eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Dobudowa punktów świetlnych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Dąbrowa Górnicza: Dobudowa punktów świetlnych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
Numer ogłoszenia: 388384 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296018 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa punktów świetlnych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 5.186.000,00 EUR. 1. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres szczegółowy robót obejmuje: 1.1. przebudowę oświetlenia drogowego przy ulicy Kasprzaka, Laski i Budowlanych, 1.2. budowę oświetlenia drogowego przy ulicy Letniej, 1.3. budowę oświetlenia drogowego przy ulicy Stacyjnej. 2. Przed przystąpieniem do robót, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na własny koszt i na własne ryzyko: 2.1. ustalenia z firmą TAURON Dystrybucja SA terminów wyłączenia sieci oświetlenia ulicznego, 2.2. uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego , 2.3. zorganizowania zaplecza techniczno-socjalnego budowy; 2.4. dokonania uzgodnień z odpowiednimi jednostkami w zakresie oznakowania i organizacji ruchu wynikającej z przyjętej technologii organizacji robót w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia i prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP. 2.5 nieodpłatnego sporządzenia Programu Zapewnienia Jakości oraz planu BIOZ (bezpieczeństwo i ochrona zdrowia) niezwłocznie po podpisaniu umowy, jednak przed przekazaniem placu budowy i przystąpieniem do robót budowlano montażowych, 2.6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami będącymi przedmiotem umowy przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, zgodnie z obowiązującym prawem. 2.7. W czasie realizacji umowy Wykonawca jest odpowiedzialny za dokładne wytyczenie robót zgodnie z projektem budowlanym, a po ich zakończeniu do sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej. 2.8. Roboty budowlane będą się odbywać w strefie niebezpiecznej, odległej od krawędzi jezdni o ok. 3.5 m, po której będzie się odbywał ruch pojazdów samochodowych. Z chwilą przejęcia placu budowy Wykonawca zobowiązuje się do: 2.8.1. urządzenia i utrzymania na własny koszt terenu udostępnionego przez Zamawiającego pod zaplecze budowy oraz teren budowy, 2.8.2. po zakończeniu prac Wykonawca uporządkuje teren zaplecza i place budów i przywróci je do stanu pierwotnego. 2.8.3. właściwej organizacji robót oraz należytego wykonania zobowiązań umownych, 2.8.4. ponoszenia całkowitej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku lub w związku z prowadzonymi pracami. 2.8.5. naprawienia szkód wyrządzonych osobom trzecim w trakcie realizacji robót, 2.9. W ramach kosztów ogólnych budowy (wchodzących w skład kosztów pośrednich) Wykonawca będzie ponosił koszty: 2.9.1. wykonania i utrzymania zaplecza technicznego dla potrzeb budowy, 2.9.2. uzyskania od zarządcy drogi tj. Wydziału Komunikacji i Drogownictwa decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych; tekst jednolity (Dz. U. z 2013r. poz. 260 wraz z późn. zm.) 2.9.3. opracowania projektów organizacji ruchu na czas trwania robot, 2.9.4. oznakowania i bieżącego utrzymania organizacji ruchu w czasie trwania robót. 2.9.5. pełnej obsługi geodezyjnej dla celów prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia 2.9.6. utrzymania na bieżąco w czystości dróg dojazdowych do terenu budowy. 2.9.7. utrzymania ruchu na terenie budowy, zabezpieczenia dojść do posesji w okresie realizacji inwestycji. 2.9.8. składowania na składowiskach odpadów powstałych w wyniku realizacji inwestycji, 2.9.9. bieżących badań związanych z zagęszczaniem podłoża (wykopy pod kable, słupy itp.), 2.9.10. naniesienia zmian na mapie zasadniczej, 2.9.11. wykonania dokumentacji powykonawczej, 2.10.12. nadzorów branżowych użytkowników istniejącego uzbrojenia terenu, 2.11.13. ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności, 3. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia wstępu na plac budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą - Prawo budowlane, oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą, a także upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego. 4. dokonanie pomiarów GPS nowo wybudowanych lub zamontowanych punktów świetlnych w standardzie współrzędnych WGS 84 - wyniki pomiarów należy przekazać zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 6. Wykonawca po przejęciu placu budowy winien podjąć wszelkie niezbędne kroki związane robotami budowlanymi w celu ochrony środowiska, zarówno na terenie budowy, jak i w jego otoczeniu, 7. Wykonawca zobowiązuje się do stworzenia takich warunków wykonania przedmiotu umowy, które zapewnią całkowite bezpieczeństwo dla znajdujących się w obrębie robót ludzi i mienia. W szczególności Wykonawca będzie ponosił całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone choćby nieumyślnie w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a także podjętymi przez Wykonawcę działaniami, 8. Wykonawca i Zamawiający będą uczestniczyć w naradach roboczych i koordynacyjnych, jakie mogą odbywać się na wniosek stron niniejszej umowy na terenie placu budowy lub w siedzibie Zamawiającego. 9. W czasie wykonania przedmiotu umowy Wykonawca będzie usuwał i składował na własny koszt i na własne ryzyko wszelkie urządzenia pomocnicze oraz zbędne materiały, odpady i śmieci, stosując obowiązujące przepisy prawa, 10. Materiały i urządzenia montowane w ramach prac budowlanych powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art.10 ustawy Prawo budowlane oraz dokumentacji projektowej. 11. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać certyfikat na znak bezpieczeństwa, zgodność z Polską Normą, normą branżową lub aprobatą techniczną itp. na materiały i urządzenia stosowane do realizacji zadania. 12. Wykonawca w terminie dwóch (2) tygodni od daty podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania z podziałem na poszczególne zadania/ulice, który będzie stanowić Załącznik do umowy. Harmonogram winien być podpisany przez osoby reprezentujące Wykonawcę. 12.1. Harmonogram winien określać zakres, kolejność wykonywanych robót oraz terminy (jednostka czasu - 1 tydzień) rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów zadań oraz ich elementów. Wszelkie niezbędne zmiany w harmonogramie wynikające z zaistniałych zdarzeń w trakcie realizacji zadania, dokonuje Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej. Zatwierdzenie zmiany wymaga podpisów właściwych Inspektorów Nadzoru oraz Naczelnika Wydziału prowadzącego inwestycję lub jego zastępcy. 13. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłego przestrzegania terminów wykonania poszczególnych etapów robót wynikających z przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu. 14. Po zakończeniu prac Wykonawca ma obowiązek dostarczyć dokumentację techniczną w zakresie dotyczącym zgłaszanej do odbioru inwestycji, w tym informacje dotyczące wymaganego i uzyskanego poziomu natężenia oświetlenia lub luminancji. 5. Rozwiązania równoważne 5.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 5.2 Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ, w szczególności dokumentacji projektowej. 6. Ubezpieczenia 6.1.Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy zł) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało niniejsze ogłoszenie o zamówieniu w BZP. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. Nie później niż w ostatnim dniu ważności ubezpieczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy o przedłużonym terminie ważności. 6.2.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie. 6.3.W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność polisy do dnia ustalonego przez Strony. 6.4.Niedostarczenie polisy w terminie traktowane będzie jako nienależyte wykonanie umowy i skutkowało będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w § 11 ust. 2 projektu umowy. 7. Gwarancja i rękojmia 1. Strony na wykonane prace ustalają okres rękojmi wynoszący 12 miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 2. Na wykonane roboty i materiały ustala się okres gwarancji jakości wynoszący 60 m-cy, którego początek liczony jest od daty odbioru końcowego. Informacje dodatkowe: Z postępowania wykluczono jednego Wykonawcę. Uszczegółowienie sekcji: - IV.5 niniejszego ogłoszenia: Szacunkowa wartość zamówienia bez zamówienia uzupełniającego: 1 410 447,72 zł - IV.6 ogłoszenia: Cena netto wybranej oferty: 610 371,81 zł; Oferta z najniższą ceną netto: 610 371,81 zł; Oferta z najwyższą ceną netto: 874 450,78 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARAD ENERGIA Sp. z o.o. , Sp. komandytowa, ul. J. Gacka 1 C, 41-218 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1410447,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 750757,32

  • Oferta z najniższą ceną: 750757,32 / Oferta z najwyższą ceną: 1075574,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.