To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Gliwice: Dostawa bonów towarowych o łącznej wartości nominalnej 100 000,00 PLN dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 38873 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 19463 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, fax 032 2308027.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych o łącznej wartości nominalnej 100 000,00 PLN dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa bonów towarowych: 4 000 sztuk o nominale - 5,00 PLN 6 000 sztuk o nominale - 10,00 PLN 1 000 sztuk o nominale - 20,00 PLN Termin ważności bonów co najmniej do 30 czerwca 2009 r. Zamawiający dopuszcza tylko formę papierową bonów. Na każdym bonie ma widnieć napis o treści (zakaz sprzedaży alkoholu i wyrobów tytoniowych) lub o treści zbliżonej. Bony oferowane przez Wykonawcę muszą być możliwe do zrealizowania na terenie Gliwic minimum w 15 sklepach spożywczych oferujących art. spożywcze: pieczywo, artykuły sypkie, nabiał, mięso, wędliny, owoce i warzywa oraz minimum w 2 aptekach. Ponadto za bony będzie można dokonać zakupu artykułów chemicznych sklepie-ach na terenie Gliwic. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć bony do siedziby Zamawiającego. Wykonawca raz w miesiącu (do 15-go następnego miesiąca za miesiąc poprzedni) zobowiązuje się do dostarczenia raportu, w którym zostanie przedstawiony nr ewidencyjny bonu oraz miejsce w którym został zrealizowany wraz z datą realizacji. Dostawa bonów odbędzie się w trzech etapach: I etap -wartość 40 000, 00 PLN (tj. 40% przedmiotu zamówienia wartościowa, jak i ilościowa bonów) do 10 dni od dnia podpisania umowy; II etap -wartość 30 000,00 PLN (tj. 30% przedmiotu zamówienia wartościowa, jak i ilościowa bonów) do 10 dni od dnia wystawienia zlecenia przez Zamawiającego, I II etap - pozostała wartość 30 000,00 PLN (tj. 30% przedmiotu zamówienia wartościowa, jak i ilościowa bonów) do 10 dni od dnia wystawienia zlecenia przez Zamawiającego, nie później niż do 30 listopada 2008 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.50.00 - Talony Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 101311,5 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sodexho PASS Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Kłobucka 25, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 101311.50
- Oferta z najniższą ceną: 101311.50 / oferta z najwyższą ceną: 101311.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- [4WOG.1200-2712.33.2024] Roboty bud., 5 cz.:1.Rem. dachu bud. 36 Lasowice; 2.Rem. dachu 36 Lasowice; 3.Napr. elew.bud.41 Lubliniec; 4.Napr.i kons. bud. Wideostrz. Lubliniec; 5.Rem. ogrodz. Krapkowice.
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
- 4WOG-1200.2712.39.2024 Roboty budowlane 3 części: 1. Remont budynku nr 1 w Lublińcu przy ul. Cyrana 8 2. Remont budynku nr 2 w Lublińcu przy ul. Cyrana 8 3. Remont budynku nr 67 w Lublińcu
- Dostawa licencji systemów monitoringu
- wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej od stacji wymienników ciepła w budynku przy ul. Rynek 4-5 w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.