eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Sporządzenie operatów szacunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Częstochowa: Sporządzenie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 387794 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych 18 zadań.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia -nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowanie wykonanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy zamawiającego, przedmiotu i wartości usług (ilości operatów szacunkowych), dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - polegających na wykonaniu: 2 szt. operatów szacunkowych. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2.1 specyfikacji muszą być: a) Wykaz wykonanych usług określonych w punkcie 5.2.1 specyfikacji, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 4 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać informacje podane w nagłówku tabeli. b) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia -nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. SIWZ muszą być: a. wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i uprawnieniach określonych w punkcie 5.2, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 3 do SIWZ, b. oświadczenie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia - zawarte w druku OFERTA, c. informacja o podstawie do dysponowania ww. osobą. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia -nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.5.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. 5.2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).Pozostałe dokumenty: a) wypełniony w formie oryginału druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. Uwaga: Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.b), specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1)a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1)a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowa, Wydział Mienia i Nadzoru Właścicielskiego, ul. Waszyngtona 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Śląska 11/13 Częstochowa, w Biurze Obsługi Interesanta, parter, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad.nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość służebności gruntowej, dla nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowa, oznaczonej jako działka ewidencyjna: nr 61/92, obręb 250 - położona przy ul. Goszczyńskiego, celem określenia wysokości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia bezterminowej służebności gruntowej dla każdoczesnego właściciela działki 76/3 obręb 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad. nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość służebności gruntowej, dla nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowa, oznaczonej jako działki ewidencyjne: nr 43/24,43/23,21/17,21/18, obręb 250 - położone przy ul. Pułaskiego, celem określenia wysokości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia bezterminowej służebności gruntowej dla każdoczesnego właściciela działek 43/6,43/48 obręb 250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zad. nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość służebności gruntowej, dla nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowa, oznaczonej jako działka ewidencyjna: nr 88/1, obręb 420-Brzeziny Małe - położona przy ul. Korkowej, celem określenia wysokości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia bezterminowej służebności gruntowej dla każdoczesnego właściciela działki 88/2 obręb 420-Brzeziny Małe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad. nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego dla nieruchomości nabytej w trybie art. 73 ustawy kompetencyjnej na rzecz Województwa Śląskiego, oznaczonej jako działka nr 42/4 o powierzchni 0,0039 ha, km. 10 obręb Kiedrzyn, stanowiącej ulicę Kisielewskiego - decyzja Wojewody Śląskiego Nr NW/VI/77234/850/11 z dnia 30.07.2012r. w celu wypłaty odszkodowania za nieruchomość nabytą w trybie art. 73 ustawy kompetencyjnej na rzecz Województwa Śląskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zad. nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego obejmującego: - wartość gruntu, - wartość elementów składowych nieruchomości, znajdujących się na działce położonej w Częstochowie przy ul. Rzecznej oznaczonej na km 8 obręb Dźbów jako działka numer 1435/1 o pow.0,0084 ha (1 operat). Wycena niezbędna jest w celu nabycia nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zad. nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości zabudowanej położonej w Częstochowie, oznaczonej w obrębie 316 jako działka nr 1/172 o pow. 0,1551ha. W operacie należy wymienić wartość gruntu i wartość elementów składowych nieruchomości. Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości gruntowej położonej w Częstochowie, oznaczonej w obrębie 316 jako działka nr 1/171 o pow. 0,0557 ha. Wycena ma być sporządzona w celu określenia wartości rynkowej prawa własności przedmiotowej nieruchomości dla potrzeb sprzedaży w drodze bezprzetargowej na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych (art. 37 ust. 2 pkt. 6 ustawy o g.n.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zad.nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej, stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowy i Miasta na Prawach Powiatu Częstochowa: obręb 229, działki nr: 113/14, 117/10, 113/12, 128/2, 117/12, 120/12, obręb 230, działka nr 17/21, ul. Żużlowa 4 w celu ustanowienia trwałego zarządu na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Częstochowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zad.nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość określenie wartość prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej, stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowy: obręb 289, działka nr 265/1, ul. Sabinowska w celu ustanowienia trwałego zarządu na rzecz Szkoły Podstawowej nr 21 w Częstochowie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zad. nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartości nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Częstochowa, celem uzyskania wyższych dochodów z tytułu opłat rocznych za użytkowanie wieczyste ułamkowych części gruntów pod budynkami komunalnymi położonymi przy : -w siwz podano 50 szt.adresów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zad.nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych 21 sztuk określających wartość prawa użytkowania wieczystego wraz z elementami składowymi w celu ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomości nabyte z mocy prawa w trybie art.98 ugn Sporządzenie 1 operatu szacunkowego określającego wartość prawa własności nieruchomości wraz z elementami składowymi za nieruchomość nabytą z mocy prawa w trybie art.98 ugn. Razem do sporządzenia: 22 szt. operatów szacunkowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zad.nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie 7 operatów szacunkowych dla decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, w wyniku których powstało do 9 działek (po podziale) w celu naliczenia opłaty adiacenckiej. Zamawiający oczekuje wykonanie operatów szacunkowych określających wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki. W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać wyżej wymienioną opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zad nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie 2 operatów szacunkowych dla decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, w wyniku których powstało do 10-18 działek (po podziale) w celu naliczenia opłaty adiacenckiej. Zamawiający oczekuje wykonanie operatów szacunkowych określających wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki. W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać wyżej wymienioną opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zad nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie 1 operatu szacunkowego dla potrzeb naliczenia renty planistycznej spr. Nr MN.IV.6725.25.2012 i MN.IV.6725.68.2012; ul. Mączna i ul. Falista, działki nr 36/2, obręb 135; 65/4 i 73/4 obręb 219; 1/1, 1/3, 9 obręb 131 o łącznej powierzchni 1,9660 ha. Zamawiający oczekuje wykonanie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości. W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać wyżej wymienioną opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zad. nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie 1 operatu szacunkowego dla potrzeb naliczenia renty planistycznej spr. Nr MN.IV.6725.26.2012 ; ul. Mączna obr. 123 dz. nr 8 i 10 o łącznej powierzchni 1,7088 ha Zamawiający oczekuje wykonanie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzających brak wzrostu wartości nieruchomości. W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać wyżej wymienioną opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zad. nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego zawierającego wycenę wartości nieruchomości wraz z elementami składowymi w celu ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomość nabytą z mocy prawa decyzją Prezydenta Miasta Częstochowy o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 1/2012 z dnia 27 lipca 2012r. Nr AAB.7011.18.2012. pod inwestycję drogową pn. Budowa drogi gminnej -ulicy Zbierskiego w Częstochowie -działka nr 22/12 o pow.0,0009 ha, obręb 42 (1 operat)- w celu ustalenia wysokości odszkodowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zad. nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość służebności gruntowej, dla nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowa, oznaczonej jako działka ewidencyjna: nr 25/2, obręb 302 - położona przy ul. Koksowej, celem określenia wysokości jednorazowego wynagrodzenia z tytułu ustanowienia bezterminowej służebności gruntowej dla każdoczesnego właściciela działki 2/185, 2/398, 2/399, 2/402, 10/78 obręb 302.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zad. nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartości nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Częstochowa, celem uzyskania wyższych dochodów z tytułu opłat rocznych za użytkowanie wieczyste ułamkowych części gruntów pod budynkami komunalnymi położonymi przy :- w siwz podano 14 szt. adresów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: zad. nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego zawierającego wycenę nieruchomości położonej w Częstochowie przy ul. Łomżyńskiej oznaczonej w obręb Wielki Bór jako działka nr 16/3 o pow. 0,0545 ha w celu ustalenie wartości nieruchomości do wykupu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.