoa.poznan.uw.gov.pl dział przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, Poznań, w pok. 017 - bud. B w godzinach 800-1500, lub za pobraniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Obsługi Administracji WUW al. Niepodległości 16/18 Poznań pok. 003 - bud B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.