eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Utrzymanie czystości budynków Sądu Rejonowego w Ciechanowie, terenu w ramach działek Sądu Rejonowego w Ciechanowie oraz przyległych chodników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Ciechanów: Utrzymanie czystości budynków Sądu Rejonowego w Ciechanowie, terenu w ramach działek Sądu Rejonowego w Ciechanowie oraz przyległych chodników
Numer ogłoszenia: 388194 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Ciechanowie , ul. Mikołajczyka 5, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6741633, faks 023 6741633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanow.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości budynków Sądu Rejonowego w Ciechanowie, terenu w ramach działek Sądu Rejonowego w Ciechanowie oraz przyległych chodników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie czystości : - budynku Sądu Rejonowego położonego w Ciechanowie ul. Grodzka 1 o powierzchni 713,10 m2/, (obejmuje klatkę schodową od wejścia z zewnątrz budynku do II piętra, pokoje ( w tym sale rozpraw ) nr 102, 111, 112 i 113 położone na I piętrze wraz z korytarzem w części przylegającej do pokoi od 111 do końca korytarza, pokoje ( sekretariaty i in. ) nr 219, 220,221,222,226,227 oraz korytarz i łazienki na II piętrze oraz pomieszczenia magazynowe- archiwum nr 01,02 oraz część korytarza w piwnicach do drugich schodów patrząc od archiwum). - budynku Sądu Rejonowego położonego w Ciechanowie ul. Mikołajczyka 6 o powierzchni 1113,70 m2 ( całość budynku) - budynku Sądu Rejonowego - Wydział Ksiąg Wieczystych położonego w Ciechanowie ul. 17-go Stycznia 14 o powierzchni 203,90 m2 ( całość budynku) - oraz terenów wokół budynków Sądu przy: ul. Mikołajczyka 6 ( teren zielony - 500 m. kw.; teren zewnętrzny - 957 m. kw.) i 17 Stycznia 14 - (teren zielony - 110 m.kw. ; teren zewnętrzny- 184 m. kw.) oraz utrzymania czystości chodnika przy działce ul. Mikołajczyka 5( pow.296 m. kw.) i wzdłuż działki przy ul. Mikołajczyka 6( 450 m kw. ) i 17 Stycznia 14( 64 m kw).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności i czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. - oświadczenie pisemne, że wykonawca posiada dokument - poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli min. POUFNE lub zatrudnia Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych wraz z odpowiednim dokumentem potwierdzającym, że Pełnomocnik Ochrony został przeszkolony w zakresie ochrony informacji niejawnych i kserokopię jego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli min. POUFNE. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń biurowych o pow. min 1.500 m2 , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączenia minimum jednego dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, aktualny w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechanow.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Ciechanowie ul. Mikołajczyka 6 Oddział Finansowy Pokój nr 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Ciechanowie ul. Mikołajczyka 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.