eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przebudowa istniejących budynków Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ulicy Drzymały 5 i Potulickiej 59 oraz dróg wewnętrznych, parkingów i chodników

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Szczecin: Przebudowa istniejących budynków Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ulicy Drzymały 5 i Potulickiej 59 oraz dróg wewnętrznych, parkingów i chodników
Numer ogłoszenia: 388758 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 215998 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Szczecinie, ul. Franklina Delano Roosevelta 1/2, 70-525 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4803600, 4803751, faks 091 4803656.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejących budynków Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ulicy Drzymały 5 i Potulickiej 59 oraz dróg wewnętrznych, parkingów i chodników.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowy remont budynku przy ul. Drzymały 5 i kontynuacja przerwanych robót remontowych w budynku przy ul. Potulickiej 59 oraz wykonanie prac zawiązanych z zagospodarowaniem terenu. W budynku przy ul. Potulickiej 59 wykonano prace remontowe piwnic w 95 %, parteru w 65% i I piętra w 50%. Wykonano m.in. trzy elewacje z dociepleniem, wymianę instalacji c.o. w całym budynku, wymianę instalacji wod. - kan. (bez montażu przyborów sanitarnych), c.c.w., hydrantowej, elektrycznej ogólnej i zasilającej urządzenia komputerowe (bez montażu opraw i osprzętu) od piwnicy do I piętra włącznie, zamontowano dwa dźwigi osobowe, centrale wentylacyjne na dachu, rozprowadzono kanały wentylacji mechanicznej. Roboty budowlane będą prowadzone w częściowo czynnych obiektach. Aktualnie w budynku przy ul. Drzymały i na dwóch ostatnich kondygnacjach budynku przy ul. Potulickiej urząd realizuje swoją statutową działalność. Po wykonaniu prac remontowych piwnic, parteru i I piętra w budynku przy ul. Potulickiej, w zakresie umożliwiającym ich użytkowanie, będzie następowało przemieszczanie pracowników w celu sukcesywnego udostępniania kolejnych kondygnacji budynków do realizacji planowanych robót. Na wykonanie przebudowy budynków zostały wydane decyzje o pozwoleniu na budowę przez Prezydenta Miasta Szczecin. Dane liczbowe budynków i działek: budynek przy ul. Drzymały 5: pow. zabudowy - 654,70 m2, pow. użytkowy - 2.472,70 m2, kubatura - 10.305 m3 ilość kondygnacji - 5 (piwnica i 4 nadziemne); budynek przy ul. Potulickiej 59: pow. zabudowy - 737 m2, pow. użytkowa - 2.764,51 m2, kubatura - 11.016 m3, ilość kondygnacji - 5 (piwnica i 4 nadziemne). Powierzchnia działek: dz. Nr 95 o powierzchni 654 m2, dz. Nr 35/4 o powierzchni 3 450 m2. Łącznie 4.104 m2 Zakres rzeczowy robót, planowanych do wykonania: A. Ogólny opis robót w budynku przy ul. Drzymały 5. Roboty rozbiórkowe i ziemne: odkopanie zewnętrznych ścian fundamentowych, wykonanie wykopów pod szyb windowy i fundamenty wejścia głównego, wyburzenie ścian działowych z cegły, poszerzenie otworów drzwiowych, wykonanie nowych otworów w ścianach z cegły, rozebranie części stropów pod szyb windowy, skucie tynków na ścianach piwnic, demontaż stolarki drzwiowej z ościeżnicami, stolarki okiennej w piwnicy i na parterze, ślusarki, ścianek z przeszkleniami, ścianek ustępowych, balustrad, krat okiennych, skucie posadzek z płytek gresowych na korytarzach i w pomieszczeniach WC oraz glazury na ścianach sanitariatów, zerwanie wykładzin rulonowych w pomieszczeniach biurowych na kondygnacjach od parteru do III piętra, rozbiórka warstw posadzkowych w piwnicy, rozbiórka warstw posadzkowych i nadbetonu na stropach WPS dwóch kondygnacji (odkrycie konstrukcji stropu), rozbiórka kominów ponad dachem, pokrycia dachowego z papy, rozebranie fragmentu dachu w celu wykonania płyty nadszybia windowego, rozebranie uszkodzonych rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich, wywóz gruzu i nadmiaru ziemi, utylizacja materiałów rozbiórkowych. 2. Roboty betonowe i żelbetowe: wykonanie płyty fundamentowej szybu windowego z wzmocnieniem istniejących ław fundamentowych, wykonanie płyty fundamentowej wejścia głównego, wykonanie żelbetowych ścian szybu windowego i płyty nadszybia, wykonanie stropów z płyt WPS nad pomieszczeniami z wykonanym szybem windowym, wykonanie nadbetonu na stropach WPS dwóch kondygnacji wraz z wzmocnieniem stropów stalą zbrojeniową, odtworzenie warstw podposadzkowych, zabetonowanie otworów po osadzeniu podciągów i nadproży ze stali profilowej, wykonanie izolacji pionowej i poziomej nowo wykonanych fundamentów,3) Izolacja murów fundamentowych: wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej metodą polegającą na wtłoczeniu wyprofilowanej blachy chromowo - niklowej w spoinę muru, odgrzybienie ścian, wykonanie fasety wokół budynku, wykonanie izolacji pionowej ścian z materiałów bitumicznych, przyklejenie płyt styropianowych ocieplenia, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej powłokowej i z folii polietylenowej. 4) Roboty murowe: uzupełnienie ścian ceglanych, zamurowanie otworów w ścianach, wykonanie ścianek działowych z pustaków ceramicznych, płyt G-K, wymurowanie komina wentylacyjnego z pustaków ceramicznych, odtworzenie kominów na dachu z cegły, wykonanie nadproży i podciągów ze stali profilowej, montaż nadproży prefabrykowanych.5) Roboty dachowe: całkowita wymiana pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z izolacją cieplną, montaż dwóch wyrzutni dachowych, klapy dymowej i wyłazu, wymiana uszkodzonych rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich z blachy cynkowo tytanowej, 6) Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa, ślusarka, ścianki przeszklone: montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami w całym budynku, w piwnicy o odporności ogniowej EI 60, montaż stolarki okiennej na parterze, montaż drzwi i ścianek przeszklonych z profili aluminiowych, montaż systemowych ścianek do kabin sanitarnych, 7) Elementy ślusarskie: montaż balustrady i pochwytów na klatce schodowej ze stali nierdzewnej, montaż drabiny stalowej do wyłazu dachowego, zabezpieczenie okien piwnic siatką w ramkach, d) dostawa i montaż maty wejściowej, 8) Tynki, licowanie ścian, malowanie, sufity podwieszane: obudowa belek, podciągów i stropów w wybranych pomieszczeniach piwnicy płytami G-K na rusztach metalowych o EI 120, obudowa pionów sanitarnych i stelaży w sanitariatach płytami G-K, wykonanie nowych tynków kat. III na ścianach, słupach i sufitach w piwnicy, na nowych stropach WPS oraz w miejscach zamurowań, przygotowanie powierzchni pod malowanie: poszpachlowanie nierówności, likwidacja lamperii, przecieranie istniejących tynków z zdzieraniem farby natryskowej na kondygnacjach od parteru do III piętra, wykonanie gładzi z gipsu szpachlowego na nowych tynkach, licowanie ścian płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach WC i socjalnych,wykonanie sufitów podwieszanych w pomieszczeniach biurowych, WC i na korytarzach od parteru do II piętra, na III piętrze sufit podwieszany tylko w korytarzu, naprawy i uzupełnienie tynków wraz z szpachlowaniem w całym obiekcie, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie ścian klatek schodowych farbą natryskową. 9) Posadzki: wykonanie wszystkich warstw posadzkowych w piwnicy, wykonanie posadzek: z płytek gresowych - w pomieszczeniach piwnicy, na korytarzach wszystkich pięter, w pomieszczeniach WC, socjalnych i na schodach wejściowych, wykonanie posadzek z wykładzin homogenicznych, rulonowych z wywinięciem na ścianę - w pomieszczeniach biurowych, wykonanie posadzki z wykładziny PVC, klejonej z pasów w formie paneli w gabinetach kierownictwa i sekretariacie na I piętrze, wykonanie warstw samopoziomujących pod wykładziny rulonowe. 10) Elewacja: wykonanie ocieplenia ścian, ościeży okiennych z płyt styropianowych, dostawa i montaż opasek okiennych i gzymsów ze styropianu, wykonanie obróbek blacharskich gzymsów i montaż parapetów z blachy cynkowo - tytanowej, naprawa gzymsu podrynnowego, wykonanie tynku mineralnego i malowanie farbą silikonową, montaż konstrukcji wejścia głównego. 11) Urządzenia i wyposażenie: montaż dźwigu osobowego.12) Instalacje elektryczne oświetlenia, gniazd wtykowych, zasilające urządzenia komputerowe: wymiana tablicy głównej, wykonanie zasilania odbiorów siłowych - dźwig, zestaw hydroforowy itp., wykonanie nowej instalacji elektrycznej w pełnym zakresie (wlz-y, tablice rozdzielcze, oświetlenie, gniazda wtyczkowe, zasilanie obwodów komputerowych, wykonanie instalacji odgromowej. 13) Instalacja c.o., wod.-kan., c.c.w.: całkowita wymiana instalacji c.o. i wod. - kan., wykonanie instalacji c.c.w., wykonanie instalacji hydrantowej, montaż zestawu hydroforowego, wymiana p rzyłącza wodociągowego. 14) Instalacje wentylacji mechanicznej: wykonanie nawiewnej wentylacji mechanicznej piwnic, B. Ogólny opis robót w budynku przy ul. Potulickiej 59; 1) Roboty rozbiórkowe i ziemne: odkopanie zewnętrznych ścian fundamentowych w celu wykonania docieplenia, wykop pod konstrukcję zewnętrznego dźwigu towarowego, rozebranie ścian nośnych przedsionka windy na II i III piętrze, demontaż stolarki drzwiowej z ościeżnicami na II i III piętrze, ślusarki i balustrad, zerwanie wykładzin rulonowych w pomieszczeniach biurowych, skucie posadzek z płytek gresowych na korytarzach i w pomieszczeniach WC oraz glazury na ścianach sanitariatów na II i III piętrze, rozbiórka warstw posadzkowych na stropach II i III pietra - decyzja zostanie podjęta po wykonaniu odkrywek, rozebranie stopni i podestów klatki schodowej. 2) Roboty żelbetowe: wykonanie ścian oporowych dźwigu towarowego. 3) Roboty murowe: uzupełnienie ścian ceglanych, zamurowanie otworów w ścianach. 4) Roboty dachowe: miejscowe uzupełnienie pokrycia z papy termozgrzewalnej i warstw izolacyjnych w miejscach: montowania klap oddymiających, wyłazu dachowego, po starym kominie, uzupełnienie i naprawa części połaci dachowej na istniejących zagłębieniach, drobne naprawy orynnowania i rur spustowych. 5) Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa, ścianki przeszklone: montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami na kondygnacjach od parteru do III pietra, uzupełnienie ościeżnic i skrzydeł drzwiowych w piwnicy i na parterze, montaż drzwi i ścianek przeszklonych z profili aluminiowych przy wejściach na klatki schodowe, przedsionkach wind i przy wejściu głównym, montaż kompletnych klap dymowych z siłownikami oraz wyłazu dachowego, montaż systemowych ścianek do kabin sanitarnych, zabezpieczenie okien w elewacji wschodniej folią przeciwsłoneczną, 6) Elementy ślusarskie: montaż balustrad schodowych, wewnętrznych i zewnętrznych, pochwytów ze stali nierdzewnej, montaż drabiny stalowej do wyłazu dachowego, zabezpieczenie okien piwnic siatką w ramkach, dostawa i montaż maty wejściowej, 7) Tynki, licowanie ścian, malowanie, sufity podwieszane: obudowa pionów sanitarnych płytami G-K na rusztach metalowych pojedynczych, wykonanie nowych tynków kat. III w miejscach zamurowań, przygotowanie powierzchni pod malowanie: poszpachlowanie nierówności, przecieranie istniejących tynków ze zdzieraniem farby natryskowej na II i III piętrze, wykonanie gładzi z gipsu szpachlowego na ścianach II i III piętra, sufitach III piętra oraz w miejscach nowych tynków, licowanie ścian płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach WC i socjalnych, wykonanie sufitów podwieszanych w sali obsługi na parterze, sali szkoleniowej, w pomieszczeniach WC, na korytarzach i pokojach biurowych całego budynku z wyjątkiem pokoi biurowych na III piętrze, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, malowanie ścian klatek schodowych farbą natryskową, 8) Posadzki: odtworzenie warstw podposadzkowych na I, II i III piętrze oraz na klatce schodowej, wykonanie posadzki z płytek gresowych - w sali obsługi podatnika na parterze (uzupełnienie), w pomieszczeniach WC, socjalnych, na korytarzach wszystkich pięter i na klatkach schodowych, wykonanie posadzki z materiału powierzonego - wykładzin homogenicznych, rulonowych - w pomieszczeniach biurowych, wykonanie podłóg z wykładziny PVC, klejonej z pasów w formie paneli - w gabinetach i sekretariacie, wykonanie podłogi z wykładziny tekstylnej w Sali szkoleniowej, wykonanie warstw samopoziomujących pod wykładziny rulonowe. 9) Elewacja południowa: wykonanie ocieplenia z płyt styropianowych,wykonanie tynku mineralnego i malowanie farbą silikonową, wymiana parapetów z blachy cynkowo - tytanowej, zakończenie okapu dachu, montaż konstrukcji wejścia głównego. 10) Urządzenia i wyposażenie: montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych, montaż dźwigu towarowego, dokończenie robót budowlanych dotyczących szybu i uruchomienie dwóch dźwigów osobowych. 11) Instalacje elektryczne oświetlenia, gniazd wtykowych, zasilające urządzenia komputerowe: na II i III piętrze wykonanie nowej instalacji w pełnym zakresie ( tablice rozdzielcze, oświetlenie, gniazda wtyczkowe, zasilanie obwodów komputerowych, na parterze i I piętrze - montaż opraw, gniazd wtyczkowych, wyłączników, demontaż istniejącej instalacji na III piętrze, wykonanie instalacji odgromowej. 12) Instalacja c.o., wod.-kan., c.c.w., ogrzewania wentylacji: montaż zaworów grzejnikowych, całkowita wymiana instalacji wod. - kan. na II i III piętrze, wykonanie instalacji c.c.w. od II do III piętra, wykonanie instalacji hydrantowej od II do III piętra, montaż zestawu hydroforowego, wymiana przyłącza wodociągowego. 13) Instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji: montaż dwóch klimatyzatorów sufitowych w sali obsługi na parterze, uzupełnienie kanałów i osprzętu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, obsługującej salę obsługi na parterze i salę szkoleniową na I piętrze, montaż dwóch klimatyzatorów typu split w serwerowni, dokończenie montażu urządzeń instalacji wentylacji i klimatyzacji na dachu. C. Ogólny opis robót zagospodarowania terenu. 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - ścinanie drzew i wywóz dłużyc, karpiny i gałęzi, usunięcie humusu, rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych, chodników z kostki betonowej, nawierzchni z płyt drogowych betonowych, rozebranie krawężników betonowych, ław z betonu, obrzeży trawnikowych. 2) Roboty ziemne - wykonanie wykopów, formowanie, zagęszczanie nasypów. 3) Wykonanie kanalizacji deszczowej - wykonanie dwóch studzienek ściekowych z osadnikiem. 4) Wykonanie podbudowy nawierzchni utwardzonych - profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych, stabilizacja podłoża cementem. 5) Wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej, chodników i parkingu z kostki brukowej betonowej. 6) Montaż znaków drogowych, słupków wygrodzeniowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A, ul. Gen. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8121619,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7365324,39

  • Oferta z najniższą ceną: 7365324,39 / Oferta z najwyższą ceną: 11868384,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.