eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie modernizacji systemu dozoru telewizyjnego w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, al. Wojska Polskiego 25

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Zielona Góra: Wykonanie modernizacji systemu dozoru telewizyjnego w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, al. Wojska Polskiego 25
Numer ogłoszenia: 388634 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257018 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Zielonej Górze, Al . Wojska Polskiego 25, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3287411, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji systemu dozoru telewizyjnego w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, al. Wojska Polskiego 25.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu dozoru telewizyjnego w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Zielonej Górze, al. Wojska Polskiego 25. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) sporządzenie projektu wykonawczego, zawierającego proponowane rozwiązania techniczne, harmonogram prac modernizacyjnych oraz uzyskanie zatwierdzenia projektu wykonawczego przez Zamawiającego, 2) wykonanie modernizacji istniejącego systemu CCTV, na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu technicznego, 3) dostawę, instalację i uruchomienie następujących urządzeń: a) hybrydowych rejestratorów - 4 szt. wraz z niezbędnymi urządzeniami i oprogramowaniem z licencjami umożliwiającymi zastąpienie obecnie pracujących rejestratorów CCTV, b) kamer IP stacjonarnych wewnętrznych - 20 szt., c) kamer IP w obudowie zewnętrznej - 2 szt., d) kamer szybkoobrotowych w obudowie zewnętrznej - 8 szt., e) pulpitów do kamer szybkoobrotowych - 2 szt., f) przełączników sieciowych PoE - 3 szt., g) monitorów 26 wraz z uchwytami do montażu ściennego - 6 szt., h) promienników podczerwieni wraz z zasilaczami - 5 szt., i) szafy RACK 42 U 19 wraz z wentylatorami - 1 szt., j) urządzeń i osprzętu, niewymienionych w lit. a - i, niezbędnych do zainstalowania i sprawnego działania systemu CCTV, w tym 2 zewnętrznych dysków o pojemności 1 Tb każdy, 4) położenie okablowania strukturalnego kablami UTP VI kat., 5) dobór i włączenie do systemu CCTV istniejących kamer analogowych w ilości 17 szt., 6) włączenie do systemu CCTV 12 szt. kamer megapikselowych IP, dostarczonych przez Zamawiającego, 7) przygotowanie 9 stacji roboczych do współpracy z rejestratorami dostarczonymi przez Wykonawcę (konfiguracja i oprogramowanie komputerów dostarczonych wraz z systemem operacyjnym XP/7 przez Zamawiającego), 8) demontaż zbędnych urządzeń i okablowania, 9) przeszkolenie osoby wskazanej przez Zamawiającego, w pełnym zakresie administratora systemu CCTV NBP, 10) przeszkolenie osoby wskazanej przez Zamawiającego (dotychczasowego konserwatora systemu CCTV) w zakresie konserwacji i przeglądów technicznych zmodernizowanego systemu, 11) sporządzenie i przekazanie 2 egz. pełnej dokumentacji powykonawczej systemu (instalacji sygnałowej, zasilającej itp.), w wersji papierowej i na informatycznym nośniku danych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 01 Partner Sp. z o.o., ul. Lodowa 101, 93-232 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 447154,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 529146,00

  • Oferta z najniższą ceną: 529146,00 / Oferta z najwyższą ceną: 671838,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.