eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › OPRACOWANIE KREACJI I ZAPROJEKTOWANIE KOMPLEKSOWEJ WIZERUNKOWO-PRODUKTOWEJ KAMPANII MULTIMEDIALNEJ NA RYNKACH BRYTYJSKIM, NIEMIECKIM I FRANCUSKIM



Ogłoszenie z dnia 2010-11-29

Warszawa: OPRACOWANIE KREACJI I ZAPROJEKTOWANIE KOMPLEKSOWEJ WIZERUNKOWO-PRODUKTOWEJ KAMPANII MULTIMEDIALNEJ NA RYNKACH BRYTYJSKIM, NIEMIECKIM I FRANCUSKIM
Numer ogłoszenia: 388088 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE KREACJI I ZAPROJEKTOWANIE KOMPLEKSOWEJ WIZERUNKOWO-PRODUKTOWEJ KAMPANII MULTIMEDIALNEJ NA RYNKACH BRYTYJSKIM, NIEMIECKIM I FRANCUSKIM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie kreacji i zaprojektowanie kompleksowej wizerunkowo-produktowej kampanii multimedialnej na rynkach brytyjskim, niemieckim i francuskim. Kampania będzie realizowana w latach 2011-2012 na rynkach: niemieckim, francuskim i brytyjskim Kampania realizowana jest w ramach działania 6.3 Promocja turystycznych walorów Polski (oś priorytetowa 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt PO IG 6.3..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Eskadra Sp. z o.o., ul. Jeleniogórska 17, 30-422 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 244000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 244000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 244000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 30.07.2010 r. Zamawiajacy Polska Organizacja Turystyczna wszczęła postępowanie konkursowe na OPRACOWANIE KREACJI I ZAPROJEKTOWANIE KOMPLEKSOWEJ WIZERUNKOWO-PRODUKTOWEJ KAMPANII MULTIMEDIALNEJ NA RYNKACH BRYTYJSKIM, NIEMIECKIM I FRANCUSKIM Numer ogłoszenia: 232656 - 2010. Nagrodą w konkursie było zaproszenie autora wybranej pracy konkursowej zgodnie z art. 111 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki na szczegółowe opracowanie pracy konkursowej. Zamawiający przeprowadził negocjacje w trybie j.w. z uczestnikiem konkursu, którego praca konkursowa uzyskała największą luczbę punktów i zawarł z nim przedmiotową umowę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.