eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonywanie usług w zakresie przeprowadzania lokatorów eksmitowanych z lokali mieszkalnych położonych w budynkach znajdujących się na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy do pomieszczeń wskazanych eksmitowanym do zamieszkania, położonych na terenie m. st. Warszawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-22

Warszawa: Wykonywanie usług w zakresie przeprowadzania lokatorów eksmitowanych z lokali mieszkalnych położonych w budynkach znajdujących się na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy do pomieszczeń wskazanych eksmitowanym do zamieszkania, położonych na terenie m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 38854 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17618 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie przeprowadzania lokatorów eksmitowanych z lokali mieszkalnych położonych w budynkach znajdujących się na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy do pomieszczeń wskazanych eksmitowanym do zamieszkania, położonych na terenie m. st. Warszawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji. 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie przeprowadzania lokatorów eksmitowanych z lokali mieszkalnych położonych w budynkach znajdujących się na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy do pomieszczeń wskazanych eksmitowanym do zamieszkania położonych na terenie m. st. Warszawy. Przeprowadzki wykonywane będą na odrębne zlecenia wystawiane Wykonawcy przez Zamawiającego i będą wykonywane w miarę konieczności ich wykonywania. 1.1.1. w okresie od 01 kwietnia do 31 października w ciągu tego samego dnia wykonywanych jest do pięciu eksmisji, z tego co najmniej trzy w tym samym czasie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport i pracowników do wszystkich planowanych przeprowadzek, w tym do co najmniej trzech równocześnie. 1.1.2. Część wielopiętrowych budynków mieszkalnych położonych na terenie Dzielnicy Mokotów nie ma wind. Oznacza to, że ruchomości, w tym meble, należy znieść po schodach. 1.1.3. Większość budynków na Mokotowie jest własnością wspólnot mieszkaniowych - oznacza to, że należy dochować szczególnej staranności przy przeprowadzce z budynku bez windy, by nie zniszczyć klatek schodowych. Koszt naprawy uszkodzeń powstałych podczas przeprowadzki z winy pracowników wykonawcy - ponosi w całości wykonawca. 1.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wyniesienia z mieszkań całego, wskazanego przez lokatora mieszkania lub komornika, wyposażenia (mebli, sprzętu AGD, RTV,) oraz rzeczy osobistych lokatorów, zapakowania ich, załadunku na samochody (meblowozy lub inne samochody z zadaszeniem), przewiezienia do nowego budynku, rozładowania i wniesienia do wskazanego mieszkania. 1.2.1. W ramach wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie między innymi do: 1.2.1.1. Pakowania rzeczy osobistych lokatorów w torby, pudła i pojemniki dostarczone przez Wykonawcę. 1.2.1.2. Demontażu szafek, półek, karniszy, oświetlenia itp. 1.2.1.3. Rozkręcania i demontażu mebli. 1.2.1.4. Odłączania sprzętu typu pralki, lodówki itp. 1.3. Zlecenia, w oparciu o które wykonywane będą przeprowadzki, wydawane będą pisemnie Wykonawcy na co najmniej 5 dni przed terminem przeprowadzki. 1.3.1. W zleceniu, o którym mowa w pkt. 3.3. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, określony będzie adres lokalu, dzień i godzina przeprowadzki. Zlecenia będą przekazywane Wykonawcy w każdej dostępnej formie tj.: telefonicznie, e-mailem lub faxem. 1.3.2. Data i godzina przeprowadzki podana w zleceniu, o którym mowa w pkt. 3.3. niniejszej specyfikacji jest niezmienna. 1.3.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania, w każdym czasie, przeprowadzki dotyczącej eksmisji. Zamawiający bezzwłocznie powiadomi Wykonawcę o odwołaniu przeprowadzki i nie będzie ponosił żadnych kosztów z tym związanych. 1.4. Zamawiający planuje, że średni czas przeprowadzki wynosił będzie 4 godziny. 1.4.1. W przypadkach przedłużenia czasu trwania przeprowadzki powyżej 4 godzin Zamawiający zapłaci tylko ryczałtową cenę określoną przez Wykonawcę w Formularzu oferty. 1.4.2. Z 15-to letniego doświadczenia Zamawiającego w wykonywaniu eksmisji wynika, że 85 % przeprowadzek trwa do 4 godzin, 10 % przeprowadzek trwa do 1 godziny, 5 % przeprowadzek trwa powyżej 4 godzin. 1.5. Za ewentualne szkody powstałe podczas wykonywania zamówienia całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną ponosi Wykonawca. 1.6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. i 3.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach: a) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; b) ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu zamówienia; c) ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego umowy; d) zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu zamówienia; e) zmiany terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie uzupełniające oraz w przypadku wydłużających się procedur uzyskania niezbędnych uzgodnień w jednostkach miejskich o czas uzyskania w/w uzgodnień; f) zmiany wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia. 1.6.2. zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 1.6.3. Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 1.7. Czynności, o których mowa w pkt. 3 niniejszej specyfikacji mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.8. Zamówienia uzupełniające. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • J. Trybuła PRZEPROWADZKI-TRANSPORT, Brzozowa Gać 89, 24-170 Kurów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.