eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Bytom: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer ogłoszenia: 38859 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta , ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, wniesienie) fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad, kompletnych, oryginalnie zapakowanych, nie noszących śladów otwierania materiałów eksploatacyjnych do drukarek. 2. Miejscem dostawy jest Urząd Miejski w Bytomiu, ul.Strzelców Bytomskich 21, 4 piętro - pokój nr 44 (w budynku znajduje się winda). 3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny (zamiennik) Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (odpowiednio wydajność, pojemność, objętość, trwałość, chip elektroniczny) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wyklucza się produkty regenerowane. 4. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, Wykonawca winien - zgodnie z treścią art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych - wykazać, że oferowany towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (należy wskazać symbol katalogowy producenta materiału eksploatacyjnego do danego typu drukarki . Oferowany produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. 5. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega od wymagań producenta drukarek, Wykonawca zobowiązany będzie do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy , wolny od wad, w terminie 48 godzin (dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (zgłoszenie dokonane zostanie - wg wyboru Zamawiającego - pisemnie, fax-em lub drogą elektroniczną). 6. W przypadku usterki wywołanej przez stosowanie produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany będzie do zagwarantowania serwisu sprzętu w siedzibie Zamawiającego i pokrycia kosztów serwisowania, a w przypadku wystąpienia uszkodzenia niemożliwego do usunięcia , wymiany sprzętu na nowy, co najmniej o takich samych parametrach technicznych i tego samego producenta co uszkodzony sprzęt. 7. Ponadto w odniesieniu do drukarek objętych gwarancją serwisową, Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku zamiennika dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to naprawę bębna lub głowicy) uważa się pisemną lub przesłaną drogą elektroniczną bądź faksem opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki nt. przyczyn jej uszkodzenia i odmowy naprawy drukarki w ramach gwarancji. Powyższe odnosi się również do sytuacji, w której serwisant nie wykluczy, iż uszkodzenie spowodowane zostało stosowaniem zamiennika. Kosztami naprawy obciążony zostanie Wykonawca. W przypadku wystąpienia uszkodzenia niemożliwego do usunięcia, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sprzętu na nowy, co najmniej o takich samych parametrach technicznych i tego samego producenta co uszkodzony sprzęt. 8. Zaproponowane produkty równoważne muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniem, do jakiego będą przeznaczone tzn. pozwalać na pełną obsługę urządzenia, w tym na monitorowanie stanu zużycia tonera/atramentu wyposażonego w taką funkcję; spełniać wszystkie wymagane parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe. 9. Zaproponowane produkty równoważne winny działać analogicznie jak produkty oryginalne producenta drukarki. 10. Materiały eksploatacyjne winny być umieszczone w oryginalnym opakowaniu producenta materiałów eksploatacyjnych opatrzonym etykietką zawierającą numer katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności. Zamawiający dopuści produkty które posiadają gwarancję 12 miesięcy lub dożywotnią i mają termin ważności umieszczony na opakowaniu. Oznaczenie terminu ważności na opakowaniu może zostać umieszczone przez producenta lub Wykonawcę realizującego zamówienie, musi być jednak zgodne z oznaczeniem ważności na tonerze, jeżeli takowe jest umieszczane. 11. Termin przydatności do użycia zamawianych materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 12 miesięcznej rękojmi na wykonaną dostawę, liczoną od dnia zakończenia realizacji umowy. 13. Szczegółowe warunki realizacji niniejszego zamówienia określają Istotne postanowienia umowne. 14. Zamawiający informuje, iż wartość zamówienia oszacowana została na kwotę 105.365,85 zł netto..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: 3.100,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: Urząd Miejski w Bytomiu GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr konta 49-1560-1049-0000-9030-0005-1567 z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek - wadium. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Urzędzie Miejskim; 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2 w Wydziale Zamówień Publicznych, pok. nr 301. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na ww. rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Gminę Bytom reprezentowaną przez Prezydenta z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu). 7. Zamawiający: 1) zwraca wadium zgodnie z treścią art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) żąda ponownego wniesienia wadium w przypadku określonym w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Wadium powinno zabezpieczać cały 30-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty 2.dokument potwierdzający, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego, tj. złożenie opisu oferowanych materiałów eksploatacyjnych 3. oświadczenia i dokumenty 4. pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem 5. dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - oryginał dokumentu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Jakość oferowanego materiału eksploatacyjnego - 60

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany, określonych poniżej: 1) zmiana strony umowy, tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, 3) rezygnacja z określonego typu materiałów eksploatacyjnych i tym samym zmiana wynagrodzenia Wykonawcy lub zamiana ilościowa określonego typu materiałów eksploatacyjnych (zmniejszenie ilości jednego typu materiałów eksploatacyjnych i zwiększenie ilości innego typu materiałów eksploatacyjnych) przy zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych, w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego, 4) zastąpienie zaoferowanego materiału eksploatacyjnego (dotyczy tylko zamienników) innym, spełniającym wymagania. Zamiana może nastąpić wyłącznie w przypadku zaprzestania produkcji pierwotnie zaoferowanego zamiennika i nie wpływa na zmianę ceny, 5) zmiana miejsca dostawy materiałów eksploatacyjnych, 6) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu dostawy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, bądź zrezygnowania z podwykonawcy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany nin. umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Zamówień Publicznych (pokój 301) ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Organizacyjny - Kancelaria Urzędu (pokój 243) ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uzupełnienie do kryterium oceny ofert - jakość oferowanego materiału eksploatacyjnego : jakość materiału jw. oceniana będzie w poz. 9, w poz. od 11 do poz. 22, w poz. od 29 do poz.34, w poz. od 40 do poz.53, w poz. od 60 do poz.67 oraz w poz. od 74 do poz.80.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.