eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Przebudowa drogi powiatowej nr 1329N w Iławie, ulice Dąbrowskiego i ul. Zalewskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Iława: Przebudowa drogi powiatowej nr 1329N w Iławie, ulice Dąbrowskiego i ul. Zalewskiej
Numer ogłoszenia: 388226 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Iławie , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6485468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eprzetargi.owg.pl/pzdilawa/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1329N w Iławie, ulice Dąbrowskiego i ul. Zalewskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1329N w Iławie, ul. Dąbrowskiego i ul. Zalewskiej wraz z infrastrukturą techniczną. Długość przebudowywanej drogi 2,03 km; w tym ul. Dąbrowskiego 1,074 km i ul. Zalewskiej 0,964 km. Przedmiot zamówienia obejmuje: poszerzenie jezdni, przebudowę skrzyżowania ul. Dąbrowskiego z ul. Kajki (budowa minironda) oraz skrzyżowania z ul. Dąbrowskiego z ul. Zalewską i ul. Lipowy Dwór, przebudowę i budowę nowych zatok autobusowych, przebudowę i budowę nowych chodników, budowę ścieżek rowerowych, przebudowę przejść dla pieszych, przebudowę oświetlenia, kolizji energetycznych, przebudowę sieci wodociągowej, deszczowej. Zamówienie realizowana będzie na podstawie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów, ustaleń ze SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i prowadzeniem działań promocyjnych - zamontowanie na czas realizacji robót tablic informacyjnych - 3 szt., a po zakończeniu realizacji tablic pamiątkowych - 3 szt. (tablice muszą spełniać wymagania określone w dokumencie Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 2007 - 2013). Zakres robót obejmuje:Roboty budowlane drogowe: Roboty pomiarowe; wycinka drzew wraz z karczowaniem pni, wywozem dłużyc, karpiny i gałęzi.Rozbiórka istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni i chodników, istniejącą nawierzchnię należy usunąć do warstw gruntu nośnego. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku, podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, ułożenie nowych warstw konstrukcji nawierzchni (warstwy podbu-dowy z betonu asfaltowego, warstwy wiążącej z asfaltobetonu, warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego). Korekta geometrii jezdni; wykonanie poszerzeń nawierzchni jezdni. Przebudowa ciągów pieszych po obu stronach jezdni wraz z wydzieleniem ścieżek rowerowych. Przebudowa istniejących zatok autobusowych (łącznie z korektą ich geometrii, zmianą lokalizacji) oraz budowa nowych zatok autobusowych. Przebudowa skrzyżowania z ul. Kajki, nieskanalizowanego na skrzyżowanie typu mini-rondo bez sygnalizacji świetlnej. Przebudowa skrzyżowania ul. Dąbrowskiego i ul. Zalewskiej z ul. Lipowy Dwór. Zieleń wraz z nasadzeniami kompensacyjnymi drzew. Oznakowanie pionowe i poziome - stała organizacja ruchu. Wykonanie dokumentacji wraz z uzgodnieniami czasowej organizacji ruchu; wykonanie, utrzymanie i likwidacji czasowej organizacji ruchu. Obsługa geodezyjna, wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego - dokumenta-cja w 3 egz. Przebudowa infrastruktury: Przebudowa oświetlenia, kolizji energetycznych Budowa systemu odwodnienia drogi (kanalizacja deszczowa). Przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej w niezbędnym zakresie (kanalizacja deszczowa, wodociągowa, elektroenergetyczna). Obsługa geodezyjna, wykonanie powykonawczego pomiaru geodezyjnego - dokumenta-cja w 3 egz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w załączniku Nr I do SIWZ kosztorys ofertowy - przedmiar robót oraz dokumentacji budowlana wraz ze SST - wszystkie branże - stanowiąca załącznik Nr II do SIWZ Wykonany zakres robót ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie przebudowanej ulicy, a także spełnienie przez Zamawiającego wszystkich warunków narzuconych umową o do-finansowanie zawartą z Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Warmia - Mazury 2007 - 2013..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200000,00 zł; słownie: dwieście tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pi-semne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia; nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1)W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 lit. a) ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI. ust. B 1. 2)W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 lit. b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: 2.1.doświadczenie: w okresie ostatnich 5 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowa-nia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wyko-nał z należytą starannością co najmniej 1 zadanie, odpowiadającego swoim ro-dzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (budowa lub przebudowa ulicy kategorii nie niższej niż Z wraz z infrastrukturą techniczną) o nawierzchni mineralno - bitumicznej, o wartości minimum 10.000.000 zł brutto. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w punkcie VI podpunkt C1. W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.2.potencjał kadrowy: wykonawca musi posiadać do dyspozycji wykwalifikowany niezbędny potencjał kadrowy w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a)Kierownik budowy. Minimalne wymagania: 5 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik budowy. wykształcenie wyższe techniczne. uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń. osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. b)Kierownik robót drogowych - minimalne wymagania:5 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik robót w dziedzinie budownictwa o specjalności drogowej, osoba musi wykazać się, że kierowała robotami drogowymi., wykształcenie wyższe lub średnie techniczne. uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej, osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa c)Kierownik robót elektroenergetycznych - minimalne wymagania: 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót elektro-energetycznych, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie instalacji elektroenergetycznych,uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami w specjalności sieci i instalacji elektroenergetycznych,osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa d)Kierownik robót sanitarnych - minimalne wymagania: 4 lata stażu pracy zawodowej, w tym min.1 rok jako kierownik robót sanitarnych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, uprawnienia budowlane umożliwiającej kierowanie robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, osoba ta musi należeć do Izby Inżynierów Budownictwa e)specjalista od budowy zieleni - minimalne wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie w kierunku architekt krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni lub ogrodnictwa posiadający co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2 lata przy urządzaniu terenów zielonych. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa punkcie VI podpunkt C2. Zamawiający dopuszcza pełnienie roli kierownika budowy oraz innych funkcji określonych w ppkt.2.2 przez jedną osobę pod warunkiem posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień Zamawiający dopuszcza jednocześnie pełnienie przez 1 osobę funkcji określonych ppkt.2.2 lit. a),b), c); d),e); f), pod warunkiem posiadania odpowiedniego wy-kształcenia, doświadczenia i uprawnień. Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.3.potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować następującymi narzędzia-mi i urządzeniami wymienionymi poniżej Układarka mas bitumicznych szt.1; Walec ogumiony szt.1; Walec stalowy szt.2; Walec wibracyjny szt.1 Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 5 do SIWZ, o którym mowa w punkcie VI podpunkt C 6. Jeżeli wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wyko-nania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, w tym również zapewnienia wytworzenia mieszanki mineralno - bitumicznej na potrzeby wyko-nania zamówienia, w terminie jego realizacji. 3)W zakresie warunku wskazanego w punkcie V ust. 1 lit. c) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia wykonawca musi przedstawić kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia wysokości na wartość, co najmniej 1.000.000 złotych (słownie: jeden milion złotych), 4)W zakresie warunku wskazanego w punkcie V ust. 1 lit. d), że nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie VI ust. 1, pkt. B.3 kserokopię zaświadczenia z ZUS lub KRUS i US oraz złożonego oświadczenia zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w punkcie VI ust.1 pkt. B.4 SIWZ. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku gra-nicznego - spełnia - nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3) ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Wypełniony Formularz wg wzoru Nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym A.2) Zaakceptowany projekt umowy - wg wzoru Nr 8. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamó-wień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo-łecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - wg wzoru Nr 2. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych (zakończonych) robót w okresie ostatnich 5 lat przed wszczę-ciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, wystawionymi przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia - zgodnie ze wzorem Nr 3. C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - wg wzoru Nr 4; do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie do przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa C.3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wy-konania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi bę-dzie dysponował. C.4) Oświadczenie osób uczestniczących przy realizacji zadania (wykazanych we wzorze nr 4) na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją projektu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2007r o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 z późn. zm.) zgodnie z wzorem 4a. C.5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wyko-nania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. C. 6) Wykaz potencjału technicznego zgodnie z wzorem nr 5 C. 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli wykonawca dysponuje narzędziami i urządzeniami innych podmiotów. C. 8) Harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający elementy zawarte w kosztorysie ofertowym (na poszczególne branże) oraz zawierający co najmniej następujące elementy: element zadania, termin realizacji tego elementu i wartość netto, wartość brutto elementu zgodnie z kosztorysem ofertowym, projektem budowlanym, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przeprowadzoną wizją lokalną na miejscu planowanej budowy. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub doku-menty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, po-twierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozło-żenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wła-ściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E za-stępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, wła-ściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonaw-ca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do repre-zentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B.1 do B.4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpi-sania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ilawa-sp.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarzad Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 3 7, 14-200 Iława.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarzad Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 3 7, 14-200 Iława, pokój nr 37.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie przewidziane jest do współfinansowania w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach projektu indywidualnego pn. Program rozwoju turystyki w obszarze Kanału Elblaskiego i Pojezierza Iławskiego na lata 2004-2006 z perspektywą lat 2007-2013 z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.