eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Rewaloryzacja Parku Południowego w Sopocie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Sopot: Rewaloryzacja Parku Południowego w Sopocie
Numer ogłoszenia: 388350 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni , al. Niepodległości 930/4, 81-861 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5502481, faks 058 5515534.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewaloryzacja Parku Południowego w Sopocie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wykonanie alejek parkowych z mieszanki gliniasto żwirowej , 2. wykonanie alejek, drogi dojazdowej do szpitala oraz placyków przy fontannie i grzybkach solankowych z kostki kamiennej, 3. renowacji trawników w części południowej parku, 4. kompleksowa budowa trawników kwietników i powierzchni zadarnionych w części północnej, 3.1 Zestawienie charakterystycznych wielkości (w m2): 3.1.1 Nawierzchnie Część opracowania Nawierzchnia typu Hanse Grand Nawierzchnie z kostki kamiennej Nawierzchnia placu zabaw z płyt poliuretanowych 1 Część Parku w granicach Placu Przyjaciół Sopotu 35 0 0 2 Część I - północna Parku 2206 655 0 3 Część Parku na działce nr 24 (Kościół) 91 122 0 4 Część II - południowa Parku 1281 160 190 Suma powierzchni nawierzchni 3613 937 190 3.1.2 Trawniki, kwietniki, ukształtowanie rabat i nasadzenia nowych roślin, powierzchnia zadarniona, obsadzona, krzewami, bylinami runem itp. 5050,78 suma niektórych składowych ogólnej powierzchni całej zieleni wraz z detalami 2341,10 reszta powierzchni zielonej bez detali 7391,88 detal 1 131,74 detal 2 77,29 detal 3 277,24 detal 4 398,83 suma całej zieleni z detalami w części północnej 8276,98 Renowacja trawników w część południowej - 6000 m2 3.1.3 budowa fontanny z funkcją podświetlenia, 3.1.4 przebudowa sieci elektro-energetycznej, 3.1.5 przebudowa sieci sanitarno-kanalizacyjnej, 3.1.6 budowa systemu nawadniającego, 3.1.7 przebudowa przyłączy wodociągowych, 3.1.8 odwodnienie nawierzchni, 3.1.9 wykonanie obiektów małej architektury ogrodowej 3.1.10 replika historycznego zegara-barometru, 1 szt 3.1.11 Budowa grzybka - pijalni wód mineralnych; 3.1.12 Instalacja monitoringu wraz z przyłączem teletechnicznym i siecią 3.1.13 Prace nie objęte dokumentacją projektową wymienione w Załączniku nr 7 -Budowa grzybka - pijalni wód mineralnych; -usunięcie kłody topoli, -przeniesienie rzeźb; -wykonanie nasadzeń drzew - nasadzenia zamienne wynikających z Decyzji Konserwatora zabytków Miasta Sopotu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45.26.25.12 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 150 000 zł , słownie sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 12.2. Wadium może być wniesione: w pieniądzu przelewem na konto: Konto bankowe: Bank Milenium S.A. nr 161160 2202 0000 0001 0204 2576 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 42 z 2007r., poz. 275 z późniejszymi zmianami).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;- w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej 3 zamówienia w zakresie urządzania i rewitalizacji obiektów zieleni zabytkowej o charakterze złożonym, wielobranżowym /drogi, zieleń. mała architektura itp./ w tym jedno o wartości brutto min 3 500 000 zł oraz - wykażą się doświadczeniem w zakresie trwającej co najmniej 3 lata pielęgnacji obiektów zieleni o wartości brutto minimum 350 000 zł. wykażą się osobami które posiadają niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia : kwalifikacje zawodowe doświadczenie zawodowe: wykształcenie kierunkowe: 1. minimum 1 kier. robót z uprawnieniami budowlanymi branży drogowej 2. minimum 1 kier. robót z uprawnieniami branży elektrycznej 3. minimum 1 kier robót z uprawnieniami branży sanitarnej 4. minimum 1 kier. robót ogrodniczych z wykształceniem wyższym ogrodniczym, architektura krajobrazu 5.min. 1 osoba, posiadających kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania prac z zakresu pielęgnacji drzew ozdobnych 6. min. 1 osoba posiadające kwalifikacje i uprawnienia do nadzoru z zakresu pielęgnacji drzew ozdobnych 7. min. 1 osoba posiadającą uprawnienia określone w rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych (Dz ustaw z dnia 30 czerwca 2004) (obiekt w sferze ochr. konserwatorskiej) - przy realizacji obowiązują przepisy ustawy z dnia 23 lipca 2003r., o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami DZ Ustaw 03/162/1568 z późniejszymi zmianami posiadają dostępne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min 6 000 000 zł; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust1 Prawa Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust1; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; - informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem opłaconej składki wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4, wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz doświadczenia zawodowego pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 5 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 5 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował ;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.sopot.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 81-861 Sopot, Aleja Niepodległości 930.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 11:00, miejsce: w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta w Sopocie ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.