eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opinogóra Górna › Wykonanie instalacji sanitarnej i przyłącza budynku Zameczku do kanalizacji gminnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Opinogóra Górna: Wykonanie instalacji sanitarnej i przyłącza budynku Zameczku do kanalizacji gminnej
Numer ogłoszenia: 388438 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Romantyzmu , ul. Z. Krasińskiego 9, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717025, faks 023 6717025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumromantyzmu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji sanitarnej i przyłącza budynku Zameczku do kanalizacji gminnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji i budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej budynku Zameczku do kanalizacji gminnej. Na wykonanie przedmiotu zamówienia składać się będzie: 1) wykonanie wykopów do kanałów, 2) montaż kanałów wraz z urządzeniami, 3) wykonanie próby szczelności kanału sanitarnego, 4) zasypka kanalizacji, 5) na ostatnim odcinku odnalezienie istniejącego kanału od Zamku do zbiornika ścieków, wykonując wykop poprzeczny w rejonie studni S15.3 Teren objęty przedmiotem zamówienia realizowany będzie na Zespole Pałacowo - Parkowym Muzeum Romantyzmu w Opinogórze przy ulicy Z. Krasińskiego 9. Szczegółówy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załacznik Nr 8 SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. zrealizowaniem w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej trzech zamówień podobnych o wartości nie mniejszej od złożonej oferty brutto. Przez zamówienie podobne należy rozumieć zamówienie zawierające wykonanie przyłącza kanalizacyjnego. 3) wykażą się posiadaniem niezbędnego potencjału kadrowego do wykonania prac objętych niniejszym przedmiotem zamówienia, tj.: osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji i doświadczenie w pracach przy obiektach zabytkowych, 4) wykażą się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym, tj.: dysponowaniem niezbędnymi maszynami i urządzeniami do wykonania budowy niniejszego przedmiotu zamówienia. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunków. 1.Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się co najmniej trzema zamówieniami podobnymi zrealizowanymi w przeciągu ostatnich 3 lat od daty wszczęcia niniejszego postępowania, w obiektach zabytkowych (znajdujących się w wykazie Krajowego Ośrodka Badań i Dokumentacji Zabytków) dla podmiotów o których mowa w art.3 ust.1 pkt.1-3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 (Dz.U. Nr 223 poz. 1655 z późn zm.), lub znajdujących się na terenie chronionym tj. na terenie zespołów zabytkowych pod nadzorem i opieką konserwatora zabytków, Zamawiający dokona sprawdzenia tego warunku na podstawie przedstawionego wykazu zamówień wykonanych przez Wykonawcę, Do w/w wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane terminowo i z należytą starannością. 2.Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego potencjału kadrowego, Zamawiający uzna posiadanie, przez pracownika wyznaczonego jako kierownika robót, uprawnień zgodnych z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Kultury ws. Prowadzenia prac konserwatorskich i restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz. 1579 z 2004 r.) przy prowadzeniu i nadzorze robót oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający uzna dysponowanie niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia potwierdzone przedłożeniem zestawienia środków trwałych za ostatni zamknięty rok obrachunkowy. 4.Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna nie zaleganie w opłacie należnych składek ZUS, opłatach i podatkach skarbowych. 5.Za spełnienie warunku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Data sporządzenia oświadczenia - przed upływem terminu do składania ofert. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Data wystawienia niniejszego dokumentu nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania - zgodnie ze wzorem wykazu stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. Data sporządzenia wykazu - przed upływem terminu do składania ofert. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego np. Izby Inżynierów Budownictwa - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ, 5) Zestawienie środków trwałych za ostatni zamknięty rok obrachunkowy (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające o nie zaleganiu w opłacaniu należnych podatków i opłat. Data wystawienia niniejszego dokumentu nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające o nie zaleganiu w należnych składkach. Data wystawienia niniejszego dokumentu nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty, o których mowa ww. należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - najkrótszy termin wykonania zamówienia - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumromantyzmu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Romantyzmu, adres: 06-406 Opinogóra, ul. Z. Krasińskiego 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 08:30, miejsce: Muzeum Romantyzmu, adres: 06-406 Opinogóra, ul. Z. Krasińskiego 9, Sekretariat pok. Nr 107.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.