eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Odbiór wód zaolejonych ze statków dla Urzędu Morskiego w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-29

Słupsk: Odbiór wód zaolejonych ze statków dla Urzędu Morskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 387836 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór wód zaolejonych ze statków dla Urzędu Morskiego w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru i transportu do miejsca utylizacji oraz utylizacji wód zaolejonych z kutrów i łodzi rybackich oraz innych statków będących w eksploatacji i zgłaszających taką potrzebę w Porcie Ustka Rowy i w Porcie Łeba, bez pobierania opłat (wyjątki stanowią: statki przedsiębiorstw pogłębiarskich, statki w remontach, okręty Marynarki Wojennej i jednostki pływające Straży Granicznej i Policji). Przedmiotowa usługa obejmuje odbiór i utylizację wód zaolejonych o kodzie: 13 04 01 - oleje zęzowe ze statków żeglugi morskiej. 2.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania, w zależności od miejsca odbioru wód zaolejonych: 2.2.1. zadanie nr 1 - odbiór wód zaolejonych w portach: Ustka i Rowy, obejmuje: a) odbiór wód zaolejonych ze statków przez autocysternę, b) przyjazd autocysterny do portu odbywać się będzie po wcześniejszym, nie dłuższym niż 48 godzin po telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy (na wskazany numer kontaktowy) przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu bądź Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego, c) podstawą odbioru wód ze statków rozliczanych przez Zamawiającego będzie zlecenie wystawione przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu lub Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego, reprezentujących Urząd Morski w Słupsku, d) Wykonawca będzie potwierdzał fakt odebrania wód zaolejonych poprzez wydanie funkcjonariuszowi Kapitanatu Portu lub Inspektorowi Ochrony Środowiska Morskiego, karty przekazania odpadu, zawierającej co najmniej datę wykonania usługi oraz ilość przekazanych odpadów, e) usługa będzie rozliczana na podstawie otrzymanej faktury VAT wraz z załączonymi zleceniami, o których mowa z ppkt c), f) szacunkowa ilość do odbioru wód zaolejonych w Porcie Ustka: w okresie 3 lat: ok 300 m3, w okresie 1 roku: ok 100 m3, w okresie miesięcznym: ok 8 m3, g) szacunkowa ilość do odbioru wód zaolejonych w Porcie Rowy: w okresie 3 lat - ok 18 m3, w okresie 1 roku - ok 6 m3, g) podana ilość wód zaolejonych jest jedynie wielkością szacunkową, określoną na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego w zakresie rocznego odbierania wód zaolejonych; z uwagi na fakt, iż wielkość faktycznego odbioru wód zaolejonych ze statków nie jest uzależniona od Zamawiającego, w przypadku mniejszej ilości faktycznie zrealizowanych usług Wykonawca nie będzie stawiał względem Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych. 2.2.2. zadanie nr 2 - odbiór wód zaolejonych z Portu Łeba, obejmuje: a) odbiór wód zaolejonych ze statków przez autocysternę, b) przyjazd autocysterny do portu odbywać się będzie po wcześniejszym, nie dłuższym niż 48 godzin po telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy (na wskazany numer kontaktowy) przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu bądź Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego, c) podstawą odbioru wód ze statków rozliczanych przez Zamawiającego będzie zlecenie wystawione przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu lub Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego, reprezentujących Urząd Morski w Słupsku, d) Wykonawca będzie potwierdzał fakt odebrania wód zaolejonych poprzez wydanie funkcjonariuszowi Kapitanatu Portu lub Inspektorowi Ochrony Środowiska Morskiego karty przekazania odpadu, zawierającej co najmniej datę wykonania usługi oraz ilość przekazanych odpadów, e) usługa będzie rozliczana na podstawie otrzymanej faktury VAT wraz z załączonymi zleceniami, o których mowa z ppkt c), f) szacunkowa ilość do odbioru wód zaolejonych w Porcie Łeba: w okresie 3 lat - ok 150 m3, w okresie 1 roku - ok 50 m3, w okresie dwumiesięcznym - ok 8 m3, g) podana ilość wód zaolejonych jest jedynie wielkością szacunkową, określoną na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego w zakresie rocznego odbierania wód zaolejonych; z uwagi na fakt, iż wielkość faktycznego odbioru wód zaolejonych ze statków nie jest uzależniona od Zamawiającego, w przypadku mniejszej ilości faktycznie zrealizowanych usług Wykonawca nie będzie stawiał względem Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych. 2.3. Usługa odbioru wód zaolejonych ze statków wykonywana będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska, a w szczególności z: 2.3.1. ustawą z dnia 12 września 2002 r. o portowych urządzeniach do odbioru odpadów oraz pozostałości ładunkowych ze statków. (Dz.U. 2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), 2.3.2. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn.zm.). 2.4. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 90.51.00.00-5 Usuwanie i obróbka odpadów 2.5. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na części, umożliwiając Wykonawcom składanie ofert częściowych na realizację poszczególnych zadań. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych (kod odpadów 13 04 01) zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz.U. 2007 Nr 39 poz. 251 z późn.zm.);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie: 1. ceny brutto - w wyniku zmiany obowiązującej stawki VAT: a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, przy czym cena netto pozostaje w tym przypadku stała; 2. ceny netto i brutto - o stopień inflacji naliczanej zgodnie ze wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni, nie częściej niż raz w roku i nie wcześniej niż od 2012 roku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku Al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk pok. nr 22 I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku Al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk pok. nr 20 I piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór wód zaolejonych w portach: Ustka i Rowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.2.1. zadanie nr 1 - odbiór wód zaolejonych w portach: Ustka i Rowy, obejmuje: a) odbiór wód zaolejonych ze statków przez autocysternę, b) przyjazd autocysterny do portu odbywać się będzie po wcześniejszym, nie dłuższym niż 48 godzin po telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy (na wskazany numer kontaktowy) przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu bądź Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego, c) podstawą odbioru wód ze statków rozliczanych przez Zamawiającego będzie zlecenie wystawione przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu lub Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego, reprezentujących Urząd Morski w Słupsku, d) Wykonawca będzie potwierdzał fakt odebrania wód zaolejonych poprzez wydanie funkcjonariuszowi Kapitanatu Portu lub Inspektorowi Ochrony Środowiska Morskiego, karty przekazania odpadu, zawierającej co najmniej datę wykonania usługi oraz ilość przekazanych odpadów, e) usługa będzie rozliczana na podstawie otrzymanej faktury VAT wraz z załączonymi zleceniami, o których mowa z ppkt c), f) szacunkowa ilość do odbioru wód zaolejonych w Porcie Ustka: w okresie 3 lat: ok. 300 m3, w okresie 1 roku: ok. 100 m3, w okresie miesięcznym: ok. 8 m3, g) szacunkowa ilość do odbioru wód zaolejonych w Porcie Rowy: w okresie 3 lat - ok. 18 m3, w okresie 1 roku - ok. 6 m3, g) podana ilość wód zaolejonych jest jedynie wielkością szacunkową, określoną na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego w zakresie rocznego odbierania wód zaolejonych; z uwagi na fakt, iż wielkość faktycznego odbioru wód zaolejonych ze statków nie jest uzależniona od Zamawiającego, w przypadku mniejszej ilości faktycznie zrealizowanych usług Wykonawca nie będzie stawiał względem Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odbiór wód zaolejonych z Portu Łeba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) odbiór wód zaolejonych ze statków przez autocysternę, b) przyjazd autocysterny do portu odbywać się będzie po wcześniejszym, nie dłuższym niż 48 godzin po telefonicznym powiadomieniu Wykonawcy (na wskazany numer kontaktowy) przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu bądź Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego, c) podstawą odbioru wód ze statków rozliczanych przez Zamawiającego będzie zlecenie wystawione przez funkcjonariusza Kapitanatu Portu lub Inspektora Ochrony Środowiska Morskiego, reprezentujących Urząd Morski w Słupsku, d) Wykonawca będzie potwierdzał fakt odebrania wód zaolejonych poprzez wydanie funkcjonariuszowi Kapitanatu Portu lub Inspektorowi Ochrony Środowiska Morskiego karty przekazania odpadu, zawierającej co najmniej datę wykonania usługi oraz ilość przekazanych odpadów, e) usługa będzie rozliczana na podstawie otrzymanej faktury VAT wraz z załączonymi zleceniami, o których mowa z ppkt c), f) szacunkowa ilość do odbioru wód zaolejonych w Porcie Łeba: w okresie 3 lat - ok. 150 m3, w okresie 1 roku - ok. 50 m3, w okresie dwumiesięcznym - ok. 8 m3, g) podana ilość wód zaolejonych jest jedynie wielkością szacunkową, określoną na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego w zakresie rocznego odbierania wód zaolejonych; z uwagi na fakt, iż wielkość faktycznego odbioru wód zaolejonych ze statków nie jest uzależniona od Zamawiającego, w przypadku mniejszej ilości faktycznie zrealizowanych usług Wykonawca nie będzie stawiał względem Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych. 2.3. Usługa odbioru wód zaolejonych ze statków wykonywana będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska, a w szczególności z: 2.3.1. ustawą z dnia 12 września 2002 r. o portowych urządzeniach do odbioru odpadów oraz pozostałości ładunkowych ze statków. (Dz.U. 2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zm.), 2.3.2. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. (tj. Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn.zm.). 2.4. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 90.51.00.00-5 Usuwanie i obróbka odpadów 2.5. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na części, umożliwiając Wykonawcom składanie ofert częściowych na realizację poszczególnych zadań. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.