eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowno › Dostawa fabrycznie nowej posypywarko - solarki, wytwornicy solanki i pługa lemieszowego do siedziby Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-25

Bukowno: Dostawa fabrycznie nowej posypywarko - solarki, wytwornicy solanki i pługa lemieszowego do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 387986 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Bukownie , ul. Leśna 7b, 32-332 Bukowno, woj. małopolskie, tel. 032 6421204, 6421612, faks 032 6421204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy Bukowno.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej posypywarko - solarki, wytwornicy solanki i pługa lemieszowego do siedziby Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowej posypywarko-solarki w ilości - 1 szt. fabrycznie nowej wytwornicy solanki w ilości - 1 szt. fabrycznie nowego pługa lemieszowego w ilości - 1 szt. 3.1. Opis przedmiotu zamówienia 3.1.1. Wymagania ogólne, techniczno-eksploatacyjne i wyposażenia fabrycznie nowej piaskarko-solarki: (pod pojęciem fabrycznie nowa Zamawiający rozumie posypywarko solarkę nie używaną, nie zniszczoną, nie eksploatowaną), 1. Piaskarka fabrycznie nowa rok produkcji - 2013r, 2. Możliwość posypywania czystą solą oraz materiałami uszorstniającymi piaskiem, mieszanką piasku z solą, itp. 3. Podawanie materiału do zwalczania śliskości podajnikiem z ryflowanej taśmy gumowej, 4. Napęd od silnika wysokoprężnego o mocy 8 kW, 5. Układ elektryczny zmiany asymetrii posypywania, 6. Sprężyny gazowe umożliwiające łatwe podnoszenie zesypu i talerza rozrzucającego, 7. Gniazdo rozłączne pomiędzy kabiną pojazdu a posypywarką, 8. Pojemność zbiornika posypywarki - max 5m3, 9. Pojemnik wykonany z blach stalowych o grubości 2 mm, śrutowany i lakierowany metodą proszkową, 10. Krata nasypowa o oczkach 100 x 100 mm, 11. Odchylana pokrywa zbiornika zasadniczego z mechanizmem łatwego otwierania, 12. Rama podhakowa do załadunku posypywarki na hakowca. Max szerokość płóz ramy - 1020 mm, max długość ramy podhakowej - 4.300 mm, 13. Bezdotykowy system kontroli posypywania, przy braku materiału na talerzu pojawia się sygnał na pulpicie sterowniczym 14. Pulpit sterujący w kabinie pojazdu, uruchamianie silnika z kabiny pojazdu, zintegrowane z pulpitem sterującym, 15. Układ sterowania umożliwiający utrzymywanie zadanych parametrów posypywania bez względu na prędkość jazdy, 16. Układ sterowania z możliwością zaprogramowania trzech rodzajów materiałów stałych i jednej cieczy, 17. Zakres szerokości posypywania w zakresie 2-10 m (zmiana co 1 m). Gęstość posypywania 5-40 g (zmiana co 1g) dla soli, 20-300g (zmiana co 10 g) dla materiałów uszarstniających, 18. Możliwość chwilowego, dwukrotnego zwiększenia dawki posypywania, 19. Licznik zużytych materiałów, godzin pracy i ilości przejechanych km (dziennie i narastająco) z pulpitu sterującego, 20. Sterowanie podłączone do tachografu pojazdu i sterujące posypywarką tak by zadane parametry były utrzymane bez względu na zmianę prędkości jazdy, 21. Karta pamięci do zapisywania danych pracy posypywarki z możliwością przekazywania do drukarki lub do komputera z programem rozliczającym pracę posypywarki, pojazdów i kierowców w akcji zimowej i prowadzenia analiz, 22. Czytnik kart pamięci i program komputerowy analizujący i rejestrujący pracę posypywarki, 23. Światło ostrzegawcze, 24. Lampa robocza czerwona, 25. Kompletna instalacja zwilżania soli, pojemność zbiorników na solankę - 1760 litrów , przyłącze do napełniania typ C, zbiorniki umieszczone po obu stronach posypywarki, 26. Piaskarka pomalowana na kolor pomarańczowy, RAL 2011, lakierowanie metodą proszkową, 27. Drabinka umożliwiająca łatwe wchodzenie i schodzenie wykonana ze stali szlachetnej, 28. Dostawa posypywarki i wykonanie nieodpłatnego pierwszego montażu posypywarki na nośnik w siedzibie Zamawiającego, 29. Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia na okres min 24 miesiące (licząc od daty odbioru), 30. Zapewnienie obsługi serwisowej i napraw gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego. W przypadku gdy warunki techniczne uniemożliwią wykonanie naprawy u Zamawiającego, Wykonawca dokona naprawy we własnym serwisie ponosząc koszty transportu urządzenia oraz zapewni na czas naprawy urządzenie zastępcze, gdy czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni, 31. Dołączenie do przekazanej piaskarki opracowanej w języku polskim deklaracji zgodności i instrukcji techniczno - eksploatacyjnej, 32. Katalog części zamiennych w języku polskim, 3.1.2. Wymagania ogólne, techniczno-eksploatacyjne i wyposażenia fabrycznie nowej wytwornicy solanki: 1. Zbiornik wykonany z żywic poliestrowych wypełnionych poliuretanem, 2. Zbiornik podzielony na trzy komory - komora I a. silnik elektryczny 400V, b. pompa odporna na działanie soli c. zawór 3-drogowy umożliwiający napełnianie zbiorników posypywarki i zbiornika magazynowego, - komora II do napełniania solą (ok. 500 kg) - komora III do napełniania wodą (ok. 2000 litrów wody), 3. Jednorazowa produkcja - 2.300 litrów solanki o stężeniu 20 - 22% w ciągu 40 minut, 4. Obudowa wykonana z płyt poliestrowych, 5. Szafa elektryczna z izolacją typu IP65 oraz automatycznymi bezpiecznikami, 6. Wąż do napełniania zbiorników min. 10 mb z przyłączem typu C, 7. Możliwość stosowania każdego rodzaju soli, 8. Wymiary gabarytowe max: - długość 2.400 mm, - szerokość 1.500 mm, - wysokość 1.400 mm, 9. Instrukcja techniczno - eksploatacyjna w języku polskim, 10. Katalog części zamiennych w języku polskim, 3.1.3. Wymagania ogólne, techniczno-eksploatacyjne i wyposażenia fabrycznie nowego pługa lemieszowego: 1. Wysokość odkładnicy min - 1.100 mm, 2. Długość odkładnicy, lemiesza - 3.000 mm, 3. Szerokość odśnieżania min - 2.600 mm, 4. Ciężar pługa max - 550 kg, 5. System hydraulicznego docisku pługa do nawierzchni odśnieżanej w czasie pracy, 6. Pomarańczowa odkładnica wykonana z tworzywa sztucznego barwionego (nie malowana), 7. Dwuwarstwowa odkładnica wykonana jako jednolita całość (bez klejenia) z pustą przestrzenią wewnątrz tłumiącą drgania i hałas w czasie pracy, 8. Tworzywo odkładnicy posiadające pamięć kształtu tzn. przy odkształceniach spowodowanych uderzeniem w czasie kolizji nie pękając powraca do pierwotnego kształtu, 9. Cztery gumowe listwy zgarniające uchylne niezależne od siebie z możliwością regulacji siły uginającej, 10. System dopasowujący ustawienie pługa do nachylenia profilu drogi w kierunku poprzecznym, 11. Tłoczyska siłowników wykonane ze stali szlachetnej lub chromowane, 12. Stalowe odbojnice zabezpieczające pług przed uderzeniami w krawężnik po lewej i prawej stronie pługa, 13. Płyta montażowa urządzenia DIN 5, 14. Elektrohydrauliczny układ sterowania zasilany z akumulatora pojazdu, zabudowany na pługu i sterowany pulpitem z kabiny kierowcy z funkcjami: podnoszenie, opuszczanie, skręt w lewo i prawo, oraz pozycja pływająca, 15. Ucho transportowe do przemieszczania pługa, 16. Dwa koła podporowe samo skrętne z regulacją pionową przy pomocy mechanizmu śrubowego, 17. Oświetlenie robocze (drogowe) zastępujące światła pojazdu, 18. Oświetlenie obrysowe w wersji na rynek polski, 19. Oznakowanie skrajni w skośne biało czerwone pasy z folii odblaskowej, 20. Podpory demontażowe, 21. Instrukcja techniczno - eksploatacyjna w języku polskim, 22. Katalog części zamiennych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.40 - Piaskarki 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7. Wymagania dotyczące wadium. 7.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 [PLN] 7.2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 04 październik 2013r. do godziny 1000 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 7.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego - MZGK Bukowno: Bank PEKAO S.A. Oddz. Bukowno Nr konta bankowego: 77 1240 2294 1111 0010 3895 7524 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na Przetarg nieograniczony: Dostawa fabrycznie nowej posypywarko - solarki, wytwornicy solanki i pługa lemieszowego do siedziby Zamawiającego 7.4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7.5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt. 7.2. lit. b) - e) zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert. Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - MZGK w Bukownie ul. Leśna 7b; pok.12 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 7.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt 7.12 lit. c. 7.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 7.7 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.2.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.2.2 Posiadania wiedzy i doświadczenia; Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.2.3 Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.2.3 Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 6.2.4 Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Deklaracje zgodności, instrukcje techniczno eksploatacyjne i katalogi części zamiennych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bukowno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strona internetowa www.bukowno.pl lub na pisemny wniosek u Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Bukownie, 32-332 Bukowno, ul. Leśna 7b - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.