eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › usługi drukowania i dostawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-29

Gdańsk: usługi drukowania i dostawy
Numer ogłoszenia: 387906 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357668 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi drukowania i dostawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 Druk teczek ofertowych - format A4, 2 skrzydła w środku, papier: karton 300-350g na m2, uszlachetnienie: lakier UV lub folia błysk po zewnętrznej stronie - całość, druk offsetowy jednostronny 4 na 0, Zamawiający nie dysponuje wykrojnikiem, nakład 2000 szt., projekt przekaże Zamawiający, Zadanie 2 Druk poradnika informacyjnego Znajdę pracę - format A5, ilość stron 44 + okładka, okładka - papier kreda błysk 200 g na m2, uszlachetnienie lakier UV lub folia błysk po zewnętrznej stronie okładki 1 na 0, środek - papier offsetowy 120-130g na m2, druk offsetowy 4 na 4, oprawa zeszytowa (szycie zszywkami), nakład: 10 000 szt., projekt przekaże Zamawiający, Zadanie 3 Druk wydawnictwa Monitoring zawodów deficytowych i nadwyżkowych w województwie pomorskim w 2009 r. - format A4, ilość stron: 68 str. (w tym okładka), okładka - papier kreda mat 250g na m2, uszlachetnienie folia matowa po zewn. stronie okładki 1 na 0, środek - papier kreda mat 135g na m2, zabezpieczenie lakierem offsetowym błyszczącym, druk offsetowy 4 na 4, oprawa: miękka klejona, nakład: 150 szt., projekt przekaże Zamawiający, Zadanie 4 Druk ulotek dot. usług Oddziału Zamiejscowego WUP w Słupsku - format A4 na 3, składana w C, papier - kreda błysk 150g na m2, zabezpieczenie lakierem offsetowym błyszczącym, dwustronna, kolor 4 na 4, druk offsetowy, nakład: 3000 szt., projekt przekaże Zamawiający, Zadanie 5 Wykonanie długopisów - Długopisy metalowe z klipsem, naciskane, z dwustronnym grawerem ( I strona - logo WUP, II strona - napis Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Słupsku), grawer w jasnym kolorze, długopis koloru morskiego lub zielonego, wkład niebieski, ilość: 300 szt., przykładowy model długopisu - załącznik nr 4, logotypy przekaże Zamawiający, Zadanie 6 Wykonanie bannera roll-up informującego o usługach Oddziału Zamiejscowego WUP w Słupsku wg gotowego projektu którym dysponuje WUP, baner - system wystawienniczy typu roll-up + pokrowiec na cały system, z aluminium, wymiar: szer. 85 cm, wys. 200 cm, plansza nieprzepuszczająca światła, druk wielobarwny jednostronny (4 na 0), roll-up lekki (waga do 5 kg), stabilny, ilość: 1 szt., projekt przekaże Zamawiający, Wymogi jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia: - materiały drukowane - druk nierozmazujący się, materiały drukowane czyste, niepogniecione, niesklejone, dobrze wyschnięte, bez śladów odbitego druku, równo złożone, lakier nie odpryskujący na zgięciach i brzegach, brzegi niepozaginane, - baner - roll up - plansza banera trwale umocowana w konstrukcji, brzegi planszy niepozawijane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remi-B Spółka Jawna Krzysztof Boiński, Adam Krokowski, ul. Strażacka 35, Bielsko-Biała, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26708,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27523,20

  • Oferta z najniższą ceną: 27523,20 / Oferta z najwyższą ceną: 45847,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.